Suureksi helpotuksekseni vaikeustaso näkyy osuneen aika lailla yksiin muiden visailujen kanssa. Pisteet saatan laskea kohta tai sitten joskus hamassa tulevaisuudessa, mutta tässä oikeat vastaukset joidenkin tarkennusten kera.
1.
Manor, Kimi Räikkönen, kuten suurin osa tiesikin. Häkkinen ja Lotus on sikäli sinne päin, että Mika kisasi Formula Opel Lotus -sarjassa oliko nyt 1988. Ei silti pisteitä tästä ehdotelmasta.
2.
Britteinsaarten F3-mestaruus ensiyrittämällä. Kuten WebSlave tiesikin, Mika ei voittanut mestaruutta vielä tulokaskaudellaan. Voi vaikuttaa hölmöltä erottelulta, mutta tähän kykenevät otetaan yleensä vastaan suht suurella kohinalla ja selittää sen, miksi JJ oli ohikiitävän hetken kuumin nimi tulevaisuuden formulatähtien listalla.
3.
Keke Rosberg, Monaco 1983. Kysymykseen sisältyi pieni kompa, sillä Michele Alboreto kyllä voitti 1983 Detroitissa, mutta hänellä oli käytössään moottorin DFY-kehitysversio.
4.
Jean-Pierre Jabouille. Kilpailuhan muistetaan
Villeneuve-Arnoux-kaksintaistelustaan ja paitsi Renault’n, myös turbomoottorin ensimmäisestä F1-voitosta.
5.
Marcus Ericsson, joka siis testasi Brawnia (tai Mercedesiä, kuinka vaan tahdotte) nuorten kuskien testipäivänä kauden päätyttyä. Ericssonia edeltävä svenski F1-auton ratissa oli Alx Danielsson, joka pääsi testaamaan Renault’ta voitettuaan vuoden 2006 World Series Renault –mestaruuden.
6.
a)
Nino Farina – Pininfarinan perustaja Battista ‘Pinin’ Farina oli Ninon setä.
b)
Joakim Bonnier – MTV3 on vuodesta 2005 lähtien kuulunut Bonnierin kustannussuvulle, johon siis myös Joakim Bonnier lukeutui.
c)
Peter Revson
d)
Paolo Barilla – Wasa on nykyisin yksi Barillan pastaimperiumin tuotemerkeistä.
7.
Michele Alboreto vuonna 1997.
8.
Ferrari (Etihad, Arabiemiraattien kansallinen lentoyhtiö),
Mercedes (Malesian valtiollinen öljy-yhtiö Petronas – Malesia siis tukee kahta F1-tallia),
Williams (Royal Bank of Scotland, jonka pääomistus siirtyi Ison-Britannian valtiolle subprime-kriisin myllerryksessä). Varsin moni vastasi Force Indian, mutta sen tukijat ovat liki yksinomaan Mallyan tavalla tai toisella hallitsemia yksityisiä yrityksiä. Intian valtio suhtautuu F1:iin varsin penseästi ja jopa esti maan GP:n järjestämiseen liittyvän maksun toteutumisen, koska F1 "ei ole urheilua". Ranskan valtiolla taas on Renault'sta vain vähemmistöosuus.
9.
Nino Farinalta. Tähän ehdotettu Nuvolari muuten oli ajoasennoltaan liki täydellinen vastakohta, sillä hän ajoi kuten vanhat mummot tai Nigel Mansell - pää lähellä rattia ja kyynärpäät viuhtoen.
10.
Jari Nurminen. Yllätyin vähän, ettei useampi tätä tiennyt, mutta Nurminen oli Arrowsin testikuljettaja vuonna 1986. Kuva on Jari Nurmisen nettisivuilta.