Visaliiga II: Pintaperhojen klassikot (päättyy 14.12. klo 23.59)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Oli muuten aika huikea visa, eikös ollutkin? Kivasti tuli käsiteltyä niin pintaperhojen klassikot, perhot, pinnat kuin klassikotkin. Helpoimmaksi aiheeksi osoittautui pelkästä kymppikysymyksestä koostuva alue klassikot.

Ykkönen, jota pidin ennakkoon helpoimpana, menikin ässänä. Ilmeisesti tällä foorumilla ei seurata perhonsidonnan SM-kisoja. Lähimmäs pääsi Jacgues, jolla oli selvästi mielessään hopeamitalisti, vaikka etunimi menikin harhaan. Kunniamaininta myös nimimerkille Il Tempo Gigante, joka vastasi lohiperhosarjan kolmosen (joskin väärään kysymykseen).
:mad_old::mad_old::mad_old:
 

Örfil

Guest
Kun lähtee kisaamaan mitä tahansa, pidän aina mielessä jonkin verrokin, jota vastaan kisaan. Näin kisailuun tulee selkeä tavoite, jota kohden ponnistella.

Viime vuonna - joka oli debyyttini tässä visassa - verrokkini oli kartverrokkini jakkues ja samalla mennään tänäkin vuonna. Ja minä johdan :cool:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kun lähtee kisaamaan mitä tahansa, pidän aina mielessä jonkin verrokin, jota vastaan kisaan. Näin kisailuun tulee selkeä tavoite, jota kohden ponnistella.

Viime vuonna - joka oli debyyttini tässä visassa - verrokkini oli kartverrokkini jakkues ja samalla mennään tänäkin vuonna. Ja minä johdan :cool:
Pitäis sit varmaan yrittää eikä vetää yhtään miettimättä läskiks (kuten esim. lätkävisan vastauksissani)..

Mut kyl mä sut voitan eli Challenge Accepted.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Jacques oli muuten irl hyvää visaseuraa - rauhallinen, analyyttinen ja toi koko ajan pöytään vaihtoehtoja, mikä on aina hyvä piirre visajoukkueen jäsenelle.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jacques oli muuten irl hyvää visaseuraa - rauhallinen, analyyttinen ja toi koko ajan pöytään vaihtoehtoja, mikä on aina hyvä piirre visajoukkueen jäsenelle.
Lue rivien välistä: - selvinpäin.. :D

Voisinpas johonkin irl visaan jossain välissä taas osallistuakin. Ilman snookeria ja karttinkia.
 
Ylös