Viikon verran olen tässä pikkuhiljaa kirjoitellut nimiä paperin nurkkaan pohdiskellen samalla omaa listaustani. Huomasin ilahduttavasti kärsiväni runsaudenpulasta, toisaalta tuli ihan aidosti paha mieli, kun jouduin päättämään kenet joudun tiputtamaan pois listaltani (niitä oli paljon!)
Tämän listan siis ei ole tarkoitus osoittaa kuka on mun mielestäni hyvä kundi/mimmi (joskin kaikki listalle päässeet sitä omalla tavallaan ovat) vaan päätarkoitus oli poimia sieltä joukosta ne, joiden läsnäololla on ehkä suurin merkityksensä Forumin nykyolemukseen. Älkää siis listalta pudonneet ottako nokkiinne, olen varma, että ne joiden kanssa synkkaa yhteen, ovat asiasta tietoisia ilman top ten -sijoituksiakin
Eli se lista:
1. Olga - Forumin äitihahmo, joka jaksaa ymmärtää poikain hervotonta ja paikoin räävitöntäkin huulenheittoa, mutta jonka kotikasvatus estää ottamasta siihen osaa. Silloin tällöin Olga osoittaa meille karpaaseille naisellisuuttaan, ottamalla nokkiinsa tilanteissa, jotka saavat meidät kundit, ehkei nyt ihan tolaltaan, mutta vähintäänkin pyörittelemään hämillään peukaloitaan naamallaan epätoivoinen "mitä me nytten sanottiin?" -ilme. Leppyy kuitenkin kiitettävällä nopeudella, minkä jälkeen voimme taas porukalla huokaista helpotuksesta tietäen, että seuraava kertaa tulee todennäköisesti aivan yhtä yllättäen kuin tähänkin mennessä. Vapaa ilman Olgaa olis kuin silakka ilman polkupyörää!
2. KnowHow - Mies joka teki suolihuuhtelusta salonkikelpoisen. Enogh said :ahem: ....tai ei sittenkään. Knoukkari on fiksu jannu, jolla on oma perverssi huumorintajunsa. Eroittuu selkeästi joukosta ja on niitä miehiä, joilla on tulevaisuudessakin paljon annettavaa tälle mestalle.
3. Runar ja Kyllikki - Mä oon sitä mieltä, että Runar puhuu paskaa! :eek!: Meinaan vaikka jannu itte väittää, että todistettavasti hänen poissaoloaan ei puoleentoista vuoteen edes huomattaisi, niin mun mielestä Runar on nimenomaan niitä hahmoja, joiden poissaolon huomaa heti (eikä tää tarkoita välttämättä PELKÄSTÄÄN sitä, että on huomattavasti vähemmän jarnaa
) Rappaukset välillä roiskahtelee, mutta se on sitä persoonallisuutta se! Sitäpaitti mulla on yks kysymys:
MITEN SE SUOMUSJÄRVEN LUMILIPPATILANNE KEHITTYY?
4. Moe Szyslak - Kauppamatkustajamme nostaa vuosi vuodelta profiiliaan. Armoton läpänheittäjä, jolla silloin tällöin roiskuu vähän ylittekkin. On niitä miehiä, joiden kanssa ei varmasti syntyisi livenäkään sitä tyypillistä hiljaista ja vaivautunutta hetkeä
5. Tblair - Niinkuin olen Teukalle itselleenkin muutaman kerran herkän, mutta jyrkän heteroseksuaalisen, kahdenkeskisen kirjeenvaihtomme ohessa ilmoittanut, en mä olisi gauheen yllättänyt, jos kundi joskus joutuisi toviksi banjo-orkesteriin. Toisaalta toivoisin herrojen moteraattoreiden jatkossakin pitävän Terhiä eräänlaisena forumin kulttuuriperintöntä, jota on vaalittava ja hoivattava, meinaan se joka nimenomaan Tellervon "solvauksista" vetäisee herneet sieraimiinsa, on ihan suoraansanottuna kohtalonsa ansainnutkin. Lukekaa peelot rivien välistä. Sitäpaitti mä olen sitä mieltä, että Teballe voisi pikkuhiljaa lahjoittaa ne pollienteko-oikeudet ihan ilmatteks. Jos Forumille joskus valitaan oma maskottinsa, niin Tblair on mun ehdoton suosikki! Keep on rockin' in the free world!
