Tokumenttiä kiitos, tokumenttiä :doubtful:J.Hunt sanoi:Kovalainenhan on tehnyt sopimuksen jo Mclarenin kanssa.
Näinpä juuri. Kyllä Kovalainen pääsee McLarenille, eikä joudu sinne.CamoN sanoi:Vähän epäilen ettei Heikki lähde Toyotalle tuon ykköskuskin statuksen tai tasavertaisuuden toivossa. McLarenin kakkosauton ohjaamo on kaikesta huolimatta paljon parempi paikka
Ennemmin hidas suomalainen huipputallissa, kuin ei ollenkaan! Eikä Kovis niin hidas ole. Nopea ja varmaotteinen se on.forti sanoi:Joo, saadaan kautta aikain kolmas Suomalainen statisti huipputalliin...
Nuin se menee jos uutisia on uskominen :doubtful:talakem sanoi:RENAULT - Alonso (SPA) ja Piquet jr (BRA)
MCLAREN - Lewis Hamilton (GBR) ?
FERRARI - Kimi Raikkonnen (FIN) ja Felipe Massa (BRA)
BMW - Nick Heidfield (GER) ja Robert Kubica (POL
WILLIAMS - Nico Rosberg (GER) ja Kazuki Nakajima (JPN)
RED BULL - David Coulthard (GBR) ja Mark Webber (AUS)
TOYOTA - Jarno Trulli (ITA) ja Glock ???
TORO ROSSO - Sebastian Vettel (GER) ja Sebastien Bourdais (FRA)
HONDA - Jenson Button (GBR) ja Rubens Barrichello (BRA)
SUPER AGURI - Takuma Sato (JPN) ?
FORCE INDIA - Adrian Sutil (GER) ?
Ilman jakkaraa: Heikki, Fisi, Ralf
Spengler ei vaan ole varsinaisesti, koskaan ajanut kilpaa tehokkaalla siipi formualla ja kolmosissakaan ei erityisemmin tainnut häikäistä. Luulisi että Mersun intresseissä ja kuskienkin (Spengler, Di Resta, Green) kenties ois ottaa lusikkaa kauniinseen käteen ja treenata vuosi GP2:ssa. Toi DTM näyttää aika heikolta väylältä ykkösiin, GP2:sta on jo noussut 3 kuskia kaudeksi 2007 ja ensikaudella heitä on luultavasti jo viisi (Hamilton, Rosberg, Kovalainen, Piquet ja Glock)Mustiskuusviis sanoi:Todennäköisesti edellä mainitut kuskit täyttävät jäljellä olevat paikat, mutta hämmenetään soppaa lisää; Bruno Spengler DTM:stä on halpa kandidaatti Hamitonion apukuskisi. Rehdin ja relilun oloinen kaveri, vois sopia Ronille tiimipelaajana ja yhteydet Mersuun kunnossa...
Voi kuitenkin olla hieman uhkarohkea valinta...
Nimenomaan Renaultin. Ollut nuorten kuskien kehitysohjelmasta lähtien. Varsinainen asiainhoitaja on Bruno Michel, mutta koska Briatore on vastuussa F1:n kuskipolitiikasta, hoitelee hän Heikinkin sopimusasioita. Mutta jos Flavio ottaisi Renaultilta loparit, loppuisi Heikin managerointikin siihen.Oberfeldwebel sanoi:Muistutetaan siitä että Briatore on Heikin manageri (WebSlaven mukaan Renault) ainakin mun ymmärtääkseni.
Ei tarvitse olla mikään orja. Jos sopimuksessa lukee, että olet meidän palkkalistoillamme, et voi omin päin sopia olevasi jonkun muun palkkalistoilla. Se olisi sopimusrike, ja Heikki häviäisi sen jutun oikeudessa. Heikki voi tietysti irtisanoa Rellu-sopimuksensa, mutta kuinka nopeasti sellainen käy on toinen juttu. Ei hänelläkään ole mielivaltaisia valtuuksia Rellun suhteen.Oho sanoi:Niin voi hyvinkin olla mutta ei Heikki mikään orja ole, ei Renaultilla mielivaltaisia valtuuksia ole Kovalaisen suhteen.
Ei tietentkään, mutta toki Kovalaisen sopimuksessa on kirjattu myös Renaultin velvotteet ja en oikein usko, että ainoa Renaultille osoitettu velvoite on palkanmaksu etenkin kun palkka mitä luultavimmin on suoritusperustainen.WebSlave sanoi:Ei tarvitse olla mikään orja. Jos sopimuksessa lukee, että olet meidän palkkalistoillamme, et voi omin päin sopia olevasi jonkun muun palkkalistoilla.
Siis positiivinen, ulospäinsuuntautunut ja iloinen hiirulainen. Jonka suu söpösti muikistelee, kun se puhuu englantia. Tuitui vaan kaikille.jps sanoi:Tuo sun näkemys Kovalaisesta tuitui-hiirulaisesta on sun mielipiteesi ja omasta mielestäsi varmaan ihan oikea. Kuitenkin noin yleisesti Kovalaista pidetään positiivisesti ulospäinsuuntautuneena, iloisena tyyppinä jolta kuullaan ymmärrettävää kielenkäyttöä ilman jokaisen sanan uloskiskomista. Tuollaiset ominaisuudet ovat markkinointimielessä ihan hyödyllisiä.