Voutilainen (ja muita Renen idoleita)

Onko Mauno Voutilainen.....?

  • Hieno Mies

    Äänet: 4 16,7%
  • Huono Mies

    Äänet: 2 8,3%
  • Jotain kahden edellisen väliltä

    Äänet: 8 33,3%
  • EOS/Jaska

    Äänet: 10 41,7%

  • Äänestäjiä yhteensä
    24

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Ekan postauksen linkki ei enää toiminut. Keksin kokeilla YouTubea. Sieltä löytyi.

Katsoin ensimmäisestä (1/4) Voutilaisen Toisinajattelijavideosta vähän yli puolet. Toistaiseksi en osaa sanoa varmaa mielipidettäni Mauno Voutilaisesta. Jotenkin tuntuu, että on kusetusta koko juttu? Paikallisena henkilönä olisi varmaan helpompi ottaa kantaa.

Ehkä palaan asiaan, ehkä en.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4853
Sijainti
Vantaa
Kutsuin privaviestillä Maunon keskustelemaan tälle forumille. Toivottavasti pääsee tulemaan tänne.
 

Örfil

Guest
Hauska.

Mutta työtön ja loiseläjä ovat perusolemukseltaan eri ihmistyyppiä, vaikka samoja yhteiskunnan resursseja käyttävät.

Aina löytyy (pieni) osa ihmiskunnasta, joille ei oikein duunit maistu vaikka olis tarjollakin. Eihän maailma noihin elämäntaiteilijoihin kaadu, vaikka kuinka tekis mieli moralisoida.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Hullu Juttu oli kyllä hyvä sarja.

Kyllä kuvottaa tälläset boheemit hipit jotka asuu Kalliossa. Toisaalta elämä on ihan päätöksistä kiinni. Jokainen saa itse päättää miten elää ja mistä tykää. Oli se sitten kolikonraapimista selästä uraputkessa tai norkoilua minun rahoilla äärettömässä mukavuudehalussaan ilman omantunnon tuskia.

Hauskaa oli myös huomata että yksi Suomen parhaista elokuvista, ellei paras rahoitettiin minun rahoilla.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Toivottavasti en päädy minnekään Supo:n listalle kun klikkasin tuota listaa.
Vetoan Valtakunnanoikeudessa että se oli silkka vahinko.
 

K. August

Well-known member
Liittynyt
25.11.2010
Viestit
2405
Etevästi etsii porsaanreikiä sosiaalijärjestelmästä. Eipä silti, ei saa sympatioitani.
 
Ylös