AJ
Well-known member
Toivottavasti se tarkoittaa tätä tai jotain vastaavaa tuotetta:
Eräs tuttu teki jotain samantyyppistä ensimmäisenä työpäivänään. Tuli samantien kenkää. Itsetunnolle kävi se ja poika ajoi pyörällä suohon. Kirjaimellisesti siis. Traagista.Nassikkana kun olin kesäduunissa yhdessä tehtaassa, niin trukilla tuli tehty taidokas homma. Olin asettamassa semmosta kolmen metrin mittaista lavaa tavaratornin päälle, niin olin pikkasen hulimaton. Kun vetäisin trukin sarvet pois, niin koko torni kaatui, vetäs mukanaan vielä viereisenkin ja kumpikin niistä sitten kaatoi kolme samassa jonossa olevaa. Siitä koitui hiukka sanomista ja siivoamista.
Toivottavasti! Onkohan muillakin tuollaisia kampaamotason voiteluaineita aina mukanaan?Toivottavasti se tarkoittaa tätä tai jotain vastaavaa tuotetta:
Sitä minäkin pelkäsin."Professorin käsivoide" on ehkä viikon veikein kiertoilmaus. Tähän mennessä.
Hikoileva persvako.
Stressaat ja pakerrat buttcrack kosteena. Pakko käydä jossain invavessassa vilvoittavalla anaalisuihkulla. On helpoittavaa kuin professorin käsivoide Se.
Symppaan sua Mosse. Itsekkin samalla alalla tuotantopuolella on tullut perseiltyä vuosien aikana.Eikun yks mittatilaushomma meni reisille, kun uskoin erästä sähköpostia koskien mittoja. Nyt on teetetty 20 kpl tuotteita, jotka ovat 20 cm liian matalia.
Rahhoo paloi tonneja ja toimitusaikakin vaatimattomat 5 viikkoa. Spesiaalijuttuja jotka on teetetty ulkopuolisilla tahoilla ulkomailla.:thumbfh:
Mun ennätys taitaa olla viiden tunnin keikata lähemmäs 300€ kulut. Palkkaa tuosta 300€ oli peräti 30€...Minä en sentään ole kalliiksi tullut työnantajille.
Entä alle?Taulapäät vituttaa.
Enkä nyt tarkoita lukuisia yllekirjoittajia.
Eikös tuossa ole sähköpostitse väärän mitan lähettäneelläkin huomattava osuus virheen syntymisessä? Vai pitäisikö kaikki s-postitse kerrotut asiat tarkistaa, että: "Oottekste nyt ihan varmoja?"Eikun yks mittatilaushomma meni reisille, kun uskoin erästä sähköpostia koskien mittoja. Nyt on teetetty 20 kpl tuotteita, jotka ovat 20 cm liian matalia.
Rahhoo paloi tonneja ja toimitusaikakin vaatimattomat 5 viikkoa. Spesiaalijuttuja jotka on teetetty ulkopuolisilla tahoilla ulkomailla.:thumbfh:
Tämä jos mikä antaa sitä katu-uskottavuutta.Toivottavasti! Onkohan muillakin tuollaisia kampaamotason voiteluaineita aina mukanaan?
Oli ruottalaisten viesti ja tehty matalampaan tilaan. Lisäksi erikseen KÄSKETTIIN pyytämään se mitta liikkeestä, mutta kun eivät vastanneet useaan pyyntöön, niin oikaisin. Ei olisi pitänyt.Eikös tuossa ole sähköpostitse väärän mitan lähettäneelläkin huomattava osuus virheen syntymisessä? Vai pitäisikö kaikki s-postitse kerrotut asiat tarkistaa, että: "Oottekste nyt ihan varmoja?"
Toivottavasti siellä myydään myös vastaleivottua pullaa.Olet 40 min liian aikaisin sairaalassa ja sisään tullessa tulee tuoreen kahvin tuoksu nenään. Ja tunnet jo kahvin maun suussa.
Ja muistat ettet saa juoda etkä syödä mitään ennen operaatiota. Nyt ottaa pattiin.
Möivät. Konjakkikahvit huuhtoivat pahinta mielipahaa äsken.Toivottavasti siellä myydään myös vastaleivottua pullaa.