Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Kukaan ei saanut yli kymmentä pistettä = boonuskierros ei ollut muita arvokkaampi. Joten reilu peli.
Oho. Pari arvausta oikein ja Terok Norin muhimaan jättäminen kannatti. Tiesin heti tietäväni sen jostain, mutta ilman minkäänlaista kontekstia oikean vastauksen haarukoiminen oli vaikeaa. Tulihan se sieltä lopulta. SciFi-visassa se olisi tullut helpommin.Bonuskierroksen tulokset:
Webslave 8,75
Ne on mulla manuaalisena enkä saa itsekään enää tolkkua niistä. Tyydy nyt osaas vaan.Avaatko Albert minun pisteytykseni, kun en äkkiseltään itse saa kuin 8,25? Voi olla, että jokin toki meni ohi silmien.
Tyydyn ihan mielelläni.Ne on mulla manuaalisena enkä saa itsekään enää tolkkua niistä. Tyydy nyt osaas vaan.
Mein Gott! Mietin miten tämä on mahdollista, mutta olihan siellä kieltämättä muutama suoraan minulle osoitettu kysymys (Vasaloppet, Contador, Falcon).Bonuskierroksen tulokset:
Webslave 8,75
PuoliPöhkö 8,25
Jacques 8
Eipähän voi valittaa ettei mitään "oikeita kestävyyslajeja" olisi huomioitu tällä kertaa.Mein Gott! Mietin miten tämä on mahdollista, mutta olihan siellä kieltämättä muutama suoraan minulle osoitettu kysymys (Vasaloppet, Contador, Falcon).