Visaliiga off-seasonille 15-16

Örfil

Guest
Lonkalta vedin kolme kisaa yhtä soittoa.

Aamulla varmaan kaduttaa, kun muistuu joku vielä mieleen, mutta olkoot. Näillä mennään.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Se on muuten semmonen juttu, että mikäli visis olis kestänyt vaan edelliset 3 kierrosta, niin Vilperihän johtais koko roskaa. No mutta se itsestäänselvyyksistä, ei mulla muuta.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Käsittääkseni googlaus, ja muu vastaava halpamainen, sekä nuiva etukäteistiedustelu ja lunttaaminen on Visaliigan off-season kilpailussa mitä jyrkimmin kielletty?

Sekä etukäteen, että visan ollessa käynnissä?

Kai se pitää jonkinlainen etiketti nettivisailuissakin olla?

Oikaiskaa, jos olen väärässsä

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Käsittääkseni googlaus, ja muu vastaava halpamainen etukäteistiedustelu ja luntaaminen on Visaliigan off-season kilpailussa mitä jyrkimmin kielletty. Sekä etukäteen, että visan ollessa käynnissä.

Oikaiskaa, jos olen väärässsä.
Olen ollut siinä käsityksessä, että vastaamisen jälkeen se on sallittua. Moiseen olen muutaman kerran syyllistynyt, kun en ole malttanut oikeiden vastausten julkaisua odottaa, vaikka visa on edelleen käynnissä. Lienee diskaus odotettavissa.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Vastausten googlaus kiellettyä? Höpö höpö. Ensi vuonna ajattelin ottaa tavaksi alusta asti ja uskon, että moisella ryhtiliikkeellä on mahdollisuudet taistella jopa kokonaiskilpailun voitosta.

Örfil

Guest
Onneksi paskimman visailijan titteli sentään pysyy tukevasti Jacquesilla.
En tiedä mikä tässä on kriteerinä, mutta jos katsotaan kuka on viimeisenä, kaikkiin osakisoihin vastanneista, niin se ei ole jakkues enkä minäkään.

Lunssila

Well-known member
Toki siihen vaikuttaa visamenestyksen lisäksi muun muassa poraaminen visojen laadusta.

Örfil

Guest
Ei niissä mitään poraamista enää ole. Ravivisa asetti tietyn rimakorkeuden ikimuistettavalla tavalla.
On olemassa visoja ja sitten ravivisoja. Ja tietysti itgiksen Rauma -visa, jota voisi kutsua myös Trauma -visaksi.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Minun mielestäni Rauma-visa on oikein onnistunut ja mielenkiintoinen.