Ei siinä muuta tartte säätää kuin klikkaa ad-blockin laatikosta "älä käytä tällä sivulla".Enkä ala säätämään ad-blockin asetuksia.
Ookoo, kiitos.Ei siinä muuta tartte säätää kuin klikkaa ad-blockin laatikosta "älä käytä tällä sivulla".
Valitettavasti sisältöä ei voida näyttää. Ohjelman näyttäminen vaatii Adobe Flash -laajennoksen.
Älliseltään tulee mieleen, että tuollaisella Retu-meiningillä touhuttaessa saattaa tulla jossain vaiheessa eteen aika, että vertaillaan omaa ja ikätoverien elämäntilannetta ja huomataan, että monella ikätoverilla on oma talo ja auto ja perhe. Sitten alkaa itku kaljatuopin ääressä, että: "Kyllä minäkin jos vain ja olis pitänyt tehdä sitä sekä tätä ja mulla on ollut tosi huono tuuri ja on se maailma ja yhteiskunta epäreilu ja vielä minä jonain päivänä näytän kaikille perkele!, mutta nyt vielä kymmenes tuoppi, hei tarjoilija!" Ei siinä mitään jos tullaan päätelmään *näillä on menty ja tässä ollaan, mutta onpas kalja hyvää, kippis!*, mutta oman tilan surkuttelu ja sen toivominen, että olis joskus tehnyt jotain toisin tai että joskus tulevaisuudessa repäistään kunnon irtiotto, mutta ei missään nimessä esim. juuri nyt, niin plääh. Toisaalta, laiska paska sitä tulee itsekin pääasiassa oltua, että ei sen puoleen. Ja toisaalta toisaalta, voihan Retulla käydä säkä ja tulee se lottovoitto.Retu vaikuttaa sympaattiselta ja taistelutahtoa nostattavalta nuoreltamieheltä.
T: Joni & Fagerholm.Älliseltään tulee mieleen, että tuollaisella Retu-meiningillä touhuttaessa saattaa tulla jossain vaiheessa eteen aika, että vertaillaan omaa ja ikätoverien elämäntilannetta ja huomataan, että monella ikätoverilla on oma talo ja auto ja perhe. Sitten alkaa itku kaljatuopin ääressä, että: "Kyllä minäkin jos vain ja olis pitänyt tehdä sitä sekä tätä ja mulla on ollut tosi huono tuuri ja on se maailma ja yhteiskunta epäreilu ja vielä minä jonain päivänä näytän kaikille perkele!, mutta nyt vielä kymmenes tuoppi, hei tarjoilija!" Ei siinä mitään jos tullaan päätelmään *näillä on menty ja tässä ollaan, mutta onpas kalja hyvää, kippis!*, mutta oman tilan surkuttelu ja sen toivominen, että olis joskus tehnyt jotain toisin tai että joskus tulevaisuudessa repäistään kunnon irtiotto, mutta ei missään nimessä esim. juuri nyt, niin plääh. Toisaalta, laiska paska sitä tulee itsekin pääasiassa oltua, että ei sen puoleen. Ja toisaalta toisaalta, voihan Retulla käydä säkä ja tulee se lottovoitto.
Olen matkustellut ympäri ämpäri ja muodostanut mielipiteitä. Olen tajunnut, että olen tsägällä syntynyt Suomeen enkä Sudaniin lehmänpaskamökkiin. En voi tuomita niitä nuoria miehiä, jotka haaveilevat muissa maissa paremmasta elämästä.
Suomessa on pääsääntöisesti oman onnensa seppä. Täällä saa aika pitkälle päättää, millainen ihminen on ja mitä tekee. Ja yhteiskunta on tukiverkko
Päihteiden käyttäjälle sanoisin, että jos elämässäsi kaadut, älä jää röhnöttämään pubiin pannumyssy päässä. Kun niiltä tyypeiltä kysyy, miks istut täällä, vastaus on:
– No, kun mää oon eronnu.
Milloin?
– Kymmenen vuotta sitten.
Montakohan leukaa on kaverilla nykyään? Vai onko edes elossa jos tollasta paskaa vaan syönyt?
Läski lapsi esittelee videolla juustomättöä eli hampurilaista missä on pelkkää lihaa ja juustoa. Joku kilpailu ilmeisesti 4 vuotta sitten.Mitähän lie linkissä? Joku mässyä syövä fatusko?
Eiks se selviäis vaikka avaamalla?Mitähän lie linkissä?