Ei. Olit lähimpänä. Lisäksesi muutama muu lähelle päässyt sai täyden, eli tällä kertaa puolikkaan pisteen.Oliko kellään enduromestaruuksien määrä oikein? Aika moni pääsi lähelle, 35 tms.
Ei. Olit lähimpänä. Lisäksesi muutama muu lähelle päässyt sai täyden, eli tällä kertaa puolikkaan pisteen.Oliko kellään enduromestaruuksien määrä oikein? Aika moni pääsi lähelle, 35 tms.
Mitä ihmettä, mä en tiedä omasta mielestäni moottoripyöristä mitään, enkä niistä ole lainkaan kiinnostunut.Onnea voittajille voitosta. jps ja tmoi jakoivat kärkipaikan.
Voisi toimia jonkinlaisena indikaattorina, että yleissivistykselläkin saattoi pärjätä?Mitä ihmettä, mä en tiedä omasta mielestäni moottoripyöristä mitään, enkä niistä ole lainkaan kiinnostunut.
Monipuolinen visa, missä oli myös ihan arvattavia kysymyksiä. Ehkä paras osio koko liigassa.Mitä ihmettä, mä en tiedä omasta mielestäni moottoripyöristä mitään, enkä niistä ole lainkaan kiinnostunut.
Komp.Monipuolinen visa, missä oli myös ihan arvattavia kysymyksiä.
M alle 50ccToi ajokorttien määrä oli täys ylläri.
Luulin, että menee näin:
- Mobedikortti
- MP-kortti pienitehoiset
- MP-kortti
Mutta menee näemmä jollainviissiin erilailla.
Ai juu. Unohdin ton kevarikortin. Tai siis muussasin varmaankin sen ja pienitehoisen mp:n (alle 25kw) yhdeksi ja samaksi korttiluokaksi.M alle 50cc
A1 max. 11Kw
A2 max. 25Kw
A De nada
Oisit laittanut HANAA! Niin ei ohiteltaisi.Ai juu. Unohdin ton kevarikortin. Tai siis muussasin varmaankin sen ja pienitehoisen mp:n (alle 25kw) yhdeksi ja samaksi korttiluokaksi.
Tohon on siis tullut "uutena" tuo aikuisten pienitehoinen kortti.
Ennenmuinoin oli mopo, kevari ja moottoripyörä. Nyt on myös pienitehoinen mp kevarin jälkeen.
Tää on menny jotenkin kokonaan ohi.
Tätä vastauslomakkeellaan kyseli PekPoy.Lasketaanko vanhuspappojen B-kortteihin kuuluva itsemurhaoikeus omaksi luokakseen mitä?
Näinhän se kortissa lukee.Tätä vastauslomakkeellaan kyseli PekPoy.
En tiedä miksi laskettaisiin. Heillä kun B ei oikeuta moottoripyörän ajamiseen vaan korttiin tuli automaattisesti myös A.
Jep, mopolla olen joskus ajanut, edes kevarilla en ikinä, mutta A löytyy kortista.En tiedä miksi laskettaisiin. Heillä kun B ei oikeuta moottoripyörän ajamiseen vaan korttiin tuli automaattisesti myös A.
Tämä nyt oli odotettavissakin.Zoekin jäi lopullisesti taakse.
*Uhkaa*Tämä nyt oli odotettavissakin.
Mutta kun Salminenkin uhkaa mennä kokonaispisteissä ohitse. :nope:
Huh, tattis! Facepalmasin kyllä aika kovaa kun tajusin mitä tuli höpistyä.Vilperi 5,5 (Ei tullut miinuspisteitä vaikka olit suomentanut bokserin väärin)
Niin, aivan.Tätä vastauslomakkeellaan kyseli PekPoy.
En tiedä miksi laskettaisiin. Heillä kun B ei oikeuta moottoripyörän ajamiseen vaan korttiin tuli automaattisesti myös A.
Heh. Itselle tuo oli yksi helpoimmista.9. Visan jo ennalta vaikeimmaksi tiedetty kysymys. Porschen suunnittelema moottorihan se. Yksi veikkasi VAG-konsernia ja koska täsmäosumia ei ollut, se tuottakoon puolikkaan.
OK. No kyllä sä sitten pisteen saat.Heh. Itselle tuo oli yksi helpoimmista.