Sörsselsön
Kui hianoo se sit on?
Kysykää CCMKlta.Minä teille todelliset klassikot ja rillumareit näytän, sen minä lupaan!
Kysykää CCMKlta.Minä teille todelliset klassikot ja rillumareit näytän, sen minä lupaan!
Eikö riitä, että syö kasveja, pitääkö niitä vielä kiduttaakin?
Vaimoon niiden ruuvaaminen johtaisi taasen rikossyytteeseen. Ettäs tiedät.Eikö riitä, että syö kasveja, pitääkö niitä vielä kiduttaakin?
Ainahan sinä voit ruuvata ylimääräiset ruuvit itseesi ja vältyt samalla rikossyytteeltä.Vaimoon niiden ruuvaaminen johtaisi taasen rikossyytteeseen. Ettäs tiedät.
Markoj on vähän semmonen.Eräs kokkarikaverini jaksaa FB:ssa hokea mantraa "Jokainen työtä haluava saa Suomessa työtä. Aina." Pitäisköhän hälle kohta näin niinkuin kokemusasiantuntijan ominaisuudessa sanoa ihan silleen vähän pahasti?
Tunti turpaan on ihan hyvä resepti 'kokkariystäviin'.Eräs kokkarikaverini jaksaa FB:ssa hokea mantraa "Jokainen työtä haluava saa Suomessa työtä. Aina." Pitäisköhän hälle kohta näin niinkuin kokemusasiantuntijan ominaisuudessa sanoa ihan silleen vähän pahasti?
Ai Timo ”Panda” Askolin?Pandat. Tai ei ne pandat niinkään, vaan toi niihin liittyvä pahuksen mediahypetys.