Vuoden 2006 Forumisti

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
Häähähähää.. VJR veti muuten tosi surkeen tuloksen! Kyllä naurrattaa.

Onnittelut voittajille!

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
haju sanoi:
Hienoa. Voitin itseni. Haju on sijalla 122 ja haju sijalla 147. Mieluiten tietysti pysyn tuolla viimeisenä, joten olen onnellinen tarkistuslaskennan puuttumisesta. :ahem:
:D

patriot

Foorumin senaattori
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jaskapa hävis patriotille. Nyt Jaskaa KENKUTTAA ja paljon. :D
:D Joo.... Kiitos foorumilaisille luottamuksesta. Tää on mun kaikkien aikojen paras tulos tässä "vaalissa". Vuodesta 2001 on täällä tullut oltua. Ja todennäköisesti jatkan vielä tovin, en kuitenkaan enää kovin kauaa. Joskus tulee aika jolloin vetäydyn. Mut onnea vuoden forumistille, joka nyt oli sitten Bobakki. Pienoinen skandaalihan tämä on, kun Jacqu oli eräiden lähteiden mukaan voittaja. No näillä mennään ja onnea kaikille.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
patriot sanoi:
:D Joo.... Kiitos foorumilaisille luottamuksesta. Tää on mun kaikkien aikojen paras tulos tässä "vaalissa". Vuodesta 2001 on täällä tullut oltua. Ja todennäköisesti jatkan vielä tovin, en kuitenkaan enää kovin kauaa. Joskus tulee aika jolloin vetäydyn. Mut onnea vuoden forumistille, joka nyt oli sitten Bobakki. Pienoinen skandaalihan tämä on, kun Jacqu oli eräiden lähteiden mukaan voittaja. No näillä mennään ja onnea kaikille.
ei skandaalia.. epäviralliset laskut olivat erheellisiä. :)

Ja laitan nyt tähänkin toikkiin vielä ensiksi suuronnittelut Bobakille. Voitto meni mielestäni ehdottomasti oikeaan osoitteeseen. Onnittelut myös muille äänestyksessä menestyneille.

Kiitokset tietenkin kaikille minua äänestäneille ja myös niille jotka äänestivät muita kuin minua. Kyllähän tämä vähän pisti paremmalle tuulelle.. :)

Edit: Kiitokset myös Matxille äänestysperinteen jatkamisesta.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Mun ja Patriotin kamppailu sai yllättävän käänteen:

[22:22] * Jacques lahjoittaa jaskalle 6 pistettä *
[22:22] <patriot1> mitä viddua
[22:22] <Jacques> :D
[22:22] <THE_BANK> Kiitos Jakkues!
[22:22] <THE_BANK> VOITIN OHJUKSEN!

patriot

Foorumin senaattori
Tulokset on vaan jo julkistettu ja äänet sinetöity! Peli on selvä ja JASKA hävisi meikäläiselle! EI AUTA VALITTAA.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ei tätä ole säännöissä kielletty! Niele vain tappiosi!

patriot

Foorumin senaattori
jaska sanoi:
No tossa Matxin taulukossa on viralliset tulokset. Ja olen edelleen sijalla 15. Notta kyll sä Jaska kärsit tappion. :tongue:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
jaska sanoi:
Jos tälle linjalle lähdetään, niin voin paljastaa, että 72:lta tuli kysely uudenvuoden aattona klo 19.19, että saako ääniä editoida. Sanoin, ettei saa. Oli kuulemma sekoittanut jaskan ja Jacquesin keskenään. Piti mennä se pari ääntä Jacquesille, mutta meni vahingossa jaskalle.

Miss Piggy

Schufosa
:eek!: Jestas! Olenko mä todella sijalla 40!! Mitä mä olen tehnyt noin hyvän sijotuksen eteen? :eek!: :eek:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Miss Piggy sanoi:
:eek!: Jestas! Olenko mä todella sijalla 40!! Mitä mä olen tehnyt noin hyvän sijotuksen eteen? :eek!: :eek:
Oot nainen miesvaltaisella forumilla ja kommentoitkin suhteellisen ahkerasti. Mitä muuta luulet siihen kaivattavan :)

Miss Piggy

Schufosa
Vellu sanoi:
Oot nainen miesvaltaisella forumilla ja kommentoitkin suhteellisen ahkerasti. Mitä muuta luulet siihen kaivattavan :)
Niin joo... No en osaa asiaa noin ajatella oikein, kun miesvaltaisella alalla olen ollut koulussa ja töissäkin. Mä olen aina se vähemmistösukupuolen edustaja paikalla aina ja kaikkialla ilmeisesti.:wink:

Niin, tuskin nuo pisteet mulle ainakaan siitä tuli, että olen ärsyttävän avoimesti Ferrari- ja Schumi-fani...:rolleyes: Tai eihän tuo Ferrari kai enää mikään "punainen vaate" taidakaan suomalaisille olla. Mutta kuitenki.;)

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Onnittelut kärkijoukolle ja eritoten Bobakille joka on voiton kiistatta ansainnut :ahem:

Samaten suuret kiitokset ja kumarrus kaikille allekirjoittanutta äänestäneille :thumbup: :)

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
Onnittelut voittajille ja Todella suuret kiitokset kaikille, jotka äänestivät minua! :) Ensi vuonna saattaa pauhkataa todella harvinaisia kokokisoja suomeksi selostettuna. ;)