Puolikkaan pisteen verran tiedän, toiseen puolikkaaseen mahdollisuus valistuneella arvauksella. Loput tullee olemaan ihan täyttä arvausta, annan kuitenkin muhia hetken tulisiko jostain täydestä arvauksesta valistunut arvaus, tuskinpa.
Luinpa tuon väärin. Luulin, että haettiin yhtä elokuvasarjaa.07. Minkä elokuvasarjojen keskeisiä kauhuhahmoja Freddy Krueger ja Jason Voorhees ovat?
Kierroksenpitäjä sanoo, että väärinlukemisesta ei tule armopisteitä, jos siihen havahtuminen tulee puolen tunnin luvallisen pohtimisajan jälkeen.Luinpa tuon väärin. Luulin, että haettiin yhtä elokuvasarjaa.
Mitä arvon kierroksenpitäjä taikka visan ylipäällikkö sanoo? Voiko armo käydä oikeudesta ja voinko lisätä vastaukseeni myös jälkimmäisen?
Sama lukuvika mulla, mutta nythän mä vasta hokasin.:idea:Luinpa tuon väärin. Luulin, että haettiin yhtä elokuvasarjaa.
Mitä arvon kierroksenpitäjä taikka visan ylipäällikkö sanoo? Voiko armo käydä oikeudesta ja voinko lisätä vastaukseeni myös jälkimmäisen?
Itse luin oikein mutta tiedän vain yhden kauhuelokuvan, joten vastasin kysymykseen niinkuin te luitte sen.. (tai okei, tiedän kaksi, joista toinen ei ole mielestäni niin kovin kauhea). Edit: koska oli vielä puolen tunnin harkinta-aikaa jäljellä niin lisäsinkin siihen toisen, joka tuli just mieleen ja ei taida sekään oikeasti olla kauhuelokuva, mutta meni jo..Sama lukuvika mulla, mutta nythän mä vasta hokasin.:idea:
Kiitos.:ahem:
Story of my life. :tonninsetelinaama:Arvuuttelemalla ja huumorivastauksilla etenin.
No jos en Tsykon päätähteä tiennyt, niin vedän itseäni kuonoon.Story of my life. :tonninsetelinaama:
Paljonko niitä pisteitä pitäisi sun nähdäksesi tulla tivasta, josta et omien sanojesi mukaan tiedä yhtään mitään? Tällä kertaa taisi tulla kuitenkin yksi kappale sentään.Itse luin oikein mutta tiedän vain yhden kauhuelokuvan, joten vastasin kysymykseen niinkuin te luitte sen.. (tai okei, tiedän kaksi, joista toinen ei ole mielestäni niin kovin kauhea). Edit: koska oli vielä puolen tunnin harkinta-aikaa jäljellä niin lisäsinkin siihen toisen, joka tuli just mieleen ja ei taida sekään oikeasti olla kauhuelokuva, mutta meni jo..
Noin muutoin webslave pitää asemansa vittumaisen vaikean tivan tekijänä. Ehkä puoli pistettä saan jos sattui menemään kieliopillisesti eräs vastaukseni oikein. Toisesta puolenpisteen vastauksestani jäi kaksiosaisen nimen jälkimmäinen osa pienellä, joten siitä en varmaan saa pisteen puolikastakaan vaikka olisikin oikein. Tätä en jaksa korjata. Kostoksi.
+ Lisäksi tämä viestini tulkitaan vihjeenä ja minut hylätään.
Tuo on helppo välttää, tee visis jo sunnuntaina.Erittäin hyvin laadittuja visiksiä on ollut tähän asti. Toivottavasti mä en nyt muni tätä ensi maanantaina.
Mulla on ollut vähän sama kaikissa visoissa.:ahem:Tää visiskierros oli helppo niiden kysymysten osalta, joihin tiesin vastaukset. Muut kysymykset oli vaikeita.
No just olin tulossa muokkaamaan viestiini, että muilla kierroksilla ollut hiukan sama hommeli.Mulla on ollut vähän sama kaikissa visoissa.:ahem:
Johtuu puhtaasti valitsemistani aiheista. Aiheesta kiinnostuneelle visat ovat helppoja, ummikolle tajuttoman vaikeita, vaikka olen viime visoissa vähän koettanut helpottaa kysymyksiä tuomalla mukaan televisio- ja leffakysymyksiä. Arvelen jonkun joskus nähneenkin sarjoja/leffoja joista kyselen.Noin muutoin webslave pitää asemansa vittumaisen vaikean tivan tekijänä.
Miksi helvetissä sinulla on kolme kysymstä joissa kysytään kahta asiaa, ja niistä kahdessa kohdat a ja b, mutta kolmannessa ei?Kierroksenpitäjä sanoo, että väärinlukemisesta ei tule armopisteitä, jos siihen havahtuminen tulee puolen tunnin luvallisen pohtimisajan jälkeen.
Lähinnä epähuomiosta, mutta nuo kaksi hahmoa ovat esiintyneet myös samassa elokuvassa (Freddy vs. Jason), joka siis kuuluu molempiin sarjoihin.Miksi helvetissä sinulla on kolme kysymstä joissa kysytään kahta asiaa, ja niistä kahdessa kohdat a ja b, mutta kolmannessa ei?
Homo.