Vitutus toikki!

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Vituttaa kun Kimin moottori ei kestänyt edes ensimmäiselle nopealle kierrokselle saakka.. Kimi sai autoonsa uuden moottorin ennen Monacon viikonloppua..

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Ärsyttäisi taas joku poikaihminen. Mun mielestä minunkin elämää koskevia päätöksiä voisi mainita myös minulle, niin minulla olisi edes teoreettinen mahdollisuus suunnitella menemisiäni ja tulemisiani ja olemisiani. Mutta ei :nope: Näissä ruotsalaisissa on kyllä oikeasti joku vika. :jaska:

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
VITTU!

Kyllä ihminen osaa olla hölm-ö!!
Tuossa maanantaina humalapäissään hajoitin jalkani tavalla äks ja nyt se on kipeä ja voi sanoa treenaamiselle hyvästi viikoksi kahdeksi. Nyt viikonloppuna olisi ollut treenileiri jota olin oottanut pari viikkoa ja ei ole sinne menemistä.

PERKELE! :mad_old: Ja nyt loppu sitten ryyppääminenkin muutamaksi viikoksi.

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
Hammasvitutus!

Kyllä on vaikeaa saaha joku saatanan hammaslääkäri aika lahesta :mad_old: On se vittu ihme jos tunnin soittelulla saa jonkun kämäsen ajan ja sit pitää vittu maksaa ihan homona siitä tuskasta ja sitä saatanan tuskaa joutuu kärsii viel pari päivää ku aikaa saanu aikasemmin. vittu, tääkö sitä suomen hyvää hoitoa. jos oot työtön niin ei kantsipaljoa hammaskivuista kärsiä...

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Eilen tuli prosessinäytteitä analysoidessa mieleen että kunpa koboltti -ja nikkelioksidi liukenisivat edes vähän paremmin typpihappoon. Titrausta varten piti nikkelioksidi punnita peräti kolmeen kertaan ennenkä liuottaminen onnistui :mad_old: