Visaliiga off-seasonille 15-16

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Puolikkaan pisteen verran tiedän, toiseen puolikkaaseen mahdollisuus valistuneella arvauksella. Loput tullee olemaan ihan täyttä arvausta, annan kuitenkin muhia hetken tulisiko jostain täydestä arvauksesta valistunut arvaus, tuskinpa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
07. Minkä elokuvasarjojen keskeisiä kauhuhahmoja Freddy Krueger ja Jason Voorhees ovat?
Luinpa tuon väärin. Luulin, että haettiin yhtä elokuvasarjaa.
Mitä arvon kierroksenpitäjä taikka visan ylipäällikkö sanoo? Voiko armo käydä oikeudesta ja voinko lisätä vastaukseeni myös jälkimmäisen?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Luinpa tuon väärin. Luulin, että haettiin yhtä elokuvasarjaa.
Mitä arvon kierroksenpitäjä taikka visan ylipäällikkö sanoo? Voiko armo käydä oikeudesta ja voinko lisätä vastaukseeni myös jälkimmäisen?
Kierroksenpitäjä sanoo, että väärinlukemisesta ei tule armopisteitä, jos siihen havahtuminen tulee puolen tunnin luvallisen pohtimisajan jälkeen.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Luinpa tuon väärin. Luulin, että haettiin yhtä elokuvasarjaa.
Mitä arvon kierroksenpitäjä taikka visan ylipäällikkö sanoo? Voiko armo käydä oikeudesta ja voinko lisätä vastaukseeni myös jälkimmäisen?
Sama lukuvika mulla, mutta nythän mä vasta hokasin.:idea:

Kiitos.:ahem:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Hyvä visis. Webbiksen tuntien saan varmaan kympistä huumoripisteen :ahem:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Sama lukuvika mulla, mutta nythän mä vasta hokasin.:idea:

Kiitos.:ahem:
Itse luin oikein mutta tiedän vain yhden kauhuelokuvan, joten vastasin kysymykseen niinkuin te luitte sen.. (tai okei, tiedän kaksi, joista toinen ei ole mielestäni niin kovin kauhea). Edit: koska oli vielä puolen tunnin harkinta-aikaa jäljellä niin lisäsinkin siihen toisen, joka tuli just mieleen ja ei taida sekään oikeasti olla kauhuelokuva, mutta meni jo..

Noin muutoin webslave pitää asemansa vittumaisen vaikean tivan tekijänä. Ehkä puoli pistettä saan jos sattui menemään kieliopillisesti eräs vastaukseni oikein. Toisesta puolenpisteen vastauksestani jäi kaksiosaisen nimen jälkimmäinen osa pienellä, joten siitä en varmaan saa pisteen puolikastakaan vaikka olisikin oikein. Tätä en jaksa korjata. Kostoksi.

+ Lisäksi tämä viestini tulkitaan vihjeenä ja minut hylätään.
 
Viimeksi muokattu:

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Ohoh. Saatan jopa saada pisteen tai kaksi, vaikka kammoan kauhua kaikissa muodoissaan.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Oli hyvin laadittu visis!:thumbup:

Sääli ettei ole mun genreä tämä lain. Arvuuttelemalla ja huumorivastauksilla etenin.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Itse luin oikein mutta tiedän vain yhden kauhuelokuvan, joten vastasin kysymykseen niinkuin te luitte sen.. (tai okei, tiedän kaksi, joista toinen ei ole mielestäni niin kovin kauhea). Edit: koska oli vielä puolen tunnin harkinta-aikaa jäljellä niin lisäsinkin siihen toisen, joka tuli just mieleen ja ei taida sekään oikeasti olla kauhuelokuva, mutta meni jo..

Noin muutoin webslave pitää asemansa vittumaisen vaikean tivan tekijänä. Ehkä puoli pistettä saan jos sattui menemään kieliopillisesti eräs vastaukseni oikein. Toisesta puolenpisteen vastauksestani jäi kaksiosaisen nimen jälkimmäinen osa pienellä, joten siitä en varmaan saa pisteen puolikastakaan vaikka olisikin oikein. Tätä en jaksa korjata. Kostoksi.

+ Lisäksi tämä viestini tulkitaan vihjeenä ja minut hylätään.
Paljonko niitä pisteitä pitäisi sun nähdäksesi tulla tivasta, josta et omien sanojesi mukaan tiedä yhtään mitään? Tällä kertaa taisi tulla kuitenkin yksi kappale sentään.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Erittäin hyvin laadittuja visiksiä on ollut tähän asti. Toivottavasti mä en nyt muni tätä ensi maanantaina.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24236
Sijainti
lappeen Ranta
Tää visiskierros oli helppo niiden kysymysten osalta, joihin tiesin vastaukset. Muut kysymykset oli vaikeita.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Noin muutoin webslave pitää asemansa vittumaisen vaikean tivan tekijänä.
Johtuu puhtaasti valitsemistani aiheista. Aiheesta kiinnostuneelle visat ovat helppoja, ummikolle tajuttoman vaikeita, vaikka olen viime visoissa vähän koettanut helpottaa kysymyksiä tuomalla mukaan televisio- ja leffakysymyksiä. Arvelen jonkun joskus nähneenkin sarjoja/leffoja joista kyselen.

Toisaalta, eipä nuo muutkaan näytä oikein kyselevän aiheistä, jotka olisivat minulle tuttuja. Se on Visaliigan pointti. Erikoistietovisoja eri aiheista, ja sitten lopuksi katsotaan, kellä on laajin yleisnippelitieto valituista aiheista. Aiheiden vaihtuvuuden pitäisi tarkoittaa, että eri vuosina hieman eri tyypeillä on saumat menestykseen. Paitsi että Mehe osallistuessaan pesee muun porukan vuodesta toiseen.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Kierroksenpitäjä sanoo, että väärinlukemisesta ei tule armopisteitä, jos siihen havahtuminen tulee puolen tunnin luvallisen pohtimisajan jälkeen.
Miksi helvetissä sinulla on kolme kysymstä joissa kysytään kahta asiaa, ja niistä kahdessa kohdat a ja b, mutta kolmannessa ei?
Homo.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Miksi helvetissä sinulla on kolme kysymstä joissa kysytään kahta asiaa, ja niistä kahdessa kohdat a ja b, mutta kolmannessa ei?
Homo.
Lähinnä epähuomiosta, mutta nuo kaksi hahmoa ovat esiintyneet myös samassa elokuvassa (Freddy vs. Jason), joka siis kuuluu molempiin sarjoihin.

Noin muuten totean yleisenä huomiona, että kaikkiin muihin paitsi viimeiseen kysymykseen on osattu jo vastata täysin oikein, joten ei tämä nyt ihan mahdottomaksi visaksi ole osoittautunut.
 
Ylös