Vuoden 2005 Forumilainen

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
1.Frank
2.Jmt
3.RK-62
4.SamiJ
5.Dominic
6.Ace17
7.Wilpuri
8.Matxi
9.Valker
10.Nick_W

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Noniin. Tässäpä oikein kovistelun takana ollut listani, jonka tietty täältä taustalta seuranneena muodostin melkoisen helposti :

Selityksethän ovat siis p*erseestä, joten en perustele sen pahemmin. Suoraa puhetta.

1. Sam
2. Runar & Kyllikki
3. PMV
4. Bobakki
5. Olga
6. Sammypiru
7. Moe Szyslak
8. AJ
9. Mehe Rienarsuo
10. McMike

:thumbup:

elle

-------
Lämpimiä ajatuksia - ottakaa koppi!

1. Sam - Vilpitön forumisti, jonka sydän on puhdasta kultaa. Luotettava ystävä ja virtuaaliolkapää. Kiitos! Sam vieköön pisteet kaikille forumin hyville ihmisille.
2. Myllis - Sveitsinpelle. Vieköön pisteet koko up-sakin homogeeniselle veljeskunnalle.
3. VR - Symppis kaveri, joka tulee uniin asti. VR vieköön pisteet kaikille, jotka osaavat kirjoittaa asiansa fiksusti.
4. Moe Szyslak - Harmittoman hauskaa arkihuumoria. Vuoden verran opettelin sietämään, toisen vuoden ymmärtämään ja kolmantena huomasin pitäväni. Nämä pisteet Moen matkassa ympäri maakuntia ja keskustaa.
5. KnowHow - Treenihirmu vieköön pisteet kaikille forumin kunnollisille.
6. Mehe Rienarsuo - Kutittavaa sanailua. Mehe vieköön pisteet kaikille lempeää sarkasmia harrastaville.
7. Törni - Saa jarnaamaan. Vieköön hän pisteet kaikille särmäisille asiakeskustelijoille.
8. Formulanomi - Jokapaikanhämmentäjä positiivisessa hengessä. Nämä pisteet samanmoisille.
9. Olga - Empaattinen naishahmo ja rivinvälisanailija. Nämä pisteet heille, joilla on "pelisilmää" forumilla.
10. Jaska - Kovapäinen ja omapäinen hurmuri ansaitsee ikioman pisteen.

Kiitos kaikille forumisteille tästä kaudesta!

Estate

Well-known member
Vaikeaa... Jätin tämän sitten tänne, että olisi mahdollisimman paljon mietintä aikaa, mutta melkein unohdin jo, että tämä loppuu jo kohta.
Järjestä oli vaikea päättää ja kuten moni muukin, olisin halunnut nimetä enemmänkin. Jotenkin nämä nyt on vain laitettava...

1. Runar ja Kyllikki
No tää ykkössija on jaettu mökin sijainnin perusteella.
Totta puhuen Ruunari on hieno tyyppi, selvittelee asioita ja kertoo foorumille kaikkia juttuja ja informoi Firefoxista ja ja ja... On kiinnostunut Olli Poroila -tapauksesta ja tietää siitä enemmän kuin minä. Tämän hahmon ja Tosen mopotoikit vaikuttivat muhun myös siinä määrin, että mähän olen ihan wannabe-motoristi. Mukava tyyppi.

2. Sam
Mä olen täällä joskus todennut, että Sam on mun mielestä ihanne isä. Möötessä hän esitteli meille kamerasta kuvia lastensa juhlistakin :)
Toisaalta Sami olemuksessa on tiettyä poikamaisuutta, en mä nyt osaa kuvailla sitä paremminkaan. Foorumille hahmo kirjoittaa hyvää tekstiä ja on sympaattinen sekä välittää muista.

3. OoPee
Itävallan pelle!
On varmaan ensimmäisiä juttuja, mitä foorumilta kunnolla muistan se OoPeen kertoma joku radiopila, jossa kyseltiin missä on Pisan kaltava torni (Roomassa??) ja joittenkin eurojen kurssia toisiinsa ja jotain. :) Kaikkea tietokonehömppää ja muuta elektroniikka settiä OoPeelta tulee ja viestimäärä on HUIMA. Hubillekin saatiin joskus houkuteltua.

4. Moe mikähittonytonkaan
Entinen Jones, nykyinen kirjoittamistaitoni ulkopuolelle jäävä hahmo on todella useasti kanssani eri mieltä, mutta mitäpä tuosta. Alku ajoiltani, jolloin enemmän F1-puolelle kirjoittelin muistan hyvin meidän eroavat näkemyksemme Fisichellasta...
Ruupenit olivat hauskoja ja Keskusta-vastaisuus kova. :)

5. 312T4
Lehtorilla on hauskat jutut. Viini virtaa ja historia solisee. :D

6. TBlair
Voi helkkari näitä Teban juttuja!
Pelleringin naurunremakoita nostattava jäsen. Eikai tästä tyypistä voi enempää enää sanoa...

