Jellinek
Banned
Vastaus joka kohtaan: -Kanada!
Saas nähdä kerkiänkö?Muistutus siitä, että vielä olisi muutama tunti aikaa vastata.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Y
Mehe Rienarsuo - - 1 ½ 1 1 - 1 1 1 6,5
Faustus - 1 - - 1 1 - 1 - 1 5
jupla 1 - 1 ½ ½ - - ½ - 1 4,5
jps - 1 1 - ½ - - 1 - 1 4,5
Balthazar - 1 ½ - 1 1 ½ - - - 4
Otto Hokkanen - 1 1 - ½ - ½ 1 - - 4
PeePee ¼ 1 - ½ - 1 ½ - - - 3,25
Aisla - - 1 ¼ - - - 1 - 1 3,25
Il Tempo Gigante- ½ - - ½ ¼ ½ 1 - - 2,75
Albert Oil - 1 - - - - ½ 1 - - 2,5
Captain Howdy - - - - ½ - - 1 - 1 2,5
markoj - - - ½ ½ - ½ 1 - - 2,5
Jjusban - - - - ½ - 1 1 - - 2,5
Renngeist - - - - - - ½ 1 - 1 2,5
Lancer - - - ¼ 1 ½ ½ - - - 2,25
Aziz - - 1 - 1 - - - - - 2
Andy - - - ¼ ½ - - 1 - - 1,75
JPP - - - - - - - 1 - - 1
maradona - - - - - - - 1 - - 1
teppoil - - - - ½ - ½ - - - 1
RacerX - - - - - - - - - - 0
On noita tullut harrastettua ja itse asiassa käytän radiodokumenttisarjaa Viikinkien aika "nukahtamismusiikkina". Eli kuuntelen sen jaksoja yhä uudelleen ja uudelleen. Kieltämättä viikinkien historiasta ei suuren yleisön tietoisuuteen selviä "julkkiskuninkaita" nouse, vaikka täälläkin joku muisti Harald Sinihampaan (lainasi muuten Bluetoothille nimensä).Mielenkiinnosta:
Oletko Webbis harrastanut faaraoita tai viikinkejä?
Itse tajusin viikinkikysymyksen kohdalla, että totaalinen aukko sivistyksessä siinä kohden. Ei yhtä ainoata viikinkikuningasta tullut edes mieleen.
Faaraoista taas olen pikkupoikana ollut aktiivisen kiinnostunut ja kävin jopa "luennoilla" aiheesta. Todellakin pikkupoikana, alle kouluiän. Varmaan tämäkin kysytty tieto on silloin ollut hallussa. Nyt ei mitään käsitystä.
Visat on syytä pitää vaikeusasteeltaan jokseenkin samantasoisina, jottei jonkin aihealueen osaaminen kohoaisi kokonaiskilpailun kannalta liian merkitykselliseksi. Kun kerran aiemmat visat olivat vaikeita, niin piti tehdä samanmoinen.En jaksanut edes vaivautua vastaamaan tähän. Kaikki kysymykset meni niin ohi kun voi, mutta tämä oli varmasti jonkinsortin kosto.