Voutilainen (ja muita Renen idoleita)

Onko Mauno Voutilainen.....?

  • Hieno Mies

    Äänet: 4 16,7%
  • Huono Mies

    Äänet: 2 8,3%
  • Jotain kahden edellisen väliltä

    Äänet: 8 33,3%
  • EOS/Jaska

    Äänet: 10 41,7%

  • Äänestäjiä yhteensä
    24

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Jos ei muuten niin tarjoaa ravinteita kirkkomaan nurmelle.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Masentavaa, että yhteiskunnan silmissä mä olen oikeastaan tuon lapamadon kanssa samalla viivalla vaikka olen osaava ja yritteliäs nuorimies.
Screw you guys; I'm going home.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Nyt ruvetaan oikeasti olemaan siinä pisteessä, että mä raahaan laiskan perseeni ATK-kauppaan. Ei siis mitään blockeja tai päivityksiä saa ajettua tähän paskaan. Tunkki, donkraft, jack.

Valitettavasti sisältöä ei voida näyttää. Ohjelman näyttäminen vaatii Adobe Flash -laajennoksen.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24211
Sijainti
lappeen Ranta
Retu vaikuttaa sympaattiselta ja taistelutahtoa nostattavalta nuoreltamieheltä.
Älliseltään tulee mieleen, että tuollaisella Retu-meiningillä touhuttaessa saattaa tulla jossain vaiheessa eteen aika, että vertaillaan omaa ja ikätoverien elämäntilannetta ja huomataan, että monella ikätoverilla on oma talo ja auto ja perhe. Sitten alkaa itku kaljatuopin ääressä, että: "Kyllä minäkin jos vain ja olis pitänyt tehdä sitä sekä tätä ja mulla on ollut tosi huono tuuri ja on se maailma ja yhteiskunta epäreilu ja vielä minä jonain päivänä näytän kaikille perkele!, mutta nyt vielä kymmenes tuoppi, hei tarjoilija!" Ei siinä mitään jos tullaan päätelmään *näillä on menty ja tässä ollaan, mutta onpas kalja hyvää, kippis!*, mutta oman tilan surkuttelu ja sen toivominen, että olis joskus tehnyt jotain toisin tai että joskus tulevaisuudessa repäistään kunnon irtiotto, mutta ei missään nimessä esim. juuri nyt, niin plääh. Toisaalta, laiska paska sitä tulee itsekin pääasiassa oltua, että ei sen puoleen. Ja toisaalta toisaalta, voihan Retulla käydä säkä ja tulee se lottovoitto.
 

Makkonen

Guest
Älliseltään tulee mieleen, että tuollaisella Retu-meiningillä touhuttaessa saattaa tulla jossain vaiheessa eteen aika, että vertaillaan omaa ja ikätoverien elämäntilannetta ja huomataan, että monella ikätoverilla on oma talo ja auto ja perhe. Sitten alkaa itku kaljatuopin ääressä, että: "Kyllä minäkin jos vain ja olis pitänyt tehdä sitä sekä tätä ja mulla on ollut tosi huono tuuri ja on se maailma ja yhteiskunta epäreilu ja vielä minä jonain päivänä näytän kaikille perkele!, mutta nyt vielä kymmenes tuoppi, hei tarjoilija!" Ei siinä mitään jos tullaan päätelmään *näillä on menty ja tässä ollaan, mutta onpas kalja hyvää, kippis!*, mutta oman tilan surkuttelu ja sen toivominen, että olis joskus tehnyt jotain toisin tai että joskus tulevaisuudessa repäistään kunnon irtiotto, mutta ei missään nimessä esim. juuri nyt, niin plääh. Toisaalta, laiska paska sitä tulee itsekin pääasiassa oltua, että ei sen puoleen. Ja toisaalta toisaalta, voihan Retulla käydä säkä ja tulee se lottovoitto.
T: Joni & Fagerholm.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
"Olis mulla päätä riittänyt lukemiseen ja opettajat kannusti hakemaan korkeakouluihin, mutten sitten jaksanut."

Kuultu noin 107 kertaa.:rolleyes:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Toistakymmentä vuotta oon käynyt töissä eikä mullakaan ole omaa taloa, autoa, perhettä eikä edes kaljatuoppia. Vitun yhteiskunta!
 

Örfil

Guest
Noita retuja on lähiökuppilat täynnä, entisiä tulevia maailmanmestareita ja professoreja. Kaiken syy on huono tuuri, yhteiskunta ja hallitus. Aina on joku ulkopuolinen syy kuitenkin olemassa.

Jutusta tuli mieleen jotenkin vähän tämä tarina:
http://www.aamulehti.fi/ihmiset/tuskastunut-pera-laukkanen-55-hyppasi-ikkunasta-tappaakseen-itsensa-mutta-tulinkin-jarkiini/

Olen matkustellut ympäri ämpäri ja muodostanut mielipiteitä. Olen tajunnut, että olen tsägällä syntynyt Suomeen enkä Sudaniin lehmänpaskamökkiin. En voi tuomita niitä nuoria miehiä, jotka haaveilevat muissa maissa paremmasta elämästä.

Suomessa on pääsääntöisesti oman onnensa seppä. Täällä saa aika pitkälle päättää, millainen ihminen on ja mitä tekee. Ja yhteiskunta on tukiverkko
Päihteiden käyttäjälle sanoisin, että jos elämässäsi kaadut, älä jää röhnöttämään pubiin pannumyssy päässä. Kun niiltä tyypeiltä kysyy, miks istut täällä, vastaus on:

– No, kun mää oon eronnu.

Milloin?

– Kymmenen vuotta sitten.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4854
Sijainti
Vantaa
Pepe on erittäin sympaattinen herrasmies. Vähän on ollut huonoa tuuria hällä elämässä, mutta ei lannistunut ja yrittää täysillä eteenpäin. Hänkin on tärkeä ja arvokas ihminen.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4972
Sijainti
Parc Fermé
Melekoinen aihe. Voutilainen tuntuu olevan jokaisen lehden kommenttipalstalla jauhamassa paskaa. Jypinkylän Juha82?

En tiedä pitäisikö tässä huolestua vai ei siitä et tuossa aiemmin mainitulla Retullakin on tyttöystävä?
 
Ylös