6. Nopeahuoli - Tää mies on kuin väärä raha. Se tulee aina takas!
Ja ihan hyvä niin! Noube on kans näitä "rapatessa roiskuu" -tyyppisiä kundeja. Välillä on kausia, jolloin tuntuis, että nyt "vittuillaan" kaikelle mikä liikkuu (ja jos ei liiku, niin pistetään liikkumaan
), mutta toisaalta Noubeakin kannattaa yrittää lukaista pikkusen rivien välistä ja ehkä vähän kääntää paperiakin. Toisaalta mä jollaintapaa osaan ymmärtää niitäkin, joita ei edes kiinnosta, mitä siellä rivien välissä seisoo. Enivei.... Nopeahuoli on mulle yks kaikkein läheisimpiä ihmisiä tässä mestassa. Sitä on vuosien varrella tullu rämmittyä, naurettua ja ehkä vähän mökötethyäkin niin paljon kimpassa, että on syntynyt jonniinlainen paita ja peppu -symbioosi. Ansaitsee ehdottomasti paikkansa top tenissä, eikä pidä unohtaa, että tää jannu osaa myös kirjoittaa asiaa melkeinpä asiasta kuin asiasta! Sijoitus olisi varmasti korkeampikin, jos ei välissä olis rapakko ja aikavyöhykeongelma. Soot hyvä jätkä ja mikä parasta, Nopatar on forumissa!
7. Myllis - Myllis, Teukan ja Nouben ohella, on näitä alkuaikojen läheisiksi kasvaneita esiulkomaanpellejä, joita ei voi luokitella "vain" kaveriksi vaan todellisiksi ystäviksi. Myllis on asiamiehiä, joka toisaalta tykkää myös lapsellisesta kakkahuumorista :thumbup: Kunnioitettavaa, että jannu työkiireistään ja nousujohdanteisesta uraputkestaan huolimatta tykkää edelleenkin roikkua forumilla tuoden sinne näkemyksiä ja kokemuksia, jotka varmasti suurelle osalle porukkaa ovat uutta ja ihmeellistä. Kerran on tavattukin, toivottavasti tavataan jatkossakin! ...sitäpaitti käytän tilaisuuden hyväkseni muistuttaakseni niistä kaljakoreista, jotka oot mulle pystyssä!!!
8. Sam - Sympatiaa ja empatiaa. IhQ jannu niin forumilla kuin livenäkin. Otti hoitaakseen vapaaehtoisesti raskaimmat tehtävät Tosen poismenon aikoihin, asia jota toivottavasti ei täällä koskaan unohdeta. Tälle miehelle, jos jolle, haluaisin sanoa: "ÄLÄ POIKA RESSAA ITTEES!".
9. Mehe Rienarsuo - Teukan ohella niitä kundeja, joilta tulee HYVIN harvoin kommenttia, joka ei sais vähintäänkin virnistämään ellei peräti paskomaan housuun! Mulla on Mehestä semmoinen käsitys, että tääkin on (kuten Mylberg tuolla aiemmin) hyvin liikkuvaista ja kiireistä sorttia, joten valitettavasti ihan niin paljon aikaa ei läpänheitolle löydy kuin suotavaa olis. Kiva kuitenkin, että löytyy noinkin paljon!
10. Jaska - Kylmä tosiasia on se, että mitä olis F1-Forumin Vapaa ilman Jaskaa? Ei, älkää sanoko että helvetin parempi mesta, sillä kaikesta micrailusta, ettsilleentelyistä!!!!1, ellenpiirittelyistä, potkupalloiluista, tv-luvattomuudesta, kulmakarvojanostattavista kommenteista, jne. jne. jne. huolimatta Jaskasta on vuosien varrella kasvanut yksi Forumin peruspilareista. Mä olen ihan varma, että jos Jaska pakkais kimpsunsa ja kampsunsa, niin se huomattaisiin ja nimenomaan puutteena. Niin oudolta kuin se ehkä kuulostaakin, niin Jaska vois olla kiva tavata livenä.
Loppukaneettina erikoistiedoite nimimerkille AJ. Tänä vuonna mä en unohtanut sua listaltani, mutta koska kyse on VUODEN forumilaistittelistä, niin sä olit yks niistä, jotka sydän verta vuotaen oli pakko karsia veke. Soot meinaan passivoitunu ja pahasti