Lunssila
Well-known member
Hienoo.Vaimo tiesi ihan hyvin :ahem:
Hienoo.Vaimo tiesi ihan hyvin :ahem:
:thumbup: :ahem:SE on hylsy!
:thumbup:Tuossa juuri pari päivää sitten laitoin kuvan pahvitoosan kierrätysvälivarastoon.
Ihan kivaa, olen lomalla. Visa tulee myöhemmin tänään.Webslave!!!! Mitä kuuluu?
Saisko pientä briiffii mitä kuukkeloin ennen sitä?Ihan kivaa, olen lomalla. Visa tulee myöhemmin tänään.
Joko kohta on myöhemmin?Visa tulee myöhemmin tänään.
Ihan just.Joko kohta on myöhemmin?
Sallittu muokkausaika: puoli tuntia.Ihan hyvin meni. Pari nimeä erittäin kielen päällä, mutta ei vaan tullut mieleen. Pitänee vielä tsekata, että mikä se muokkausaika oli sen varalta että muistuminen tapahtuu. Vittu heureka! Nyt muistui kakkosen (vai oliks se ykköskysymys, jossa oli kirjailija sekä kirjansa) kirjailija, -> sääntöjä pläräämään.
Toi viimeisen kysymyksen vastaus on nimenä tuttu koska ollut myös Famous Monsters of Filmland lehden päätoimittaja ja oon lukenut hänestä mainintoja Fangoriasta joskus, mutta en tiennyt että on kehitellyt tuon naishahmon. Veikkaukseni osui heppuun, joka puolestaan piirtänyt tuota mimmiä, arvelin että josko olis keksinytkin.Vaikken itse edes ole mikään kauhugenren fani, niin saisin omasta visastani kaiketi 8,5 pistettä. Että sikäli pelkään vähän, että asianharrastajille visa on kovin helppo. Viimeinen kysymys toki on selkeästi hardcore-fanille suunnattu, eihän muu kuin todellinen tietäjä 10 pistettä ansaitsekaan.
On vaikea tietää tai arvioida kuinka luettua tai katsottua kauhu forumistien keskuudessa on, mutta kuten fantasiankin tapauksessa, olettaisin muutamia tietäjiä löytyvän (jotka hämmästelevät visan helppoutta). Toivottavasti keskiarvo kuitenkin asettuu jonnekin viitosen tienoille.
Jep. Huomasin tuon ja muokkasin. Hyvä sääntö vaikka ihan hyvin tää visiskierros olisi ilman muokkauksiakin mennyt.Sallittu muokkausaika: puoli tuntia.