Vuoden 2006 Forumisti spekuloinnit

Archie

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Semmoinen olisi hyvä, jotta annettaisiin joku pistepotti, jonka saisi vapaasti jakaa haluamilleen hahmoille, oli niitä sitten 1 tai 50.
Tämä on hyvä, mutta sitten pitää saada antaa pisteitä desimaalien tarkkuudella.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Pyydän anteeksi äänestyskäyttäytymistäni. Pyydän anteeksi, että olen äänestänyt ihan väärin. Pyydän anteeksi, että olen perustellut äänestämistäni ihan väärin. Pyydän anteeksi, että olen harhauttanut joitakin hahmoja jopa äänestämään itseäni eli niin saatanan väärin. Pyydän anteeksi niiltä, jotka edellisestä johtuen eivät saaneet heille kuuluvia pisteitä harhautetuilta hahmoilta. Pyydän anteeksi myös niiltä, jotka eivät väärinäänestämisestäni johtuen saaneet ääniäni lainkaan. Lisäksi pyydän anteeksi niiltä, jotka väärinäänestämiseni johdosta saivat ehkä loppuiäkseen kyseenalaista mainetta joutumalla listalleni. Saman tien pyydän anteeksi myös Stägä-Peteltä hölmönpuuhiani toisen luokan keväällä. Ei niitä matoja mikään pakko olis ollu syödä. Ja kun alkuun päästiin niin yhdelle Korhoselle vielä tiedote: sori vaan, mutta kevythomostelu EI pönkitä heteroutta. Suotta vedit.

Ens vuonna äänestetäänkin sitten oikein.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mehe Rienarsuo sanoi:
Pyydän anteeksi äänestyskäyttäytymistäni. Pyydän anteeksi, että olen äänestänyt ihan väärin. Pyydän anteeksi, että olen perustellut äänestämistäni ihan väärin. Pyydän anteeksi, että olen harhauttanut joitakin hahmoja jopa äänestämään itseäni eli niin saatanan väärin. Pyydän anteeksi niiltä, jotka edellisestä johtuen eivät saaneet heille kuuluvia pisteitä harhautetuilta hahmoilta. Pyydän anteeksi myös niiltä, jotka eivät väärinäänestämisestäni johtuen saaneet ääniäni lainkaan. Lisäksi pyydän anteeksi niiltä, jotka väärinäänestämiseni johdosta saivat ehkä loppuiäkseen kyseenalaista mainetta joutumalla listalleni. Saman tien pyydän anteeksi myös Stägä-Peteltä hölmönpuuhiani toisen luokan keväällä. Ei niitä matoja mikään pakko olis ollu syödä. Ja kun alkuun päästiin niin yhdelle Korhoselle vielä tiedote: sori vaan, mutta kevythomostelu EI pönkitä heteroutta. Suotta vedit.

Ens vuonna äänestetäänkin sitten oikein.
Paheksun! :thumbdown

Archie

Well-known member
Mehe Rienarsuo sanoi:
Lyhesti ilmaistuna - NO SORI!

Viimeksi muokattu:

burb

.
Mun mielestä Mehe äänesti just oikein, oi kunpa kaikki olisivat äänestäneet lailla M9:n.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tulin eilen lomareissulta enkä ehtinyt äänestää. Ääniä olisivat multa saaneet ainakin Juskanen, oho, haju, Ace17 ja Hurmurisija.

Oman nimimerkin näkyminen listoissa on aina miellyttävä yllätys, joten kiitokset itseäni äänestäneille!

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
OoPee sanoi:
Paheksun! :thumbdown
Älä huoli turhia. Yritän vaan harhauttaa tahot uskomaan, että olis opittu jotain. Ens vuonna äänestellään taas mitä sattuummasti ja perustellaan yhä päinnemmin vittua. :thumbup:

Ei vaan. Sitä mun oikeesti piti sanoa, että on se vaan jotenkin yllättävänkin kiva lukea [itsestäkin], mutta varsinkin kaikista muista niin paljon positiivista sanottavaa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ensi vuonna äänestys perusteluineen voisi olla salainen siihen saakka, kun tulokset julkistetaan, jos julkistetaan. Nythän voittajaa on tässä onniteltu ja äänestäjiä kiitelty pitkään eikä tuloksista ole tietoakaan (ainakaan minulla). 'Salaisuudella' voisi olla enämpikin hyviä puolia.

Viimeksi muokattu:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Mehe Rienarsuo sanoi:
Ei vaan. Sitä mun oikeesti piti sanoa, että on se vaan jotenkin yllättävänkin kiva lukea [itsestäkin], mutta varsinkin kaikista muista niin paljon positiivista sanottavaa.
Lisäksi on mukava sanoa positiivisia asioita. Piti vain yrittää olla asiallinen, ettei mene pitkäksi.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Uteliaisuus heräsi ja etsin vanhat tulokset esille. Yllätys oli, että F1-asiantuntemus oli voittanut useasti ja etteivät OoPee ja Olga ole tosiaankaan voittaneet kertaakaan! Olin ihan varma, että Oilla olisi useita voittoja.

Kiitän juplaa äänestäneitä, ne äänet katsoin annetun hienon lajin eli MotoGP:n kunniaksi. :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mehe Rienarsuo sanoi:
Ittehän olin tänä vuonna niin whiddumaisella tuulella, etten edes vaivautunut sen ihmeemmin perustelemaan, kunhan pläjäyttelin ääniä :frank:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Olga sanoi:
Ensi vuonna äänestys perusteluineen voisi olla salainen siihen saakka, kun tulokset julkistetaan, jos julkistetaan. Nythän voittajaa on tässä onniteltu ja äänestäjiä kiitelty pitkään eikä tuloksista ole tietoakaan (ainakaan minulla). 'Salaisuudella' voisi olla enämpikin hyviä puolia.
Totta! Ei sillä tavalla jännitä tuloksia niin suurella jännityksellä..
Ehkä vois olla sillai että esim. edellisen vuoden äänestyksen TOP10 joutuisi äänestämään salaisesti. Tällöin Matxin privaboxi ei tukkiutuisi, mutta äänestystulos tuskin selviäisi ennen kuin tulostoikki julkaistaan. Tällöin nämä epäviralliset tulokset voisivat olla ihan mielenkiintoisiakin. ns. väliaikatuloksia.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Tulokset on julkistettu ja silleen.
Skandaalinkäryä, patriotin mieliksi, on ja silleen.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Onnittelut Bobakille voitosta! Oikeaan paikkaan titteli meni. Hän kuitenkin on ollut enemmän tuolla f1-puolella se henki ja tämähän on f1-forum. :)

Archie

Well-known member
Onnittelut kaikille ja kiitokset äänestäneille. Nyt vuoden foorumilainen voisi kilauttaa lasia, ja jakaa kanssamme muutaman hienon ajatuksen menneestä ja tulevasta sekä kiittää perhettä, tukijoita, jne..