Mä taasen olen toista mieltä. Muistelisin kyllä lämmöllä kuljettajaa jolle ei koskaan annettu mahdollisuutta vaikka oli aina selkeästi tallitoveriaan parempi. Saatika kahden GP:n voittajaa kun ykkös tykki joutui keskeyttämään. Sitten niitä muisteloita: hmm..kaikilla talleilla oli ykköskuljettaja, myös minun tallissa. Enhän minä sille koskaan pärjännyt, mutta olin mielestäni paras kakkoskuljettaja. Sainhan hommattua sille 7 maailman mestaruuttakin:thumbdown Vaiko: hmm...helvetti ku mä olin perkeleen nopea kuljettaja mutku ei vaan annettu kunnon pirssiä alle. Olisin kyllä näyttänyt kaikille niinkuin näytin kaikille tallekavereillekin:thumbup:Misa1 sanoi:Juuri siitä syystä että hyvänä kakkoskuskina saat silloin tällöin voittaa jonkun kisan jos ajat sellaisella kalustolla!
Esim. mitä järkeä tuossa Weberin kommentissa maikkarin sivuilla, että Rosbergin ei kannata mennä McLarenille?
Mitä iloa on siitä, että ajat loppu urasi ajan keskikastissa, pääset hyvällä tuurilla joskus palkintopallille, ja olet tallin ykköskuski?
Kyllä minä ennemmin olisin niitä kuskeja jotka ovat voittaneet sen kisan tai pari ku jonku ruputallin "ykköskuski"
On varmaan Salosta kiva pappana miettiä niitä hyviä aikoja Tyrrelillä ja Toyotalla, kun hän oli tallin ykköskuski
Niin, kummastahan mahtaa jäädä paremmat muistot? Salollekin?
Mun mielestä kakkosviulu on aina kakkosviulu, eikä se kyllä mukavalta korvassa kuulosta.
Lisätään vielä: kyllähän se tallikaveri on aina se ensisijainen vertailukohta, sen huomaa tallitkin kun olet toista nopeampi. Toki voit olla hyvä kakkoskuskikin ja pääset hondalle jäähdyttelemään kolahtaneella itsetunnolla. Ja ottaa vielä siinä sivussa turpaan motivoituneelta tallikaverilta. Siinä sitä on lapsille kerrottavaa.
Viimeksi muokattu: