Visaliiga off-seasonille 15-16

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Piti muuten käydä kuukkelilla katsomassa onko Frankkiksen ja Drakiksen luojat jotain tunnettujakin kirjailijoita ja mulla aukko sivistyksessä.

Ei ollut. Tunnettuja.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Harmittaa häsläämiseni. Eilisellä Helsingin-reissulla kuin kohtalon ivan voimasta konsanaan ui vastaan vastaukset Muoti ja kosmetiikka- visan kohtiin 3b ja 7. Miksi aina pitää häslätä, mitä?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Piti muuten käydä kuukkelilla katsomassa onko Frankkiksen ja Drakiksen luojat jotain tunnettujakin kirjailijoita ja mulla aukko sivistyksessä.

Ei ollut. Tunnettuja.
On ne tunnettuja, nimenomaan noiden hahmojen ansiosta. Ei heiltä kukaan mitään muuta taida tietääkään.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Irlannissa asumisesta ei ollut tässäkään visvassa lopultaan mitään hyötyä. :thumbfh:
Haittaa pikemminkin. Pisti pinnistelemään - täysin turhaan.


Edit. Hienosti tää iiPatin vetää noi sanakorjaukset.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Harmittaa häsläämiseni. Eilisellä Helsingin-reissulla kuin kohtalon ivan voimasta konsanaan ui vastaan vastaukset Muoti ja kosmetiikka- visan kohtiin 3b ja 7. Miksi aina pitää häslätä, mitä?
Ja vaimokkeelta tuli kuin tykin suusta vastaus Kauhu-skaban kohtaan 4. Tosin sitähän ei varmaan oisi saanutkaan hyödyntää, sillä en ole PuoliPöhkö.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Mehe lienee sitten mormoni, jolla on vaimo joka visaa varten.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ja vaimokkeelta tuli kuin tykin suusta vastaus Kauhu-skaban kohtaan 4. Tosin sitähän ei varmaan oisi saanutkaan hyödyntää, sillä en ole PuoliPöhkö.
Niin, no. Enhän minä noita sääntöjä ole laatinut.
Aloituspostin sääntöjen puitteissahan vaimo voi osallistua vastaamiseen.

Ymmärrän toki, että moraalisesti on oikein, että vastaajaksi tekeytyvä myös itse vastaisi kysymyksiin, eikä joku muu.
Siksipä en tekeytynytkään vastaajaksi, vaan kerroin avoimesti, että pähkäiltiin vaimon kera nuo vastaukset.

Dumari have to doo, what dumari have to doo.
 
Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Niin, no. Enhän minä noita sääntöjä ole laatinut.
Aloituspostin sääntöjen puitteissahan vaimo voi osallistua vastaamiseen.

Ymmärrän toki, että moraalisesti on oikein, että vastaajaksi tekeytyvä myös itse vastaisi kysymyksiin, eikä joku muu.
Siksipä en tekeytynytkään vastaajaksi, vaan kerroin avoimesti, että pähkäiltiin vaimon kera nuo vastaukset.

Dumari have to doo, what dumari have to doo.
Pöhkis selviää tekosestaan nenänakilla alias neniksellä.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Ihan mukava tuo logovisa. Miesystävä tiesi aika hyvin. :p Itse olisin saanut noin yhden pisteen.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Viikosta 6 tulee iloinen ja miellyttävä forumviikko meille kaikille! Ellei sitten 'jotkut' pilaa taas tätä meiltä muilta.
 
Ylös