Charme Asserdalin voittaessa Vermossa V5 lähdön maaliskuussa 1976, kuka tuli neljänneksi? Hevosta ja ohjastajaa kysytään.Saa nähdä millaiset kysymykset vaimon kanssa keksitään!
Pitäis varmaan käydä reiveissä sitä ennen?:doubtful:Mulla on vakaana tavoitteena & aikomuksena ottaa Lunssilan ravivisasta ensimmäinen osakilpailuvoittoni.
8 on ihan tuosta noin vain itse muistettuja. 2 vähän vaikeampaa, joista molemmat on tunnistettu jo. Yksi taitaa olla vähän paikkakuntasidonnainen logo.Olipas vaikea tuo logo-visa. Miten tuollaisia nyt voi tietää tai muistaa?
Juu. Aamulla nuo katsoin ja nyt olen koko päivän miettimällä keksinyt yhden. Tämä ei välttämättä kerro visan vaikeudesta vaan allekirjoittaneen tolloudesta.Olipas vaikea tuo logo-visa. Miten tuollaisia nyt voi tietää tai muistaa?
Ravivisa on ollut jo aikoja valmis.Noni, se olis yhtä kysymystä vajaa EMMERDALE-visa valmis. Pystyn siis heittämään nopean paikkovisan, mikäli joku lurjus ei kykene siihen, mihin lurjuun pitää kyetä.
Sitä onkin jännityksellä täällä jo odotettu.Ravivisa on ollut jo aikoja valmis.
No, eihän se mikään EMMERDALE-visa sentään ole.Sitä onkin jännityksellä täällä jo odotettu.
Ei, koska silloin joutuisit murtautumaan iCloud-tililleni.Onko muuten laillista vilkaista Emmerdale-visan kysymykset,
No mutta tuohan on suorastaan suositeltavaa!Lunssila sanoi:katsoa koko viikko kolmosta klo 18:00 ja sen jälkeen tehdä oman suorituksen sekä katsoa mihin se riittää.
Siis visan vastausajan ajan katsoisi sarjaa.Ei, koska silloin joutuisit murtautumaan iCloud-tililleni.
No mutta tuohan on suorastaan suositeltavaa!
Olen ottanut ko. seikan huomioon kysymysten laadinnassa.Siis visan vastausajan ajan katsoisi sarjaa.
Kävin mä viime kesänäkin kahdesti Teivossa.Pitäis varmaan käydä reiveissä sitä ennen?:doubtful:
Ai siellä ollaan oikeen otettu huomioon! Panokset kovenevat.Olen ottanut ko. seikan huomioon kysymysten laadinnassa.