7. Otto Hokkanen
Ottoa kiinnostaa toi moottoriurheiluhomma. Meitin sätin oma Valker ihqpejpeh taitaa kyllä olla aika ristiriitaisia tunteita herättävä, mutta semmosia noi on noi Hokkaset. Ihan kaikki. (tai mistä mä tiedän, enhän mä niitä pahemmin tunne... )

8. Matxi
Korkokenkä ja lateksi... :ahem: Ja mitä olisi meidän viime Turun möötet olleet ilman Matxia? Ainut f1-forum-hahmo, jonka kanssa olen istuskellut Saukkolan Essolla, vieläpä pariinkin otteeseen.

9. Jonkki
Vaikka tämä hahmo onkin äänessä ehkä enemmän sätin puolella kuin itse foorumilla, on kehitystä havaittavissa :). Vaikka välillä evottaakin lahjakkaasti, huumoria löytyy ja Thyellan ja mun arvovaltainen raati arvostaakin Jonkin puheääntä huimasti. Henkilökohtaisestihan Jonkkia ei ole vielä möötteihin saatu, aina on joku muu möötte mukamas päällä. Toivossa on hyvä elää.

10. Cinderella007
Me ollaan Cinderellan kanssa teinityttöryhmän kova kaksikko, vaikka tämä Ruotsin puolella seikkaileva hahmo ei oikeasti teini-termin alle ikänsä puolesta muka kuuluisikaan.
Kun meistä foorumin perusteinitytöistä Jenanilla on joku poika, joka on huolestuttavasti vähentänyt Karstulan tytön foorumeilua, täytyy meidän Cinderin kanssa täyttää aukkoa.
Aina ei oikein ajatuskulut mene yhteen, mutta hauskaa useasti on Cinderin kus.. kanssa, erityisesti sätissä. :)

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
1. Runar ja Kyllikki
2. Sam
3. Jacques
4. OoPee
5.Matxi
6.Olga
7. S.A
8.Kouvotsoni

ja 2 viimeistä ja vaikeaa...hmm...

9:KnowHow
10 Moe Sczh...? (minähän en simpsoneita voi sietää, joten mistä nyt tiedän miten tuon baarisedän nimi kirjoitetaan)

Selityksiä äänilleni annan hieman myöhemmin, mun pitää vain voittaa eka estate miinaharavassa. Puss o kram.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
1. Kulli-olli
2. OoPee
3. Captain Howdy
4. Albert Oil
5. Runar&Kyllikki
6. KYrjölä
7. Jacques
8. Jakopäänhihna
9. Dzeidzei
10. Jaska

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

1) Olga (humaanius)
2) Sam (inhimillisyys)
3) Runar ja Kyllikki (elämänkokemus)
4) Mehe Rienarsuo (similariteetti)
5) Ylen Sankia Priha (valkobandiitti)
6) Nopeahuoli (kosmopoliitti)
7) OoPee (päätalo)
8) Myllis (reissumies)
9) AJ (pommittaja)
10) patriot (pohjalainen)

Meinasi mennä homma suhkuksi noitten perustelujen takia. Tietystä hahmoista olis tullut juttua rivitolkulla, muutamasta paljon vähemmän. Siksi päädyin tiivistämään perustelut minimiin.

Kuten moni muukin, pahoittelen suuresti monien kuningashahmojen pois jääntiä listastani. Kolmeakymmentä hahmoa on hankala tunkea TOP-10: ymppiin.

Että näin. En selittele enempää.

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Cinderella007 sanoi:
Selittelen aikaisempia äänestyksiäni...

1. Runar ja Kyllikki
Tykkään tästä hahmosta. Ärsyttää minua ehkä kaikkein eniten koko foorumilla ikinä koskaan vierailleista ihmisistä, välillä ihan vain olemallakin. Silti sydän.

2. Sam
Samille pisteen antamiselle syyt ovat tulleet täällä esille jo niin monesti, etten jaksa enää alkaa luetella. Sam on symppis, ihana. Vaikka vähän tuo saunan liikakäyttö huolestuttaakin...

3. Jacques
Jakuseni. En tiedä, hengailisinko lainkaan enää foorumilla ilman tätä hahmoa. (jep, syyttäkää vain ihan huoletta jakua kaikesta, jos minusta ette pidä...)Sympatiapisteitä tsättilakkoilusta.

4. OoPee
Samin UP-versio, ilman saunariippuvuutta.

5.Matxi
Minulle Matxi on Jakun kaltainen hahmo. Tykkää korkokengistä ja lähettelee pommilasteja Lidingöön.

