Visaliiga offseasonille 2012-13

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24235
Sijainti
lappeen Ranta
Minä paheksun tuota PuoliPöhkön pistelaskujärjestelmää. Äkkiseltään vaikuttaisi siltä, että kyseinen systeemi tuottaa kaikille saman pistemäärän. Eli PuoliPöhkö yrittää aiheuttaa hirveän tappelun kun jengi alkaa kinata siitä, kuka voitti ja pitäisikö yksittäisten osakisojen voitoista jakaa kultamitalit ja sen mukaan sitten eniten kultamitaleja voittanut voittaisi koko sarjan. Sitten joku keksii miten on huonommalla tietämyksellä saavuttanut odotuksia paremman lopputuloksen ja on siten moraalinen voittaja. Lopputuloksena moderaattorit joutuvat siivoamaan niin paljon henkilökohtaisuuksiin meneviä viestejä roskikseen, että se roskakori räjähtää levittäen kaiken saastan pitkin foorumia aikaansaaden kaikkien aikojen simultaanijarnan, joka lopulta romahduttaa foorumin, mistä seuraa inkojen aikoinaan ennustama maailmanloppu. Ja kaikki siksi että inkoilta loppui kalenterikivi kesken :(!
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Aijuma, tämä spektaakkeli alkaa maanantaina (siis kellonaika huomioiden huomenna)! Toivottavasti Albert Oil on hereillä H-hetken koittaessa.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Tuosta tulikin mieleeni nuoruusaikojen kaveri, joka oli mieheksi varsin kiinnostunut asusteista ja ulkonäöllisistä seikoista. Sittemmin opiskeli sisustussunnittelijaksi, jonka jälkeen yhteydenpito hiipui. Liekkö tullu jo kaapista? Vois melkein ottaa selvää asiasta!
Minä taas interrailasin heti kirjoitusten jälkeen yhden luokkakaverin kanssa, joka päätyi myöhemmin matkailualalle. Jossain vaiheessa yhteydenpito kyseiseen kaveriin katkesi, mutta kuulin muutama vuosi sitten yhdeltä toiselta luokkakaverilta, että Jorma (nimi muutettu) asuu nykyään Lontoossa ja että kaapista on tullut jo vuosia sitten. Matkalukemistonamme oli muuten Pekka Haaviston Nuori Eurooppa: Inter-rail opas!
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Nuoruusaikojen ihastukset tulee mieleen jokaiselle. Eikun känny käteen ja soittoa!
Minä taas interrailasin heti kirjoitusten jälkeen yhden luokkakaverin kanssa, joka päätyi myöhemmin matkailualalle. Jossain vaiheessa yhteydenpito kyseiseen kaveriin katkesi, mutta kuulin muutama vuosi sitten yhdeltä toiselta luokkakaverilta, että Jorma (nimi muutettu) asuu nykyään Lontoossa ja että kaapista on tullut jo vuosia sitten. Matkalukemistonamme oli muuten Pekka Haaviston Nuori Eurooppa: Inter-rail opas!
Kävin mä Facebookissa vähä vakoilemassa. Ei suoranaisia vinkkejä siellä, mutta rotukissoista näyttäs pitävän. Siis ihan kissoista. Pitää kysyä, kun soittelen yhdelle kaverille, joka näyttäs hänen listoilla olevan.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Tua niin, ajattelin tuohon omaan musiikkivisaani sisällyttää tunnistustehtäviä. Ellei kellään ole mitään sitä vastaan, että joutuisi mp3:n (1 kpl, jossa kaikki tunnistustehtävät) lataamaan ja kuuntelemaan? Kuuluuhan se jollain plugineilla selaimesta suoraankin, ettei tarvi perille asti ladata.

Vai onko niin, että 89 prosenttia forumisteista ei omista kaiuttimia, tai kuulokkeita, että pitäisi volumekäyrän perusteella arvailla, tai jotain.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Tua niin, ajattelin tuohon omaan musiikkivisaani sisällyttää tunnistustehtäviä. Ellei kellään ole mitään sitä vastaan, että joutuisi mp3:n (1 kpl, jossa kaikki tunnistustehtävät) lataamaan ja kuuntelemaan? Kuuluuhan se jollain plugineilla selaimesta suoraankin, ettei tarvi perille asti ladata.

Vai onko niin, että 89 prosenttia forumisteista ei omista kaiuttimia, tai kuulokkeita, että pitäisi volumekäyrän perusteella arvailla, tai jotain.
Sonogrammia peliin!

Kyselin tuossa taannoin, että onko maksimipistemäärää/tiva, johon olisi hyvä pyrkiä tivaa ja pistetaulukkoa laatiessa? 30p?
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Sonogrammia peliin!

