Matxi ja Jakkeus kun nukkuvat vierekkäin, niin siinä onkin jo uus tuulitunneli McLarenille!OoPee sanoi:Matxin pääkopassa elikkäs Gone With the Wind Part II.
Matxi ja Jakkeus kun nukkuvat vierekkäin, niin siinä onkin jo uus tuulitunneli McLarenille!OoPee sanoi:Matxin pääkopassa elikkäs Gone With the Wind Part II.
Tämä on hyvä, mutta sitten pitää saada antaa pisteitä desimaalien tarkkuudella.kouvotsvoni sanoi:Semmoinen olisi hyvä, jotta annettaisiin joku pistepotti, jonka saisi vapaasti jakaa haluamilleen hahmoille, oli niitä sitten 1 tai 50.
Mites noi irrationaaliluvut?Willer sanoi:Tämä on hyvä, mutta sitten pitää saada antaa pisteitä desimaalien tarkkuudella.
Niin tai sylinterien ja mäntien testipenkki MersulleMoe Szyslak sanoi:Matxi ja Jakkeus kun nukkuvat vierekkäin, niin siinä onkin jo uus tuulitunneli McLarenille!![]()
Paheksun! :thumbdownMehe Rienarsuo sanoi:Pyydän anteeksi äänestyskäyttäytymistäni. Pyydän anteeksi, että olen äänestänyt ihan väärin. Pyydän anteeksi, että olen perustellut äänestämistäni ihan väärin. Pyydän anteeksi, että olen harhauttanut joitakin hahmoja jopa äänestämään itseäni eli niin saatanan väärin. Pyydän anteeksi niiltä, jotka edellisestä johtuen eivät saaneet heille kuuluvia pisteitä harhautetuilta hahmoilta. Pyydän anteeksi myös niiltä, jotka eivät väärinäänestämisestäni johtuen saaneet ääniäni lainkaan. Lisäksi pyydän anteeksi niiltä, jotka väärinäänestämiseni johdosta saivat ehkä loppuiäkseen kyseenalaista mainetta joutumalla listalleni. Saman tien pyydän anteeksi myös Stägä-Peteltä hölmönpuuhiani toisen luokan keväällä. Ei niitä matoja mikään pakko olis ollu syödä. Ja kun alkuun päästiin niin yhdelle Korhoselle vielä tiedote: sori vaan, mutta kevythomostelu EI pönkitä heteroutta. Suotta vedit.
Ens vuonna äänestetäänkin sitten oikein.
Lyhesti ilmaistuna - NO SORI!Mehe Rienarsuo sanoi:Pyydän anteeksi äänestyskäyttäytymistäni. Pyydän anteeksi, että olen äänestänyt ihan väärin. Pyydän anteeksi, että olen perustellut äänestämistäni ihan väärin. Pyydän anteeksi, että olen harhauttanut joitakin hahmoja jopa äänestämään itseäni eli niin saatanan väärin. Pyydän anteeksi niiltä, jotka edellisestä johtuen eivät saaneet heille kuuluvia pisteitä harhautetuilta hahmoilta. Pyydän anteeksi myös niiltä, jotka eivät väärinäänestämisestäni johtuen saaneet ääniäni lainkaan. Lisäksi pyydän anteeksi niiltä, jotka väärinäänestämiseni johdosta saivat ehkä loppuiäkseen kyseenalaista mainetta joutumalla listalleni. Saman tien pyydän anteeksi myös Stägä-Peteltä hölmönpuuhiani toisen luokan keväällä. Ei niitä matoja mikään pakko olis ollu syödä. Ja kun alkuun päästiin niin yhdelle Korhoselle vielä tiedote: sori vaan, mutta kevythomostelu EI pönkitä heteroutta. Suotta vedit.
Älä huoli turhia. Yritän vaan harhauttaa tahot uskomaan, että olis opittu jotain. Ens vuonna äänestellään taas mitä sattuummasti ja perustellaan yhä päinnemmin vittua. :thumbup:OoPee sanoi:Paheksun! :thumbdown
Lisäksi on mukava sanoa positiivisia asioita. Piti vain yrittää olla asiallinen, ettei mene pitkäksi.Mehe Rienarsuo sanoi:Ei vaan. Sitä mun oikeesti piti sanoa, että on se vaan jotenkin yllättävänkin kiva lukea [itsestäkin], mutta varsinkin kaikista muista niin paljon positiivista sanottavaa.
Ittehän olin tänä vuonna niin whiddumaisella tuulella, etten edes vaivautunut sen ihmeemmin perustelemaan, kunhan pläjäyttelin ääniä :frank:Mehe Rienarsuo sanoi:Ei vaan. Sitä mun oikeesti piti sanoa, että on se vaan jotenkin yllättävänkin kiva lukea [itsestäkin], mutta varsinkin kaikista muista niin paljon positiivista sanottavaa.
Totta! Ei sillä tavalla jännitä tuloksia niin suurella jännityksellä..Olga sanoi:Ensi vuonna äänestys perusteluineen voisi olla salainen siihen saakka, kun tulokset julkistetaan, jos julkistetaan. Nythän voittajaa on tässä onniteltu ja äänestäjiä kiitelty pitkään eikä tuloksista ole tietoakaan (ainakaan minulla). 'Salaisuudella' voisi olla enämpikin hyviä puolia.