Virtuaalimielikuva Dompparista

• Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Mitä mieltä?

• Ihan OK

Äänet: 10 38,5%
  • Parsa

Äänet: 16 61,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    26

Makkonen

Guest
Käväisin maallamaalla metsänlaidassa katsomassa Dompparin postauksia. Sen jälkeen kotimatka olikin yhtä he**ettiä. F1-vapaalta ja täältä on löytynyt postauksia. Olin varmasti melkoinen turvallisuusriski liikenteessä, kun raivoissani lukaisin ajaessani noita pirulaisen Dompparin postauksia.. Aina rupesi jossain päätä hipelehtämään, eikä meinannut millään lähteä pois saati saada hengiltä.

Tulisi jo muutama pakkasyö, ei tätä kestä kukaan.

Örfil

Guest
Domppari on livenä aiiiiika paljon hiljaisempi kuin täällä. Tai sitten se vaan mököttää ;)

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
En tiedä mistä johtuu, mutta mielikuvani hahmosta Dominic, on sellainen kauneudenhoitomainoksen siloposkinen nuorikko.

Knoukka

Well-known member
Mehevät mieskannut ja rekkamiehen hymy napaan asti.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Domppari on vähän niinkun mie, miekin oon aika hiljanen livenä toisten seurassa jne.

Jacques joskus sanoikin että minä olen Domppari oloinen hemmo.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Ei mulla mitään pahaa sanottavaa ole Dompparille. Valitsin vaihtoehdon "parsa" taannoisten mainoskuvien perusteella.

markoj

Custom User
Lisää Domista sanottua (aika wanhoja)

Dominic (kovia kokeva koulukiusattu)

Aikaisemmin aktiivinen formulakeskustelija, mutta nyt alkoholismin ja masennuksen parissa kamppaileva silmäpuoli!

Pieni mies. Lensi kevyestä kämmenlyönnistä seinän läpi.

Ailahteleva omituinen otus.

Foorumin sympaattisin hahmo. Hauska.

Ailahtelevainen hahmo, juoppo.

Murheellisten laulujen mies, jonka kohdalla on mahdollisesti osittain keskustelufoorumilla tapahtunut sama, mikä tapahtui paimenpojalle kertomuksessa, jossa hän turhaan juoksutti muita ihmisiä! Onneksi hän ei ole niin tomppeli etteikö avun hakemin jostakin järkevämmästä paikasta kuin F1-Forumilta onnistuisi!

Murehtii ja juo liikaa,rypee itsesäälissä(välillä), mutta on varsin mukava kaveri täällä foorumilla, ja varmaan livenäkin.

Sympaattinen maanviljelijä vapaassa keskustelussa.

Joskus inhoan häntä ja joskus melkein rakastan häntä. Muuttunut vuosien varrella paljon. Ihan jees poika.

Vapaassa keskustelussa vallan mainio persoona.

Eräs foorumin suurimmista sympatian kerääjistä ja ehdottomasti yksi tukipylväistä.

Älykäs ja ajatteleva ihminen. Ajoittain masentunut. Ehkä jollain tavalla vaikea luonne. Sympaattinen ruumiidenraiskaaja. Tytöt tykkää.

Välillä tosi vittumainen ja sit taas kohta hellyttävä pikku poika.

Sympaattinen hahmo, (varmasti myös sympaattinen ihminen) josta on vaikea olla pitämättä.

Nuoren Wertherin kärsimykset ovat pieniä tämän kukalta tuoksuvan hepun kokemusten rinnalla. Mielenkiintoinen tyyppi, joka valitettavasti liian usein pilaa uskottavuutensa 'raavin muniani' -jutuilla, sillä tiedän hänellä olevan tärkeitä ja hienoja ajatuksia.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Domppari on livenä aiiiiika paljon hiljaisempi kuin täällä. Tai sitten se vaan mököttää ;)
Tästä eri mieltä, samanlainen se on ainakin kartingkisoissa rivien välistä (eihän se täälläkään ole joka topikissa avautumassa). Paitsi, että sillä ei ole samanlaista ulostefiksaatiota livenä.

Tämä siis syväanalyysinä hahmosta, jonka olen tavannut kai 5 kertaa.

Edit: Niin ja äänestyksesä vihannekseksi väitin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olutta pyysi, mutta oisin tuonut toisenlaisia tuliaisia, jos olisin löytänyt.. Tämmösiä: