kouvotsvoni
Banjottu
Jos jossain olisi otsikko "Suomen burgerikuninkaasta", niin ensimmäinen mielleyhtymä olisi varsin mulkun oloiseen Hesen jehuun, Heikki Salmelaan.
Komp. Peruskokkaustaitoja ei edes opi jostain moisista ohjelmista, vaan mummon keittiössä.En osaa nimetä yhtäkään top chefiin osallistunutta ihmistä, koska en katso huonoja ohjelmia.
Entä jos haluaa tehdä muutakin kun keittää perunat?Komp. Peruskokkaustaitoja ei edes opi jostain moisista ohjelmista, vaan mummon keittiössä.
Topless Top Chef olisi varmaan Fagerholmille mieluisampi ohjelmaformaatti.
Sain ennakkosynttärilahjaksi tietokirjallisuutta. Voisitko tulla lukemaan ääneen, kun en itse nyt jaksas?Voimia sivistyksen polulle.
Ihmisten yleistiedon puute ei ole ongelmani, paitsi jos on parinani tietovisoissa.Sain ennakkosynttärilahjaksi tietokirjallisuutta. Voisitko tulla lukemaan ääneen, kun en itse nyt jaksas?
Synttäreilläin' olisi tarvinnut muistaa koska Kuru upposi. Broidi tiesi, kun oli jo silloin syntynyt.No en minä kyllä mitään yleistietoa tiedäkään. Erikoistun ennemmin kaikkeen turhaan, mitä ei tietovisoissa kysellä.
Oli oli. Siksi se harmittaakin.Olipas mainio kysymys. Suoranainen klassikko.
Onhan sullakin Laineen rillumarei. Eipä ole sota naurattanutkaan muita niin paljon, JR8:n 1.kkk:n miehiä Edvinin tekeleessä.On teillä klassikot.