Voutilainen (ja muita Renen idoleita)

Onko Mauno Voutilainen.....?

• Hieno Mies

Äänet: 4 16,7%
  • Huono Mies

Äänet: 2 8,3%
  • Jotain kahden edellisen väliltä

Äänet: 8 33,3%
  • EOS/Jaska

Äänet: 10 41,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    24

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
En edelleenkään ymmärrä näitä argumentteja.. Meneekö mun "huumori" nykyään kaikilla ihan ohi vai mistä on kyse? En ole mielestäni muuttanut kirjoitustapaani. Samaa paskaa suollan kuin aina ennenkin.
Ei millään pahalla, mutta mun mielestä sun tyyli on kyllä kääntynyt aika lailla kärkkäämpään suuntaan viime kuukausina.

Toisaalta voihan olla, ettei ole ja oon väärässä. Ei olis eka kerta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei millään pahalla, mutta mun mielestä sun tyyli on kyllä kääntynyt aika lailla kärkkäämpään suuntaan viime kuukausina.

Toisaalta voihan olla, ettei ole ja oon väärässä. Ei olis eka kerta.
Ei niin.

Ja kaikki tekee virheitä. Mulla jäi aikoinaan vieraspelissä Karkkilassa pyyhe kotiin. :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Hyvin sä vedät. Täällä riittää näitä etädiagsointeja. Kohta joku muistaa miten kirjoitit Villeneuvesta.

Koirat kulkee ja karavaanari haukkuu.
Paskat täällä mitään etädiagnooseja tartte kenenkään tehdä. Näkeehän sen ruudulla mitä kukin kirjoittaa. Ainoo mikä pitää muistaa puolin ja toisin on tietysti se, että nää amatööridiagnoosit koskevat vain sitä minkä näkee, näinollen niillä ei tarvitse olla paljoakaan tekemistä todellisten henkilöiden kanssa ja varmaankin aika usein ei olekaan.

Kukin tavallaan, niinhän se on aina ollu :alppu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ei niin.

Ja kaikki tekee virheitä. Mulla jäi aikoinaan vieraspelissä Karkkilassa pyyhe kotiin. :(
Oliko sama reissu, jolloin saippua putos suihkussa? Mielenkiintoista, ettet kuitenkaan tätä luokitellut virheeksi :frank:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Paskat täällä mitään etädiagnooseja tartte kenenkään tehdä. Näkeehän sen ruudulla mitä kukin kirjoittaa. Ainoo mikä pitää muistaa puolin ja toisin on tietysti se, että nää amatööridiagnoosit koskevat vain sitä minkä näkee, näinollen niillä ei tarvitse olla paljoakaan tekemistä todellisten henkilöiden kanssa ja varmaankin aika usein ei olekaan.

Kukin tavallaan, niinhän se on aina ollu :alppu:
Suotavaa olisi pysyä hassuttelu-linjalla. :mad:

No seuraava postaus olikin jo sitä. OLIHAN???? :(

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Hyvin sä vedät. Täällä riittää näitä etädiagsointeja. Kohta joku muistaa miten kirjoitit Villeneuvesta.

Koirat kulkee ja karavaanari haukkuu.
Jep..

Ja vaikka minä ylimielinen olisinkin niin EI SITÄ MINULLE ITSELLENI TARVITSE KERTOA! :mad:

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Toimi Silvo, vinssimies

Helmikuussa 1964 uutisoitiin Suomessa, että valvomisen maailmanennätys oli tulossa Suomeen.

Hannu Karpo kävi haastattelemassa vinssimies Toimi Silvoa, joka kertoi valvomisen vaikeudesta tai tässä tapauksessa helppoudesta.

50-vuotias Silvo rikkoi vuonna 1964 italialaisen tekemän ennätyksen, joka oli 11 vuorokautta.

http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/valvomisen_ennatys_suomeen_34180.html#media=34182

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Aiheesta tuli mieleen tämä:
Captain Beefheart sanoi:
I don't have that much ego, you know why? Because I just don't want to pay for it. You know what ego does to you? I mean, it just puts you right out of the... I've had ego before, a lot of it, but I stayed up for a year-and-a-half. Did you ever read that? Oh yeah, from the time I was 25 till I was 26-and-a-half." No sleep at all for a year-and-a-half?!?!
lähde

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Myöskään 100 kilometrin luistelu ei kuulosta kovinkaan kummoiselta suoritukselta. Riippuu tietenkin siitä paljonko siihen on käyttänyt aikaa.
Jokainen voi koittaa suorittaa tuon suorituksen 27 asteen pakkasessa. Varmasti jäisi kesken hyvin monelta.

SamiJ

Well-known member
Lisätään listaan Viljami Wager. Suomi tarvitsee hänen kaltaisiaan.

http://areena.yle.fi/video/1331154259635
Kaltaisiaan on aina ollut ja tulee aina olemaan. Ei se rikollista ole, joten taaplatkoon tavallaan, kun kerran yhteiskunta siihen mahdollisuuden antaa. Tuskinpa tuollainen luukulta luukulle -elämäntapa niin auvoa on, että moiseen kansalaiset sankoin joukoin lähtisivät. Eikä noi välttämättä nyt niin kauhean tyytyväisiä elämäänsä ole, vaikka muille (ja itselleen) ehkä niin uskottelevatkin.

Sisäpaisti onhan kaltaisillaan ainakin yksi erittäin tärkeä duuni. Saada Renesanssineron kaltaiset kokemaan itsensä ainakin piirun verran paremmiksi ihmiksi, jotta jaksavat sitten niska limassa painaa "paskaduuneja".