Kyselin tuossa taannoin, että onko maksimipistemäärää/tiva, johon olisi hyvä pyrkiä tivaa ja pistetaulukkoa laatiessa? 30p?
10p/tiva oli viime vuonna. Enkä näe mitään syytä muuttaa sitä. Sen sijaan kysymysten määrä ja täten jokaisesta jaettavat pisteet ovat täysin jokaisen itse päätettävissä.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Tua niin, ajattelin tuohon omaan musiikkivisaani sisällyttää tunnistustehtäviä. Ellei kellään ole mitään sitä vastaan, että joutuisi mp3:n (1 kpl, jossa kaikki tunnistustehtävät) lataamaan ja kuuntelemaan? Kuuluuhan se jollain plugineilla selaimesta suoraankin, ettei tarvi perille asti ladata.

Vai onko niin, että 89 prosenttia forumisteista ei omista kaiuttimia, tai kuulokkeita, että pitäisi volumekäyrän perusteella arvailla, tai jotain.
Mulla on vastaan, koska en ole juurikaan kuunnellut musiikkia - tai siis toki kuullut olen, vaan en niinku "kuunnellut kuuntelemisen vuoksi" - eli "harrastanut musiikin kuuntelua"

No ok, kolme voit kysyä jos toinen on CCR:n "Lodi" ja toinen Crazy Cavanin "Rockabilly Rules Ok"!
Sen yhden voit täysin vapaasti valita vapaasti näistä jotta jännitys säilyy:
Tapio Rautavaara "Reppu ja Reissumies" TAI M.A Numminen "Olen nähnyt Helga neidin kylvyssä"

Muuten mä totanoin ... muuten mä vastaan VÄÄRIN! Siis niinku etten tietäis vastausta ollenkaan! Aattele miten noloa!
Hähä! Siitäs sait!


LAITA IHMEESSÄ NIITÄ MP:itä (suom huom. Moottoripyöriä)
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mun tivassa on vain yksi kysymys: Miten sulla, noin niinkuin muuten, menee?

Max 10 p.
Mä ajattelin kysyä 4 kysymystä.
Pistejako suoritetaan seuraavasti:

Kysymys johon hahmot Jjusban, Albert oil, Mehe ja Pyryf vastaavat kaikki oikein on nollan pisteen arvoinen.
Kysymys, johon em. hahmoista vastaa kolme oikein on 1 (luetaan : "yhden") pisteen arvoinen.
Kysymys johon hahmoilta saadaan 2 (luetaan: "kaksi") oikeaa vastausta on 3 pisteen arvoinen.
Kysymys, johon em. hahmoista vastaa oikein korkeintaan 1 (luetaan: "Mehe") on loppuarvostelussa 7 (seitsemän) pisteen arvoinen.

Bonuskysymyksenä on sivunahkalaukkujen myyntihinta, josta Pyryfille annetaan 20 pistettä.
 
Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Kyselin tuossa taannoin, että onko maksimipistemäärää/tiva, johon olisi hyvä pyrkiä tivaa ja pistetaulukkoa laatiessa? 30p?
10p/tiva oli viime vuonna. Enkä näe mitään syytä muuttaa sitä. Sen sijaan kysymysten määrä ja täten jokaisesta jaettavat pisteet ovat täysin jokaisen itse päätettävissä.
Jotta tivat olisivat keskenään tasa-arvoisia ja vertailukelpoisia, niiden tulee olla muodoltaan samanlaisia, ja pisteytyksen mahdollisuuksien mukaan yhteneväinen. Eli 10 kysymystä, 0-10 pistettä. Sooloilut voi hoitaa visaliigan ulkopuolella, jos välttämättä haluaa tehdä muunlaisen tivan.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Jotta tivat olisivat keskenään tasa-arvoisia ja vertailukelpoisia, niiden tulee olla muodoltaan samanlaisia, ja pisteytyksen mahdollisuuksien mukaan yhteneväinen. Eli 10 kysymystä, 0-10 pistettä. Sooloilut voi hoitaa visaliigan ulkopuolella, jos välttämättä haluaa tehdä muunlaisen tivan.
Taidan vetää rumpusoolona Porilaisten marssin.

Eli 10 kysymystä, joista yhteensä max 10 pistettä.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Pitikö vastaukset antaa "suorilta" vai saako editoida aikarajojen puitteissa?
Mulle selvisi vastaus tänään tuohon yhteen kymysykseen johon en ole antanut vastausta vielä lain.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
En tiiä.

Käytän überführerin valtuuksiani ja sanon, että ei saa. Last Edited leima saa olla korkeintaan puoli tuntia postausaikaa myöhäisempi.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Nonni! Ny on sitte kaikki ajat menny!

Päivitän kalenterin sitten sunnuntaina.
En sitten näköjään päivittänyt viime sunnuntaina. Enkä koko viikkona, kun ei vaan pystynyt. Ja nyt taas en päivitä, koska se on mahdotonta. Mutta jos vaikka tulevana sunnuntaina sitten?
 
Ylös