Antsa Rieppo
Well-known member
Nesteen 'logohan' uudistui vähän aikaa sitten. Ei varmaan ole hirveän vanha Valmetinkaan tuo logo.Ähh, olisihan kakkonen ja nelonen pitänyt tietää. :thumbfh:
Nesteen 'logohan' uudistui vähän aikaa sitten. Ei varmaan ole hirveän vanha Valmetinkaan tuo logo.Ähh, olisihan kakkonen ja nelonen pitänyt tietää. :thumbfh:
Nojaa.. Enpä itse ole ikinä kiinnittänyt huomiota Yamahan merkkiin, joten en nyt helpoksi sanoisi vaikka sen nyt aika moni olikin tiennyt (johtuen varmaan siitä, että tämä on jonkin sortin moottoriurheilufoorumi).Jammu oli helpoin, Brembon arvasin osittain laatijan mopotaustan takia. Aikamoisia tietäjiä kärkihahmot.
Yammun logo viittaa yhtiön soitintaustaan. Kyllähän Suomessakin Yamahan soittimia myydään ja vissiin ihan soiva piano niillä on.Nojaa.. Enpä itse ole ikinä kiinnittänyt huomiota Yamahan merkkiin, joten en nyt helpoksi sanoisi vaikka sen nyt aika moni olikin tiennyt (johtuen varmaan siitä, että tämä on jonkin sortin moottoriurheilufoorumi).
Sen sijaan minua ihmetytti miten moni ei tiennyt Chromen tai Spotifyn logoa. :thumbfh:
Käsittääkseni en käytä kumpaakaan. Muutenkin oli kyllä mulle niin hankala kun olla voi. Odotin enämpi.Eihän se tiennyt edes Yammua ja Sportifyytä. Vaikka käyttääkin sitä.
Väität siis että sulta puuttuu järki JA MAHA?Käsittääkseni en käytä kumpaakaan. Muutenkin oli kyllä mulle niin hankala kun olla voi. Odotin enämpi.
Mutta siis sinällään ihan hyvä visa.
Eipä ole Valmetkaan mikään kovin vanha yritys.Nesteen 'logohan' uudistui vähän aikaa sitten. Ei varmaan ole hirveän vanha Valmetinkaan tuo logo.
Spotify käyttää näemmä eri värisiä logoja, enpäs tiennyt. Olen itse tottunut spotify-logossa mustiin raitoihin ja en noin kirkkaan vihreään taustaan.Sen sijaan minua ihmetytti miten moni ei tiennyt Chromen tai Spotifyn logoa. :thumbfh:
Kyllä se yleensä yrityksillä on erivärisiä logoja, koska niitä käytetään erilaisissa printeissä tai mustavalkoiseen pohjaan. Meidänkin firman 'logo' on punainen (RAL-väri 186), kakkosvärinä musta ja valkoinen, sekä vielä hopeinen.Spotify käyttää näemmä eri värisiä logoja, enpäs tiennyt. Olen itse tottunut spotify-logossa mustiin raitoihin ja en noin kirkkaan vihreään taustaan.
Näin jälkikäteen ajateltuna olisihan tuo Neste pitänyt tietää. Ja monta muutakin kohtaa, mutta kun yleissivistys on huonolla tasolla, niin tässä on tulos. Mutta mikäs tässä. :thumbup:
Joo, ois pitäny hiffata. Tietty.Kyllä se yleensä yrityksillä on erivärisiä logoja, koska niitä käytetään erilaisissa printeissä tai mustavalkoiseen pohjaan. Meidänkin firman 'logo' on punainen (RAL-väri 186), kakkosvärinä musta ja valkoinen, sekä vielä hopeinen.
Itsehän en tiedä googlettamatta mikä toi spotify on, oletan sen olevan joku elokuvien tai musiikin jakamiseen käytettävä ohjelma tahi saitti. En tiedä.Chrome, Spotify ja Neste Oil oli tarkoitus olla ne helpot. Hasa, Outokumpu ja Brembo ne vaikeat. Outokummun tunsi kyllä oudon moni.
Mullakin on Yamaha perämoottori, mutta eipä oo vissiin tullut pahemmin pistettyä siinä mahdollisesti olevaa logoa merkille. Spotifyita en tiennyt kun ei ole sitä tullut käytettyä lain.Nojaa.. Enpä itse ole ikinä kiinnittänyt huomiota Yamahan merkkiin, joten en nyt helpoksi sanoisi vaikka sen nyt aika moni olikin tiennyt (johtuen varmaan siitä, että tämä on jonkin sortin moottoriurheilufoorumi).
Sen sijaan minua ihmetytti miten moni ei tiennyt Chromen tai Spotifyn logoa. :thumbfh: