Örfil
Guest
Jaa kekä?
Tule tänne, niin saat maitoa kahvin päälle.Kahvimaito loppui. Maailma on pilalla.
Ihmiset pääsivät kahvin ikeestä. Maailma pelastuu.Kahvimaito loppui. Maailma on pilalla.
KOPKahvimaito loppui. Maailma on pilalla.
Painu helvettiin siitä.Jos ulkomaalaisilla netti/keskustelupalstoilla joku korjaa toisen kirjoittajan oikeinkirjoitusta, tämä väärinkirjoittaja kiittää nolona ja ottaa opikseen.
Jos saman tekee suomalaisilla sivustoilla, tämä korjaaja saa niskaansa täyslaidallisen kakkendeerusta ja vähättelyä sekä nillitystä, koska "ei sillä ole mitään väliä".
Miksi? Missä vaiheessa tämä tämmöiseksi on mennyt?
Käykö jos menen Toijalaan? Eiks se oo sama asia?Painu helvettiin siitä.
Kyllähän tuo näyttää ihan helvetin päheältä.Käykö jos menen Toijalaan? Eiks se oo sama asia?
Käsittääkseni asia ei liene noin polarisoitunut, vaan korjaajia herjataan ulkomaillakin. Ja olen tainnut joskus nähdä suomenkielistenkin osaavan käsitellä tällaisen asian kiihtymättä.Jos ulkomaalaisilla netti/keskustelupalstoilla joku korjaa toisen kirjoittajan oikeinkirjoitusta, tämä väärinkirjoittaja kiittää nolona ja ottaa opikseen.
Jos saman tekee suomalaisilla sivustoilla, tämä korjaaja saa niskaansa täyslaidallisen kakkendeerusta ja vähättelyä sekä nillitystä, koska "ei sillä ole mitään väliä".
Miksi? Missä vaiheessa tämä tämmöiseksi on mennyt?
Mä en ole moista nähnyt lain. Juuri päivänä muutamana esim.opastin ulkkiksia JJ Lehdon nimen kirjoituksessa hienossa yhteisymmärryksessä.korjaajia herjataan ulkomaillakin. .
Mä olen.Mä en ole moista nähnyt lain.
Keskeneräisen mankkisprojektin kuvan lähettäminen tänne on epistä.Kyllähän tuo näyttää ihan helvetin päheältä.