Willer sanoi:
Onnittelut kaikille ja kiitokset äänestäneille. Nyt vuoden foorumilainen voisi kilauttaa lasia, ja jakaa kanssamme muutaman hienon ajatuksen menneestä ja tulevasta sekä kiittää perhettä, tukijoita, jne..
Ei minulta kyllä hienoja ajatuksia saa, vaan lähinnä tajunnanvirtaa. Sori.
Jokseenkin poikkeuksetta nyppii, mikäli joku vuodesta toiseen kärkisijoille jossain äänestyksessä päätyvä sanoo aina olevansa äimänä, eihän se nyt voi mitenkään olla hämmästyttävä yllätys jokikinen kerta. Mutta nyt olin kyllä itse lopputuloksesta vähän ihmeissäni, omasta mielestäni kun olen vuoden loppupuoliskon keskittynyt täällä lähinnä marisemiseen ja epäsäännölliseen irtopisteiden keräilyyn F1-puolella. Vähintäänkin Jean-Pierre Kovalaisen otsan kokoinen kiitos siis kaikille äänensä antaneille, kovin odottamatonta oli ja mieltä lämmitti.
Vaan oli kai siihen marinaan yleensä joku syykin. Bobakki-hahmo tullee jos ei nyt vallan katoamaan foorumilta, niin ainakin saastuttamaan sitä viesteillään vastaisuudessa huomattavasti harvemmin. Suuri syy on eräs projekti, johon aion panostaa, ja jonka ainakin pitäisi niellä suurehko osa vapaa-ajastani jatkossa. Lisäksi (tämä nyt on mainittu jo monesti, mutta menköön kerran vielä) olen kovin suruissani siitä, mihin tämä sivusto on matkalla ja pettynyt omaan osuuteeni siinä, ettei tämä näytä lainkaan siltä, miltä toivoisin maan käytetyimmän moottoriurheilusivuston ja -palstan näyttävän. Nykyisellään tämä paikka ei tarjoa minulle sitä, mitä olen täältä joskus tullut etsimään.
Onneksi täällä on kuitenkin jotain muuta. En nyt lähde toistamaan kaikkia korulauseita tiiviistä yhteisöstä ja niin eespäin, mutta tottahan ne on näin lähinnä sivustakatsojan osassakin olevan mielestä. Lisäksi eräät hahmokkeet tarjoavat jatkuvasti uutta ajateltavaa ja pakottavat tarkastelemaan omaa suhtautumistaan asioihin etenkin asiakeskustelun puolella. Kunnioitukseni on suuri, vaikkei varmaan kukaan asianosaisista tiedäkään itseään tarkoitetun. Seuraan kirjoituksianne jatkossakin, kiitos.
Lopuksi olisi varmaan sopivaa toivottaa kaikille edellistä parempaa uuttavuotta. Olkoot jarnanne tulikivenkatkuisia ja suosikkikuljettajanne voitokkaita.
(aika korni lopetus)