Vituttavia asioita

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Ukko-Pekka. Höyryveturi. Ja sen aikatauluinformointi. Tai sen puute. Ohi mäni tuksu. Jäljet näkyy. Poika itki. Minä en.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ukko-Pekka. Höyryveturi. Ja sen aikatauluinformointi. Tai sen puute. Ohi mäni tuksu. Jäljet näkyy. Poika itki. Minä en.
Itse olin kanssa tuossa noin kilometrin päässä tänään parin tunnin ajan väijymässä, mutta sitten en enää viitsinyt pidempään käkkiä näreen vierellä ja kotiin tultuani tsekkasin Etelä-Saimaan sivuilta, että kolmisen tuntia oli myöhässä aikataulusta. Ylihuomenna taitaa tulla takaisin päin samaa reittiä, saa nähdä josko yrittäisi silloin päästä kuvaamaan.

Näkyy tuolla http://www.hoyryveturimatkat1009.fi/ -sivustolla olevan aikataulun tapaista. Miten lie pitää paikkansa sitten. Sinänsä jännä kun on tuollainen minuuttiaikataulu kun kuitenkin tuollaiset tänäpäiväiset muutaman tunnin viivästykset on aika todennäköisiä tuollaisen vanhan vehkeen kanssa touhuttaessa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Naapurikunta, tuo iloinen ja sähköinen Eurajoki sai tänään kunnian kesän uudesta lämpöennätyksestä. +32,9 ºC. Tietänetkin jo, etten pidä helteestä, niin näillä lämmöillä voip' helvetillisiäkin juttuja kirjoitella.
Onko Äijänsuolla (gobbenskär) jää? Sinne katsomaan kuvioita ja palelemaan.:eek: