Vaikeaa... Jätin tämän sitten tänne, että olisi mahdollisimman paljon mietintä aikaa, mutta melkein unohdin jo, että tämä loppuu jo kohta.
Järjestä oli vaikea päättää ja kuten moni muukin, olisin halunnut nimetä enemmänkin. Jotenkin nämä nyt on vain laitettava...
1. Runar ja Kyllikki
No tää ykkössija on jaettu mökin sijainnin perusteella.
Totta puhuen Ruunari on hieno tyyppi, selvittelee asioita ja kertoo foorumille kaikkia juttuja ja informoi Firefoxista ja ja ja... On kiinnostunut Olli Poroila -tapauksesta ja tietää siitä enemmän kuin minä. Tämän hahmon ja Tosen mopotoikit vaikuttivat muhun myös siinä määrin, että mähän olen ihan wannabe-motoristi. Mukava tyyppi.
2. Sam
Mä olen täällä joskus todennut, että Sam on mun mielestä ihanne isä. Möötessä hän esitteli meille kamerasta kuvia lastensa juhlistakin
Toisaalta Sami olemuksessa on tiettyä poikamaisuutta, en mä nyt osaa kuvailla sitä paremminkaan. Foorumille hahmo kirjoittaa hyvää tekstiä ja on sympaattinen sekä välittää muista.
3. OoPee
Itävallan pelle!
On varmaan ensimmäisiä juttuja, mitä foorumilta kunnolla muistan se OoPeen kertoma joku radiopila, jossa kyseltiin missä on Pisan kaltava torni (Roomassa??) ja joittenkin eurojen kurssia toisiinsa ja jotain.
Kaikkea tietokonehömppää ja muuta elektroniikka settiä OoPeelta tulee ja viestimäärä on
HUIMA. Hubillekin saatiin joskus houkuteltua.
4. Moe mikähittonytonkaan
Entinen Jones, nykyinen kirjoittamistaitoni ulkopuolelle jäävä hahmo on todella useasti kanssani eri mieltä, mutta mitäpä tuosta. Alku ajoiltani, jolloin enemmän F1-puolelle kirjoittelin muistan hyvin meidän eroavat näkemyksemme Fisichellasta...
Ruupenit olivat hauskoja ja Keskusta-vastaisuus kova.
5. 312T4
Lehtorilla on hauskat jutut. Viini virtaa ja historia solisee.
6. TBlair
Voi helkkari näitä Teban juttuja!
Pelleringin naurunremakoita nostattava jäsen. Eikai tästä tyypistä voi enempää enää sanoa...
7. Otto Hokkanen
Ottoa
kiinnostaa toi moottoriurheiluhomma. Meitin sätin oma Valker ihqpejpeh taitaa kyllä olla aika ristiriitaisia tunteita herättävä, mutta semmosia noi on noi Hokkaset. Ihan kaikki. (tai mistä mä tiedän, enhän mä niitä pahemmin tunne... )
8. Matxi
Korkokenkä ja lateksi... :ahem: Ja mitä olisi meidän viime Turun möötet olleet ilman Matxia? Ainut f1-forum-hahmo, jonka kanssa olen istuskellut Saukkolan Essolla, vieläpä pariinkin otteeseen.
9. Jonkki
Vaikka tämä hahmo onkin äänessä ehkä enemmän sätin puolella kuin itse foorumilla, on kehitystä havaittavissa
. Vaikka välillä evottaakin lahjakkaasti, huumoria löytyy ja Thyellan ja mun arvovaltainen raati arvostaakin Jonkin puheääntä huimasti. Henkilökohtaisestihan Jonkkia ei ole vielä möötteihin saatu, aina on joku muu möötte mukamas päällä. Toivossa on hyvä elää.
10. Cinderella007
Me ollaan Cinderellan kanssa teinityttöryhmän kova kaksikko, vaikka tämä Ruotsin puolella seikkaileva hahmo ei oikeasti teini-termin alle ikänsä puolesta muka kuuluisikaan.
Kun meistä foorumin perusteinitytöistä Jenanilla on joku poika, joka on huolestuttavasti vähentänyt Karstulan tytön foorumeilua, täytyy meidän Cinderin kanssa täyttää aukkoa.
Aina ei oikein ajatuskulut mene yhteen, mutta hauskaa useasti on Cinderin kus.. kanssa, erityisesti sätissä.