kouvotsvoni
Banjottu
On siellä muitakin kysymyksiä jotka joko tietää tai ei tiedä.
Hävettää kun en muistanut "tuota yhtä". Mutta soma pää keväät syksyt tms.On siellä muitakin kysymyksiä jotka joko tietää tai ei tiedä.
Yllättävän tärkeä asia tuo vaahto useinkin. Ilman vaahtoa ei juuri sukseeta tule.Joo, oon googlannu munat vaahdossa nää viimeiset.
Olen ollut siinä käsityksessä, että vastaamisen jälkeen se on sallittua. Moiseen olen muutaman kerran syyllistynyt, kun en ole malttanut oikeiden vastausten julkaisua odottaa, vaikka visa on edelleen käynnissä. Lienee diskaus odotettavissa.Käsittääkseni googlaus, ja muu vastaava halpamainen etukäteistiedustelu ja luntaaminen on Visaliigan off-season kilpailussa mitä jyrkimmin kielletty. Sekä etukäteen, että visan ollessa käynnissä.
Oikaiskaa, jos olen väärässsä.
Toki näin asia lienee. Mutta kun en ole ko. visan ns. silmäätekevä toimihenkilö, niin jätän asian kommentoinnin niille jotka ovat.Olen ollut siinä käsityksessä, että vastaamisen jälkeen se on sallittua.
Nordea!Visaliigan paskimman visan titteli siirtyi Lunssilalta ITG:lle.
Onneksi paskimman visailijan titteli sentään pysyy tukevasti Jacquesilla.Visaliigan paskimman visan titteli siirtyi Lunssilalta ITG:lle.
En tiedä mikä tässä on kriteerinä, mutta jos katsotaan kuka on viimeisenä, kaikkiin osakisoihin vastanneista, niin se ei ole jakkues enkä minäkään.Onneksi paskimman visailijan titteli sentään pysyy tukevasti Jacquesilla.
Ei lähellekään!Visaliigan paskimman visan titteli siirtyi Lunssilalta ITG:lle.