Visaliiga XIV: Talviurheilu - Sulkeutuu 10.2. klo 23.59

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Pitää näemmä useammin arpoa, kun kaksi pistettä tuli veikkaamalla jotain järkevän oloista, tiedolla tienasinkin peräti puoli pistettä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Oikeat vastaukset:
8. Kesäolympialaiset, Talviolympialaiset, MM-kisat
-Pahoittelen vähän sekavaa kysymyksen asettelua, mutta näköjään edes joku tajusi mitä haettiin. 1/3 piste jokaisesta oikeasta. Jos on veikannut olympialaisia olen laskenut sen tarkoittavan talvikisoja
Ainakin ensimmäiset MM-kisat käytiin EM-kisojen yhteydessä siten, että EM-kisojen voittaja kohtasi Kanadan, mistä sitten tuli MM-titteli.

Että en nyt tiedä onko tuo mun MM-kisat, Olympialaiset, EM-kisat -vastaus välttämättä väärinkään. Että vois kai siitä täydenkin pisteen saada?

Edit: mutta siis tuosta gaussinkäyrästä sain melkein orgasmin. Hyvä visa kieltämättä!

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Ainakin ensimmäiset MM-kisat käytiin EM-kisojen yhteydessä siten, että EM-kisojen voittaja kohtasi Kanadan, mistä sitten tuli MM-titteli.

Että en nyt tiedä onko tuo mun MM-kisat, Olympialaiset, EM-kisat -vastaus välttämättä väärinkään. Että vois kai siitä täydenkin pisteen saada?
Onhan se väärin, kun ei sitä itse maailmanmestaruutta jaettu niissä EM-kisoissa.