Visaliiga off-seasonille 2013-14

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Vähän huonoa ajanvietettä on se kun katsoo kysymykset läpi ja heittää pyyhkeen kehään saman tien unohtaen koko osiksen. Aika viettyis aikas paljon paremmin jos ymmärtäis edes että mitä kysytään.. Sillon meinaan vois käyttää vaikka puoli minuuttia vastauksen säveltämiseen.
Mielestäin tosikot löytyy sieltä laatijapuolelta ennemmin, niiltä osin kun lähtökohta on luokkaa "jyvät akanoista, saatana! :mad:"

Mun hisisosiksessa tulee saamaan pisteitä jos on ollut yhtään hereillä peruskoulun hissantunneilla, täydet saattaa saada jos on jonkinsortin hissafriikki. Tai ainaskin siihen mie pyrin, eri asia onnistuuko.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Ei kai arvaamista ole kielletty, vaikka se FW08:n mielen pahoittaakin?
Eipä tuo toki mieltäni pahoita. Kunhan olen kiinnittänyt huomiota siihen, miten osativoja käytännössä arvotetaan arvausten perusteella. Arvauspisteet pois 2-3 -pistettä jokaisen tivan keskiarvoa alaspäin ja hupsista keikkaa, jokainen osativa onkin huono.

Se, että tälläisessä ajanvietevisassa pitää hampaat irvessä puristaa arvaamalla pisteitä onkin sitten hupaisaa ja hölmöä ihan omalla tavallaan.

Yleisesti ottaen varmaan olisi kaikilla kivempaa kun hiukan löysättäisiin pipoa niin kysyjä- kuin vastaajapuolellakin. Pidettäisiin mielessä se, että jokainen ei-tiedetty vastaus on aina viimekädessä kuitenkin oma vika.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Itse valitsin tylsän aiheen, koska webbari pahoitti viime vuoden hassuttelukuvakollaasista mielensä. En tunne visan historiaa, joten pahoittelut vielä. Tarkoituksena oli siis tehdä ääritylsä osis. Mutta tarkemmin ajateltuna en taidakaan taipua määrämuotoon. Pahoittelut siitäkin jo etukäteen.

Triviaalitiedolla neppailua ei ole tulossa - en aio uutisia kaivella maakuntalehdistä. Tieto on / on ollut kaikkien saatavilla.

Mitä tulee osisten pskuuteen niin se, että minä en ole kiinnostunut scifistä saati fantasiasta pätkääkään, ei tee niitä käsittelevistä osiksista minun mielestäni pskoja. Eipähän vaan satu mukavuusalueelle.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ei hirveästi ole tullut harrastettua suomalaista kirjallisuutta, vielä vähemmän aforismikirjoja. Joo-o, varmasti oli helppoja ja vielä jotain mitä itsekin lukenut, mutta ei tällä päällä muista.

Kait olisi voinut mainita mitä kysyttiin. Pelkkää kirjan nimeä vai pitäisikö tietää kirjailijakin tai miltä sivulta tai?
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Ei hirveästi ole tullut harrastettua suomalaista kirjallisuutta, vielä vähemmän aforismikirjoja. Joo-o, varmasti oli helppoja ja vielä jotain mitä itsekin lukenut, mutta ei tällä päällä muista.

Kait olisi voinut mainita mitä kysyttiin. Pelkkää kirjan nimeä vai pitäisikö tietää kirjailijakin tai miltä sivulta tai?
Ton unohin ja lisäsin maininnan.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
jotain pubivisoja laatiessa on joskus huomannut että on yllättävän vaikea päätellä mikä oman "erikoisalan" piirissä on sellaista minkä voisi kuvitella muidenkin tietävän.
Komp. Mää en uskalla yleensä pubivisoissani tivata autourheilu-kyssäreitä lain juurikin Melindan kertomasta syystä.

Poikkeuksena nämä: "Minkä urheilulajin 9-kertainen maailmanmestari on monacolainen Daniel Elena" (osoittautui liian vaikeaksi), "kuka on viimeisin F1-mestari, jonka sukunimessä ei ole kahta T-kirjainta (osoittautui sopivaksi) ja "kuka on viimeisin ei-ranskalainen rallin maailmanmestari" (osoittautui liian vaikeaksi, edes Otto Hokkanen ei tiennyt).
 
Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Jos tuosta mun visasta tuli liian vaikee niin sysään syyn vastaajien hölmöydelle.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
"kuka on viimeisin ei-ranskalainen rallin maailmanmestari" (osoittautui liian vaikeaksi, edes Otto Hokkanen ei tiennyt).
Hihittelin tässä juuri Hokkasen typeryydelle aina siihen hetkeen saakka kunnes huomasin että enpä tiennyt minäkään.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mä vähän ihmettelen, että miten mä muistin oikein.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Miettimättä vastaamalla olisin vastannut väärin, mutta noilla vinkeillä toki meni oikein.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Enpä muokkaile luvan kanssakaan. Sössin kuitenkin puolikkaan pisteeni vielä, jos sellaista edes tulossa.
 
Ylös