6.Olga
Foorumin äitihahmo, joka on ainut, joka saa levottomat hahmot pidettyä edes jotenkin kurissa. Kiitos siinä. Toivon, että minustakin jonain päivänä tulisi yhtä tasapainoinen ja fiksu.

7. S.A
Teinikaverini. Miinaharavahai, tyttö joka viihdyttää minua tsätissä. Ihq.

8.Kouvotsoni
Hahmo, jonka elämään olen tutustunut viime aikoina hieman läheisemminkin. Sympaattinen hahmo, tuntuu vain säätävän tuota elämäänsä aikalailla...

ja 2 viimeistä ja vaikeaa...hmm...

9:KnowHow
10 Moe Sczh...? (minähän en simpsoneita voi sietää, joten mistä nyt tiedän miten tuon baarisedän nimi kirjoitetaan)

9 ja 10 ovat hahmoja, jotka saavat pisteet, jotka olisi voinut jakaa useankin fiksun, ihastuttavan ja hauskuuttavan hahmon kesken. Tykkään teistä. Kram.
Selitykseni siispä... *puss*

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Joo. Äänestys on päättyny ja silleesti. Tulokset tullee huomenillalla tai heti kun ehdin laskemaan loppuun. Laskenta on jo käynnissä kuitenniin.

Knoukka

Well-known member
VO VITTU!!! MISSASIN ÄÄNESTYKSEN!!! Voi KAUHIA!!! :eek!:

Nyt harmittaa. Puolustukseksi on sanottava, että olin eilen täyttämässä Itsenäisyyspäivän velvoitetta eli pelaamassa Suomi-peliä Kurjenlennossa. Oli pirun hankalia kysymyksiä ja peli venyi yli yhteen.

Mutta olen oikeesti pahoillani. Hyviä tyyppejä ja ystäviä olisi mielellään kehunut. Toki valinnat olisivat olleet pirun vaikeita. Ehkä tiedostamattani missasin äänestyksen juuri siksi. Mene ja tiedä.

DFiaA

I told you so
Sam näyttää voittaneen silmämääräisesti. Oopee ehkä kakkonen.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
KnowHow sanoi:

Nyt harmittaa. Puolustukseksi on sanottava, että olin eilen täyttämässä Itsenäisyyspäivän velvoitetta eli pelaamassa Suomi-peliä Kurjenlennossa. Oli pirun hankalia kysymyksiä ja peli venyi yli yhteen.

Mutta olen oikeesti pahoillani. Hyviä tyyppejä ja ystäviä olisi mielellään kehunut. Toki valinnat olisivat olleet pirun vaikeita. Ehkä tiedostamattani missasin äänestyksen juuri siksi. Mene ja tiedä.
Ainoa tapa saada armoa ja anteeksiantamusta forumisteilta on se, että julkistat listasi kera hyvien perustelujen. Sen perusteella sitten voi kukin laskea, että miten tulos olisi muuttunut, jos KnowHow:n orastava dementia ei olisi vielä iskenyt. Eikä siinä vielä kaikki. Sinun on kehitettävä TOP30 -lista ja kehuttava kaikkia, joista löydät vähänkin positiivista sanottavaa. Vasta sen jälkeen voimme harkita armahdusta.

Viimeksi muokattu:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Olga sanoi:
Ainoa tapa saada armoa ja anteeksiantamusta forumisteilta on se, että julkistat listasi kera hyvien perustelujen. Sen perusteella sitten voi kukin laskea, että miten tulos olisi muuttunut, jos KnowHow:n orastava dementia ei olisi vielä iskenyt. Eikä siinä vielä kaikki. Sinun on kehitettävä TOP30 -lista ja kehuttava kaikkia, joista löydät vähänkin positiivista sanottavaa. Vasta sen jälkeen voimme harkita armahdusta.
-pois-

Viimeksi muokattu:

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Il Tempo Gigante sanoi:
Hahmo "Olga"n meidän muiden forumistien puolesta julki sinkoama vaatimus kohti hahmo "KnowHow"ta, todetaan hahmo "Il Tempo Gigante"n mielestä varsin toteuttamiskelpoiseksi ja vähimmäksi toimeksi, mitä kestohahmolta odotetaan, hänen missattuaan varsin merkittävän, vuosittain järjestettävän äänestyksen.

Tosiaakin tuo, jopa rangaistuksenomainen TOP-30-lista tullee olemaan mitä mielenkiintoisin nähtävä.
No tosta sitten vaan ihmettelemään. Siellähän se on ollut illasta asti.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
KnowHow sanoi:

Multa meni ohi kanssa. Totaalisen ohi :jaska: :frown:

*poistuu takavasemmalle häpeämään*