Ei mitään, tai ei muistu ainakaan mieleeniMitäs mietteitä tai muistoja virpominen herättää?
En oo varma kävinkö koskaan edes virpomassa, luulisin että en.Kiersitkö itse lapsena huiskimassa?
Ei oo lapsia, mutta jos oilisi, niin päästäisin.Päästätkö omat lapsesi virpomaan?
Kyllä.Kiersitkö itse lapsena huiskimassa?
En, en.Oletko varautunut kukkurallisin namivarastoin vai kurkitko ikkunaverhon takaa, joko vieraat trullin pirulaiset häipyivät?
En tiedä, näköjään pahimmat ketkut kiertää tuplana. Niille vois antaa palkaksi vaikka kourallisen kiviä.Entäpä ajankohta? Hoituuko sekä virvonta että palkan saaminen palmusunnuntaina, vai myöhennetäänkö palkka tai kenties koko toimituskin pääsiäislauantaille?
Käytkö burb vielä virpomassa? Vois hyvällä tuurilla tulla pääkallosalmiakkia.Kyllä.
En, en.
En ole koskaan antanut virpojille mitään, en tiedä miksi. Ehkä mulla on patoutumia tai jotain. Olen synkkä ja ilkeä ihminen.
Verhon takaa ei tartte kurkkia. Jos ovelta kuuluu rapinaa niin en vaan välitä.
Tutut osaa soittaa ennen vierailua ja poliisit osaa tulla rynnäköllä.
Eiköhän tuo ole täysin lapsille suunnattu perinne, ainakaan itse en ole 35 täytettyäni viitsinyt enää kierrellä.Käytkö burb vielä virpomassa? Vois hyvällä tuurilla tulla pääkallosalmiakkia.
Virvon varvon,Itse olen aikoinaan käyttänyt lorua:
Virvon varvon,
tuoreeks terveeks,
tulevaks vuodeks.
Löytyykö muita variaatioita?
Tuolla kertaa tais käydä niin päin, että te saitte vitsaa?Virvon varvon,
tuoreeks terveeks,
leveäks perseeks
Kaverini yh-isä opetti tuon kun oltiin ihan pieniä. Lähetti sitten virpomaan naapurin emäntää, josta piti, tai ei pitänyt. En tiedä kumminpäin se oli. Hänen mielestään se oli ihan helvetin koomista. Siis tämän kaverin isän mielestä.
Todellakin. Itse muistan skidinä suuttuneeni, kun joku mummo antoi rusinoita.Mikään ei vituta penskoja enämpi kuin se, että antaa virpojalle palkaksi jotakin terveellistä syötävää, esim. omenan, banaanin tai vaikkapa PORKKANAN!
Eipä siitä meille mitään seuraamuksia tullut. Tämä nainen ilmeisimmin tajusi heti kuka ja mitä oli tuon takana oikeasti. Itse en kylläkään pysty yhtään arvioimaan oliko taustalla joko leikkimielinen kujeilu kaverini isän puolelta, vaiko ihan vaan vittuilu. Kuusivuotiaana ei sinänsä kiinnostanutkaan muu kuin se karkkipalkinto. Jäänee ikuisesti ratkaisemattomiin pääsiäismysteereihin.Tuolla kertaa tais käydä niin päin, että te saitte vitsaa?
... Jähmetyttiin kumpainenkin paikallemme, ettei oven takana seisova kuule. Ovikello soi pari kertaa, sen jälkeen pitkä hiljaisuus, jonka päätyttyä kuului oven takaa noin metrin korkeudesta pieni hento ja epätoivoinen tyttölapsen ääni: "kiltti rakas jumala, anna tuon oven aueta".
Harvoinpa sitä on muuten tuntenu itteään niin huonoksi ihmiseksi :nope::frown:
Se on muuten toi virpomisen Suomen ennätys 3,2 sekuntia. Kyllä siinä vitsa viuhuu.Kadulla virpominen tarkoittaa myös erästä toista hassua aktiviteettia.
NIMITTÄIN RUNKKAUSTA!! AHAHAHAhaASDsa;Dd masd ;D ddd
Haista vittu!