DW
2009-2016
Ei ollutkaan sytkärimerkki, vaan juhannusjuna 2012. Nyt sen muistin.Mä voisin haluta olla Ziggy Hulden.
Ei ollutkaan sytkärimerkki, vaan juhannusjuna 2012. Nyt sen muistin.Mä voisin haluta olla Ziggy Hulden.
Mistäpä tuosta täällä kukaan voisi tietää, kun et ole asiasta koskaan ikinä maininnut :dunno:Tietänetkin jo, etten pidä helteestä
Niin?:doubtful:Normaali?
I want to be somebody, be somebody soon.Niin?:doubtful:
Tack T-siipi.Asiasta on tuolla aiheeseen liittyvällä foorumillakin pidetty neuvonpitoa: http://vaunut.org/keskustelut/index.php/topic,7394.0.html
Aimo se humpaks pani, humpaks pani joo.I want to be somebody, be somebody soon.
Niin ja ainahan sitä voi kääriytyä katulampun ympärille keskellä yötä.Juu, joskus on vaimokkeen kanssa leikitelty ajatuksella asuntovaunuilusta tai -autoilusta mutta tuo juplan mainitsema yltiösosiaalisuus ei kyllä istu pirtaamm' laisin. Sikäli kun nyt valuuttaa moisen ostamiseen olisikaan.
Kyllä omassa rauhassa telttailu on sentään rennompaa.
Siellä on halliremontti menossa. Uusi laatta jään alle, uudet kylmäputket ja joustokaukalo. Huomenna pitäisi alkaa jäädytys. Perjantaina on jo turnaus.Onko Äijänsuolla (gobbenskär) jää? Sinne katsomaan kuvioita ja palelemaan.
Aivan huikea idea Alppu hinaamassa golffilla kylpyammeen kokoista, 39 vuotta vanhaa Soliferia.Juu, joskus on vaimokkeen kanssa leikitelty ajatuksella asuntovaunuilusta tai -autoilusta mutta tuo juplan mainitsema yltiösosiaalisuus ei kyllä istu pirtaamm' laisin. Sikäli kun nyt valuuttaa moisen ostamiseen olisikaan.
Kyllä omassa rauhassa telttailu on sentään rennompaa.
Tarvitaanko uusi Natopolli: Pitäisikö Alppu liittää Natolankakiekeröön?*avaa natolankakiekeröä takapihalla*
Mut jospa se natolanka on yhtä kuvitteellinen kuin Suomen liittyminen Natoon?Racer ei taida tietää, että mua ei ole olemassa, joten muhun ei täten mitkään natolangat tehoa.
Niin MILLÄ piti koittaa ja MITÄ? :eek!:AJ, tuppa kuusaal koitta!