Vituttavia asioita

jjv

Arschloch
Tota perusteltiin mulle joskus niin, että ne ei ole jouluvalot vaan talvivalot.
Eikös Tampereen keskustassakin jo ole talvivalot jonkun aikaa olleet, kuten täälläkin? IHAN eri juttu kuin jouluvalot. Hyvä ideahan ne toki mielestäin on.

Sue_me

Well-known member
Jämsäänissä on taasen jotkut läpällä tehdyt valot. Eivät edusta oikeastaan mitään.

Valaisevat kyllä. Kehnosti.

Ei sillä, että mitään valaistavaa edes olisi..

Sue_me

Well-known member
Missä sä sitten tankkaat?
Oma käsitykseni keskustasta käsittää ns. "liike- kauppa- ja huvielämän keskuksen". Kaupungin laidalla oleva marketti ja kylmäasema (jossa tankkaan) eivät vielä täytä ko. kriteeriä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Oma käsitykseni keskustasta käsittää ns. "liike- kauppa- ja huvielämän keskuksen". Kaupungin laidalla oleva marketti ja kylmäasema (jossa tankkaan) eivät vielä täytä ko. kriteeriä.
Kuvailun perusteella Lieksa on city, vaikka asukkaita puolet vähempi.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Jouduin kaivamaan vanhan pöytäkoneen esille kun läppäri meni vähän off. Eihän tästä tule mitään. Vartin surisee ennenkuin.
Mua huvita enää mikään.

Hartsa76

Well-known member
Jouduin kaivamaan vanhan pöytäkoneen esille kun läppäri meni vähän off. Eihän tästä tule mitään. Vartin surisee ennenkuin.
Mua huvita enää mikään.
Ollaan näköjään kohtalotovereita läppärin suhteen, koska minun läppäri päätti kieltäytyä käynnistymästä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ollaan näköjään kohtalotovereita läppärin suhteen, koska minun läppäri päätti kieltäytyä käynnistymästä.
Olisit sanonut sille, että ei sovi kieltäytyä käynnistymästä, koska jos kieltäytyy käynnistymästä, voit tehdä sille black outin jättämällä läppärin ilman verkkovirtaa, jolloin käynnistymättä jättäminen onkin sinun päätöksesi eikä käynnistymättä jättäneen läppärin.

Örfil

Guest
Mua huvita enää mikään.
Pöytäkoneessa on se hyvä puoli että kun muki kaatuu näppikselle, ei mene koko kone pilalle.

Pysy pöytävii.. siis -koneessa :ahem:

Sue_me

Well-known member
Toi onkin uusi suuntaus. Kengänkuvan tarjoamisen lisäksi vievät rahatkin.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Saakohan isojen lafkojen johtajat ja / tai irtisanomiskonsultit bonuksen pienennysbonuksia?