Vitantonio "Tonio" Liuzzi

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Niinhän se voisi, mutta paha enää sitä miettiä kun tämä toikki perustettu vuonna 2004. :D
Nojoo se on totta kun oli aika uusi kaveri meille silloin. Mutta nyt sillä ole väliä kuhan joku jolla on admin oikeudet niin voi muuttaa topikin nimeä.
 

Pecca

Well-known member
Liittynyt
9.6.2009
Viestit
2004
Sijainti
Suomi
Niinhän se voisi, mutta paha enää sitä miettiä kun tämä toikki perustettu vuonna 2004. :D
Oli muuten hemputin vaikea löytää tämä.:yuck: Ensin ajattelin, että pitäisi varmaan tapojen mukaan tällekin ukolle perustaa jonkun ketju, mutta sitten aloin varuulta haeskelemaan vanhaa ja siellähän se pilkotti reilun viiden vuoden takana.:D
 

IceManFani

Tunari
Liittynyt
10.9.2006
Viestit
1547
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
Niinhän se voisi, mutta paha enää sitä miettiä kun tämä toikki perustettu vuonna 2004. :D

Joops, mutta Liuzzi ajoi erittäin vakuuttavasti pitkähkön ajotauon jälkeen. Tosin auton kilpailukykyisyys helpotti asiaa hieman, mutta hyvät pisteet olisi kaveri tuonut ilman teknistä vikaa kisassa.
No, joo. Sinänsähän "Tonio" ajo jo sillon 2007:kö se edellisen kisansa ajo, melko vakuuttavasti. Mutta en nyt oikeen noin hyvää suoritusta kaverilta odottanu noinki pitkähkön ajamattomuuden jälkeen... Kyllä oisin kaverille ainaki pari pojoo suonut...
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Liuzzista jäi Toro Rosson ja Red Bullin seikkailujen jälkeen sellainen kuva, ettei tämä jäänyt tähän.

Scott Speediltä odotin myös paljon, mutta tästä vanhasta tallikaveri-parivaljakosta Liuzzi on se, joka lupaukset todennäköisemmin lunastaa.
 

Tomacu

Well-known member
Liittynyt
11.3.2006
Viestit
2760
Sijainti
Jyväskylä
Teki kyllä vakuuttavan paluun, vielä pari tälläistä suoritusta niin kisakuskin paikka löytyy myös ensi kaudelle. :ahem:
 

Ironsteele

Well-known member
Liittynyt
11.7.2009
Viestit
259
Vakuuttava paluu tosiaan, ennen Vitantonio on jäänyt aika piiloon Toro Rossolla ajaessaa, mutta eiköhän nyt ole näyttänyt todelliset kykynsä ja ansaitsee tallipaikan ensi kaudeksi. :thumbup:
 

Pecca

Well-known member
Liittynyt
9.6.2009
Viestit
2004
Sijainti
Suomi
Minusta tuo "Tonio" lisäys otsikkoon on ihan typerä. Ei se ole niin yleinen ja kaveri varsinkaan mikään sen luokan tekijä, että tarvisi mitään viritelmiä kehittää.

Pertti "Spede" Pasanen olisi ihan ok.
 

Pahkasika

Well-known member
Liittynyt
12.1.2008
Viestit
2319
Sijainti
Oulu
Minusta tuo "Tonio" lisäys otsikkoon on ihan typerä. Ei se ole niin yleinen ja kaveri varsinkaan mikään sen luokan tekijä, että tarvisi mitään viritelmiä kehittää.
Itse olen kyllä kuullut miehen nimen sanottavan Tonio useammin kuin Vitantonio.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Itse olen kyllä kuullut miehen nimen sanottavan Tonio useammin kuin Vitantonio.
Silloin kun kaverista alettiin ykköspiireissä kuulla, ainakin itse kuulin puhuttavan Vitantoniosta. Ei tietty väliä, mutta olisi otsikko voinut pysyäkin kun kumminkin kauan sitten aloitettu toikki.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Silloin kun kaverista alettiin ykköspiireissä kuulla, ainakin itse kuulin puhuttavan Vitantoniosta. Ei tietty väliä, mutta olisi otsikko voinut pysyäkin kun kumminkin kauan sitten aloitettu toikki.
Paitsi että siinä luki Vitantonia. :eek:
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373
Vitantonio Liuzzi ajanut mukavan kauden kummastakin avauskisasta pisteille, pisteitä 8 kappaletta tällä hetkellä ns tiimin ykköskuskilta vaikuttaisi kun kolari herkkä Sutil ei tahdo maaliin selviytyä.
 

SOKO

Well-known member
Liittynyt
5.8.2007
Viestit
4037
Liuzzi tekee yllättävän vahvaa paluuta ykkösiin. Sutil on kyllä parhaimmillaan nopeampi, mutta Liuzzi ajaa erittäin varmasti ja kerää niitä tärkeitä pisteitä. Se on juuri se, mitä FI:n kaltaisessa tallissa pitääkin tehdä.
 

diffukimi

Member
Liittynyt
14.3.2010
Viestit
24
Sijainti
finland
tonio liuzzi, ajanut hyvän alku kauden .. sutili toki on nopeempi mut tän päivän kisassa sutilil oli selkeesti auton kanssa ongelmii .. ei kuitenkaa mitään pois liuzzilt osoittanut olevansa hyvä kisakuski.
 

Antti--91

Forza Schumi
Liittynyt
6.11.2009
Viestit
668
Sijainti
Turku
Tosi hyvä alkukausi Toniolta. Mun mielestä Liuzzia on aina jollain tavalla aliarvostettu, toivotaan että tänä vuonna näpäyttää kaikkia epäilijöitä oikein olan takaa. Vaikea sanoa että kumman Force India -kaksikosta toivon voittavan, Sutilkin kun lukeutuu suosikkikuskeihin...
 

diffukimi

Member
Liittynyt
14.3.2010
Viestit
24
Sijainti
finland
liuzilt pitkästä aikaa loisto kisa p6 ....

di restallahan on jo varma talli paikka forcelle enskaudeks.. ja tuntuu silt et ku pitäs antaa näyttöjä enskaudelle nii sutilil ei pää kestä ainakaa tän kisan perusteel ... siispä liuzzi on ens kaudellaki mukana f1..... :))))))
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
14198
Liuzzilta hieno tulos tässä kisassa. Tällaiset otteet kun jatkuvat niin vaikka tiimipaikka ensi kaudeksi ei ole taattu niin varmempi se tulee olemaan.
 
Ylös