Ehkäpä yhtä nopeasti kun vapaakin kuolee, kun ihmisiltä lopppuu halu paskan jauhamiseen.Totta. Siksi ennustankin visaliigan nopeaa kuolemaa.
Ehkäpä yhtä nopeasti kun vapaakin kuolee, kun ihmisiltä lopppuu halu paskan jauhamiseen.Totta. Siksi ennustankin visaliigan nopeaa kuolemaa.
Luulin lukevani merkitykettömiä ilmoituksia ja mietin että erikoinen on m:arkojiin maksuväline.Mietin tossa, että onkohan mullakin "laiton" visa, kun on 9 normaalia kyssäriä ja 10 on usean kuvan tunnistustehtävä.
"Paskan jauhaminen" on ikuista, mutta mikään organisoitu aktiviteetti ei Vapaalla pitkään onnistu, tarve sooloilla kyllä tuhoaa sen ennen pitkää.Ehkäpä yhtä nopeasti kun vapaakin kuolee, kun ihmisiltä lopppuu halu paskan jauhamiseen.
Kyllä mä ymmärrän, että on ihmisiä, jotka haluavat kaiken toimivan määrämuotoisesti ja pilkuntarkasti. He eivät myöskään yleensä ymmärrä sellaisia ihmisiä, joiden mielestä sillä nyt ei ole kovinkaan paljon merkitysta ja tekevän asioista vain ikäviä."Paskan jauhaminen" on ikuista, mutta mikään organisoitu aktiviteetti ei Vapaalla pitkään onnistu, tarve sooloilla kyllä tuhoaa sen ennen pitkää.
Mites totaalinen uupus tai sydäri 14 tunnin runkkaussession päätteksi?tai tukehtumista masturbaatiokokeilun seurauksena.
Hieno lähtö sekin.Mites totaalinen uupus tai sydäri 14 tunnin runkkaussession päätteksi?
http://www.youtube.com/watch?v=Gfxkfbyi7psHieno lähtö sekin.
Eikös se ollutkin Jirkomaa kun laskee täällä pisteitä?Että kun Renqun rapula helpottaa, niin päivittelee pistetilannetta.
Voisko visiksessä pikemminkin olla 1 kysymys/osis, jotta pääsis osavisan tekijä ja pisteenlaskija helpommalla?Eikös visaliigassa voisi olla 20 kysymystä, jotta erottuisi porukka?
Koko visaliigassa on 200 kysymystä. Luulis erottuvan noilla.Eikös visaliigassa voisi olla 20 kysymystä, jotta erottuisi porukka?
Olinko se minä? Päivittelen, kun toi Balttiksen osis on saatu pakettiin. En mä joka kisan jälkeen viitti. JOKU RAJA SENTÄÄN!Eikös se ollutkin Jirkomaa kun laskee täällä pisteitä?
Lievä komppaus Webbikselle ja Azizille jännityksessä pitämistä.Tähän väliin sellainen huomautus, että konppaan WebSlaven ulinaa ja korotan vielä sillä että viikko on liikaa vastausajaksi. Ei jaksa odotella tuloksia noin kauaa.