Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Oot jakanu liian vähällä rivimäärällä kokonaispisteet.Joko mun tai Renkun pistekeskiarvo mättää. Tosin oli kummalla tahansa oikea lukema niin tämä meni heittämällä helpoimmaksi visaksi tähän mennessä.
Oot jakanu liian vähällä rivimäärällä kokonaispisteet.Joko mun tai Renkun pistekeskiarvo mättää. Tosin oli kummalla tahansa oikea lukema niin tämä meni heittämällä helpoimmaksi visaksi tähän mennessä.
En minä mitään jaa, se tulee automaattisesti.Oot jakanu liian vähällä rivimäärällä kokonaispisteet.
Niin tulee minullekin, mutta silti saan joka laskutavalla 4,71En minä mitään jaa, se tulee automaattisesti.
Ainakin ensimmäiset MM-kisat käytiin EM-kisojen yhteydessä siten, että EM-kisojen voittaja kohtasi Kanadan, mistä sitten tuli MM-titteli.Oikeat vastaukset:
8. Kesäolympialaiset, Talviolympialaiset, MM-kisat
-Pahoittelen vähän sekavaa kysymyksen asettelua, mutta näköjään edes joku tajusi mitä haettiin. 1/3 piste jokaisesta oikeasta. Jos on veikannut olympialaisia olen laskenut sen tarkoittavan talvikisoja
Onhan se väärin, kun ei sitä itse maailmanmestaruutta jaettu niissä EM-kisoissa.Ainakin ensimmäiset MM-kisat käytiin EM-kisojen yhteydessä siten, että EM-kisojen voittaja kohtasi Kanadan, mistä sitten tuli MM-titteli.
Että en nyt tiedä onko tuo mun MM-kisat, Olympialaiset, EM-kisat -vastaus välttämättä väärinkään. Että vois kai siitä täydenkin pisteen saada?