No, hyväksyn tulkinnan, vaikka Grangerilla tarkoitin Hermionen vanhempia.Hermionen ja Grangerin takia. Kaksi yhden nimen jästinimeä (vieläpä samalle hahmolle kuuluvia), joten ei voi antaa täysiä.
No, hyväksyn tulkinnan, vaikka Grangerilla tarkoitin Hermionen vanhempia.Hermionen ja Grangerin takia. Kaksi yhden nimen jästinimeä (vieläpä samalle hahmolle kuuluvia), joten ei voi antaa täysiä.
En epäile, mutta jos sellainen tulkinta hyväksyttäisiin, että vastauksella "Ron, Weasley, Hermione, Granger" saisi täydet pisteet, vaikkei vastaaja muistaisi kuin kaksi hahmoa, niin kysymys ei olisi mielekäs. Esimerkiksi K. August muisti kolme eri Weasleyä ja sai täydet pisteet, koska muisti koko nimet.No, hyväksyn tulkinnan, vaikka Grangerilla tarkoitin Hermionen vanhempia.
Juu, juu. En ole itse katsellut leffoja aktiivisesti, nimet on jääneet mieleen lapsille lukiessa. Niin kuin sanoin, en moiti.En epäile, mutta jos sellainen tulkinta hyväksyttäisiin, että vastauksella "Ron, Weasley, Hermione, Granger" saisi täydet pisteet, vaikkei vastaaja muistaisi kuin kaksi hahmoa, niin kysymys ei olisi mielekäs. Esimerkiksi K. August muisti kolme eri Weasleyä ja sai täydet pisteet, koska muisti koko nimet.
Mä ymmärsin tuon myös nimenomaan noin. Olisin mä osannut Forgotten Realmsinkin nimetä, mutta tossa kysyttiin nimenomaan kirjasarjaa (eikä maailmaa).9. AD&D-kirjasarjat
Mainittujen Dragonlancen ja Forgotten Realmsin ulkopuolella hankala. FW08:n mainitsema Musta haltia sijoittuu Forgotten Realms-maailmaan, joten annoin siitä puolikkaan. Kysymys kieltämättä oli mahdollisuus ymmärtää FW08:n tavalla, mutta etsin laajempia kokonaisuuksia.
10 min riitti. Merirosvo jolla vahvat silmämeikit ja Kajaalia on aika hintahtava lähtökohta. Nimikin Jaakko Pulu.No oishan tuo Karibian piraatti-kyssäri pitänyt tietää, kun leffasarjan katsonut
Johnny Depp on ihq<310 min riitti. Merirosvo jolla vahvat silmämeikit ja Kajaalia on aika hintahtava lähtökohta. Nimikin Jaakko Pulu.
Ok.Johnny Depp on ihq<3
Mä en saanut sitä mieleen. Kirjan kannen sain palautettua, mutta just se mitä siinä yläpalkissa lukee ei muistunut.Mä ymmärsin tuon myös nimenomaan noin. Olisin mä osannut Forgotten Realmsinkin nimetä, mutta tossa kysyttiin nimenomaan kirjasarjaa (eikä maailmaa).
Ei harmainta aavistusta. Korjattu.Minkäs takia oon saanut oikeasta Willow-vastauksesta vain 0,25 pojoa?
"Mainitse jokin AD&D-lähtöinen fantasiakirjasarja tai pelimaailma." Tarkoitin nuo tuossa rinnakkaisiksi termeiksi, mikä ei kyllä muotoilusta varsinaisesti käy ilmi. Olisi varmaan pitänyt käyttää kauttaviivaa.Mä ymmärsin tuon myös nimenomaan noin. Olisin mä osannut Forgotten Realmsinkin nimetä, mutta tossa kysyttiin nimenomaan kirjasarjaa (eikä maailmaa).
Jees, ei tuo minulta yöunia vie, eikä mulla sen kummempia vaatimuksia ole asian suhteen. Tuskin tulen häviämään tätä liigaa puolella pisteellä kuitenkaan."Mainitse jokin AD&D-lähtöinen fantasiakirjasarja tai pelimaailma." Tarkoitin nuo tuossa rinnakkaisiksi termeiksi, mikä ei kyllä muotoilusta varsinaisesti käy ilmi. Olisi varmaan pitänyt käyttää kauttaviivaa.
Niin tosiaan, sinähän sait puolikkaan siitä Drowin perinnöstä samalla periaatteella kuin FW08, en vain huomannut mainita sitä Pisteytyksestä-postissa.Jees, ei tuo minulta yöunia vie, eikä mulla sen kummempia vaatimuksia ole asian suhteen. Tuskin tulen häviämään tätä liigaa puolella pisteellä kuitenkaan.