Antsa Rieppo
Well-known member
suomen kielen tai toni. :wall:
Jos haluaa kartti reeniä, niin kannattaa siviilissä ajaa sysipaskalla romulla, jossa kytkintä saa painaa vähintään 80kg:n voimalla. On herkistänyt kart jarrujalkaa mukavasti, varsinkin kun keskusta-ajua ajelee.Suosittelen kestävyysurheilun harjoitteluun sysipaskoja välineitä. Vanhalla munamankelilla vanteilla fillarointia, intin suksilla ilman voiteita lykkimistä, juoksentelua vettä täynnä olevilla kumisaappailla, uintia pilkkihaalareissa ahvenia taskuissa yms. yms. Yksinkertaisinkin kestävyysurheilija ymmärtää, että näin reenaten ei tarvitse reenata niin paljoa ja sitten, kun tulee se suorittamisen paikka ja laitetaan ne parhaat vermeet tulille, niin muut jää puolipäivää ja itkee, että epistä.
Olkaa hyvät.
Ai vittu että minua ahdistaa. Ostaisivat vaikka kilon paskaa, tai motillisen halkoja 4000 ja 5000 euron välisellä summalla, mutta vittu että Muumimukin. Voi SAATANA! MINULTA POIS!Anttila sanoo, ettei ole nähnyt vastaavaa kokoelmaa muualla. Kokoelman arvokkaimmat mukit ovat Fazer erikoismuki, nro 94/100 vuodelta 2004 ja Muumipeikko unelmoi vuodelta 2005.
– Näiden yksittäisten mukien myyntihinnat muualla ovat liikkuneet 4000 ja 5000 euron välillä.
Tai buffet-aterian ruotsinlaivalla.Ostaisivat vaikka käytetyn auton, viinaa tai muita elämyksiä!
Kuulostaa jotenkin tutulta.Käviköhän nyt peräti niin, että mokasin ÄlÄfBeen visassa kaksikin sellaista kymysystä, joita olen itse kysynyt visoissa?
- No taisipa käydä, oletpa tyhmä
- Kiitos Aléx.