Albert Oil
Hippi ja juntti
Forumin hiljaisuus ja kuollutneisuus.
Veikkaan, ettei helvetissä ole näin vilpoiset oltavat.Tämä saatanan viidettä viikkoa jatkunut helvetin kuumuus.
Naapurikunta, tuo iloinen ja sähköinen Eurajoki sai tänään kunnian kesän uudesta lämpöennätyksestä. +32,9 ºC. Tietänetkin jo, etten pidä helteestä, niin näillä lämmöillä voip' helvetillisiäkin juttuja kirjoitella.Rauma, tuo maanpäällinen helvetti.
Ehkei, ehkei, mutta mua suuremmatkin tahot ovat vertauskuvia käyttäneet.Veikkaan, ettei helvetissä ole näin vilpoiset oltavat.
Itse olin kanssa tuossa noin kilometrin päässä tänään parin tunnin ajan väijymässä, mutta sitten en enää viitsinyt pidempään käkkiä näreen vierellä ja kotiin tultuani tsekkasin Etelä-Saimaan sivuilta, että kolmisen tuntia oli myöhässä aikataulusta. Ylihuomenna taitaa tulla takaisin päin samaa reittiä, saa nähdä josko yrittäisi silloin päästä kuvaamaan.Ukko-Pekka. Höyryveturi. Ja sen aikatauluinformointi. Tai sen puute. Ohi mäni tuksu. Jäljet näkyy. Poika itki. Minä en.
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=40778&page=5&p=2414176&viewfull=1#post2414176Ukko-Pekka. Höyryveturi. Ja sen aikatauluinformointi. Tai sen puute. Ohi mäni tuksu. Jäljet näkyy. Poika itki. Minä en.
Onko Äijänsuolla (gobbenskär) jää? Sinne katsomaan kuvioita ja palelemaan.Naapurikunta, tuo iloinen ja sähköinen Eurajoki sai tänään kunnian kesän uudesta lämpöennätyksestä. +32,9 ºC. Tietänetkin jo, etten pidä helteestä, niin näillä lämmöillä voip' helvetillisiäkin juttuja kirjoitella.
Semmoista se on.Forumin hiljaisuus ja kuollutneisuus.
Oispa meillä täällä yhtä uljaita ja mielikuvituksellisia nimimerkkejä kuin noilla tuolla.Asiasta on tuolla aiheeseen liittyvällä foorumillakin pidetty neuvonpitoa: http://vaunut.org/keskustelut/index.php/topic,7394.0.html
Onhan meillä Otto Hokkanen ja Anssi Kela.Oispa meillä täällä yhtä uljaita ja mielikuvituksellisia nimimerkkejä kuin noilla tuolla.
Vaivihkaa olen miettinyt nickin vaihtamista ja nyt tiedän että kun aika on koittava, uusi nimimerkkini on Visa Pöntinen.Oispa meillä täällä yhtä uljaita ja mielikuvituksellisia nimimerkkejä kuin noilla tuolla.
Mä olen varannut se jo, tosin muodossa Pöntinen XVVaivihkaa olen miettinyt nickin vaihtamista ja nyt tiedän että kun aika on koittava, uusi nimimerkkini on Visa Pöntinen.