Vituttavia asioita

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Eikö Audiin mahdu kuin litran purkki kerrallaan vai miten tämä painajainen toistuu alvariinsa?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Jos ulkomaalaisilla netti/keskustelupalstoilla joku korjaa toisen kirjoittajan oikeinkirjoitusta, tämä väärinkirjoittaja kiittää nolona ja ottaa opikseen.

Jos saman tekee suomalaisilla sivustoilla, tämä korjaaja saa niskaansa täyslaidallisen kakkendeerusta ja vähättelyä sekä nillitystä, koska "ei sillä ole mitään väliä".

Miksi? Missä vaiheessa tämä tämmöiseksi on mennyt?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jos ulkomaalaisilla netti/keskustelupalstoilla joku korjaa toisen kirjoittajan oikeinkirjoitusta, tämä väärinkirjoittaja kiittää nolona ja ottaa opikseen.

Jos saman tekee suomalaisilla sivustoilla, tämä korjaaja saa niskaansa täyslaidallisen kakkendeerusta ja vähättelyä sekä nillitystä, koska "ei sillä ole mitään väliä".

Painu helvettiin siitä.

burb

.

Käsittääkseni asia ei liene noin polarisoitunut, vaan korjaajia herjataan ulkomaillakin. Ja olen tainnut joskus nähdä suomenkielistenkin osaavan käsitellä tällaisen asian kiihtymättä.

burb

.
En tiedä tuliko jo sanottua, mutta mun kohdallani asia on juuri päinvastainen, elikkäs olen.