Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Jaskapa hävis patriotille. Nyt Jaskaa KENKUTTAA ja paljon.
haju sanoi:Hienoa. Voitin itseni. Haju on sijalla 122 ja haju sijalla 147. Mieluiten tietysti pysyn tuolla viimeisenä, joten olen onnellinen tarkistuslaskennan puuttumisesta. :ahem:
Joo.... Kiitos foorumilaisille luottamuksesta. Tää on mun kaikkien aikojen paras tulos tässä "vaalissa". Vuodesta 2001 on täällä tullut oltua. Ja todennäköisesti jatkan vielä tovin, en kuitenkaan enää kovin kauaa. Joskus tulee aika jolloin vetäydyn. Mut onnea vuoden forumistille, joka nyt oli sitten Bobakki. Pienoinen skandaalihan tämä on, kun Jacqu oli eräiden lähteiden mukaan voittaja. No näillä mennään ja onnea kaikille.Runar ja Kyllikki sanoi:Jaskapa hävis patriotille. Nyt Jaskaa KENKUTTAA ja paljon.
ei skandaalia.. epäviralliset laskut olivat erheellisiä.patriot sanoi:Joo.... Kiitos foorumilaisille luottamuksesta. Tää on mun kaikkien aikojen paras tulos tässä "vaalissa". Vuodesta 2001 on täällä tullut oltua. Ja todennäköisesti jatkan vielä tovin, en kuitenkaan enää kovin kauaa. Joskus tulee aika jolloin vetäydyn. Mut onnea vuoden forumistille, joka nyt oli sitten Bobakki. Pienoinen skandaalihan tämä on, kun Jacqu oli eräiden lähteiden mukaan voittaja. No näillä mennään ja onnea kaikille.
No tossa Matxin taulukossa on viralliset tulokset. Ja olen edelleen sijalla 15. Notta kyll sä Jaska kärsit tappion. :tongue:jaska sanoi:Ei tätä ole säännöissä kielletty! Niele vain tappiosi!
Toivottavasti ei. Jotain odottamatonta lienee tapahtunut, koska hänestä ei ole kuulunut aikoihin mitään.Mr Natural sanoi:Missäs muuten on Kortteen Topi? Onkos hän vetäytynyt kokonaan foorumilta?
Jos tälle linjalle lähdetään, niin voin paljastaa, että 72:lta tuli kysely uudenvuoden aattona klo 19.19, että saako ääniä editoida. Sanoin, ettei saa. Oli kuulemma sekoittanut jaskan ja Jacquesin keskenään. Piti mennä se pari ääntä Jacquesille, mutta meni vahingossa jaskalle.jaska sanoi:Ei tätä ole säännöissä kielletty! Niele vain tappiosi!
Oot nainen miesvaltaisella forumilla ja kommentoitkin suhteellisen ahkerasti. Mitä muuta luulet siihen kaivattavanMiss Piggy sanoi::eek!: Jestas! Olenko mä todella sijalla 40!! Mitä mä olen tehnyt noin hyvän sijotuksen eteen? :eek!:
Niin joo... No en osaa asiaa noin ajatella oikein, kun miesvaltaisella alalla olen ollut koulussa ja töissäkin. Mä olen aina se vähemmistösukupuolen edustaja paikalla aina ja kaikkialla ilmeisesti.:wink:Vellu sanoi:Oot nainen miesvaltaisella forumilla ja kommentoitkin suhteellisen ahkerasti. Mitä muuta luulet siihen kaivattavan