Antsa Rieppo
Well-known member
Vastaan: Fiskars!Olen alkanut kallistumaan sille kantille, josko tivaisin sittenkin saksinostureista.
Vastaan: Fiskars!Olen alkanut kallistumaan sille kantille, josko tivaisin sittenkin saksinostureista.
Faagerin Holmi on nostolaitemiähiä!Olen alkanut kallistumaan sille kantille, josko tivaisin sittenkin saksinostureista.
Et vaan osannut.Alpun ankkis oli aika haastava.
No ne nyt ensi alkuun. Sitten voi jatkaa esimerkiksi Abu Dhabin estereatsastuskilpailuilla ynnä krikettikilpailuilla.Onko kouvotsvonin aihe pelkkää vitsiä, vai täytyykö tässä katsoa kaikki Abu Dhabin F1-kilpailut?
Oho.No ne nyt ensi alkuun. Sitten voi jatkaa esimerkiksi Abu Dhabin estereatsastuskilpailuilla ynnä krikettikilpailuilla.
Tuo hyvä.Pisteet päivitän aina tuonne ensimmäiseen postaukseen vaikka joku moista viime vuonna kritisoikin. Voidaan toki tehdä toisinkin?
Pitää yrittää piristää vähän keskustelua, kun on niin leppoisasti mennyt tämän vuoden Visis.Eihän niitä nyt voi niin vain mennä vaihtelemaan. Hyvänen aika sentään.
Toi on ihan totta.Pitää yrittää piristää vähän keskustelua, kun on niin leppoisasti mennyt tämän vuoden Visis.
Miksi olisi.Onko pääjuo..tuomarilla mitään sitä vastaan, että mun eka visa on logot? Sain nimittäin sen jo valmiiksi.