Vitutus toikki!

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Töihin kulkiessa on tullut tapa jättää esmikko-sisään ja ulosleimausläpyskä autoon jota käytän, mitäpä sitä turhaan tupaan viemään kun tulee kotiin töistä. No, sitten eilen illalla huomattiin taas kuinka koira pitää toista korvaa oudosti.. Katottiin taskulampulla sinne, aivan hirveän näköinen. Jonkun sortin tulehdus, korvan sisäpinta oli aivan verillä ja hirveä mätämöhkäle syvemmällä korvassa. Noniin, äiti sitten soittelemaan eläinlääkäreille. Ja eihän noita saa kiinni kun nimenomaan tarvisi.. No, taisi olla lomat menossa kullakin joten suotakoon heille lopulta anteeksi, mutta potuttaahan se kun niitä ei saa kiinni.. Päivystävä saatiin kiinni ja isä sitten lähti viemään koiraa sinne autolla jolla siis yleensä kuljen töihin. Isäntä oli jo Lohtajalla koiran kanssa, ja huomasin että P**KELE nyt se esmikko jäi sinne autoon.. Oli enää 3 varttia aikaa olla työpaikalla joten tuli jo vähän kiire. Eikun pikapikaa Lohtajalle hakemaan esmikko ja sieltä yhtälailla pikapikaa työpaikalle että säästyy ylimääräisiltä ruljansseilta jota olisi koitunut ilman esmikkoa töihin mennessä. Eipä tarvinnut mitään mieletöntä ylinopeutta ajella mutta voi sanoa että onneksi peltipoliisit eivät vielä toimi kasitiellä Kokkolan ja Lohtajan välillä. Pikkuisen vatutti kun en muistanut ennen isän lähtöä sitä esmikkoa ottaa autosta pois..

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Vituttaa suunnattomasti ilman numeroa tulleet puhelut hälytyspuhelimeen klo 5.30, joihin ei ehdi vastaamaan!

Irwin

Well-known member
Vituttaa kun foorumin "moderaattorit" ovat jostain tuntemattomasta mielihäiriöstä antanut varoituksen minulle. Ilman mitään painavaa syytä!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Irwin sanoi:
Vituttaa kun foorumin "moderaattorit" ovat jostain tuntemattomasta mielihäiriöstä antanut varoituksen minulle. Ilman mitään painavaa syytä!
Olihan sille syy: mielenhäiriö:eek:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Irwin sanoi:
Yksi postaus sinne tänne! Täällä foorumilla moni kirjoittaa paljon enemmän paskaa, mutta kun ne on niitä "pyhimys" Kimi-faneja, niin eihän niitä edes huomioida moderaattorien taholta.

Ja viimeinen lainaus oli irroitettu asiayhteydestä, törkeää!
Kysyit, vastasin ja perustelutkin oli kokonaan nähtävillä halukkaille. Lainaus oli sen vuoksi, että se varmasti huomataan ja linkin takana oli kaikki näkyvillä. Joten en näe omassa kommentissani mitään törkeää.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Jaahas.. vanha kettu Ir "Sgumi on parsa" win sovittelee martyyrin viittaa harteilleen.. :rolleyes:

Joopajoo, jatkakaa toki.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ylen Sankia Priha sanoi:
Jaahas.. vanha kettu Ir "Sgumi on parsa" win sovittelee martyyrin viittaa harteilleen.. :rolleyes:
Kyllä mä nimittäisin tota ihan puhtaasti veren kaivamiseksi nenästään :D

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Kyllä mä nimittäisin tota ihan puhtaasti veren kaivamiseksi nenästään :D
No se on se toinen vaihtoehto kun viitta soljuu pullonkaulahartioilta auttamatta maahan.. :dunno:

Estate

Well-known member
Itse olen itselleni vitutuksen aiheena. Toisia asioita pitäisi tehdä ja toisia jättää tekemättä.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Komppaan edellistä. Tosin tällä hetkellä ottaa päähän lähinnä suuresti odottamani vierailun peruuntuminen ensi viikolta.