Zervuska Haidis
Well-known member
Onko muuten koskaan historiassa käynyt siten että sekä Vuoden forumisti- että Vuoden tröpö-tittelit ovat siunaantuneet yhtenä vuonna samalle hahmolle?
En tiedä mitä lateli, joten en osaa ottaa kantaa.Ai pitäskö miunkin sietää sitä älyttömyyttä jota se eilen lateli?
Ei.Onko muuten koskaan historiassa käynyt siten että sekä Vuoden forumisti- että Vuoden tröpö-tittelit ovat siunaantuneet yhtenä vuonna samalle hahmolle?
Kyllähän Moelta menee joskus herne nenään. Ei ehkä paras mahdollinen itsehillintä. Tavallaan osa sitä hauskuutta mikä Moesta on saatavissa irti.En tiedä mitä lateli, joten en osaa ottaa kantaa.
Joku ylilyönti ilmeisesti on jäänyt huomaamatta.
Moe on mun lukemani mukaan heittänyt enimmäkseen ihan ok läppää. Mitä nyt välillä innostuu jarnaamaan piukkasanaisesti.
Suorasanaisuus on Moessa juuri se, joka toimii. Vittuilukin on suoraa tarjoiltiin se sitten huumorilla voideltuna tai ei.Kyllähän Moelta menee joskus herne nenään. Ei ehkä paras mahdollinen itsehillintä. Tavallaan osa sitä hauskuutta mikä Moesta on saatavissa irti.
Ok. Kohtuuden rajoissa pysyvät käytöstavat on syytä säilyttää vaikka joskus palko kolviin luikertelisikin.Tuossa tilanteessa Moe päästi lukemani mukaan sellaisen sammakon suusta, että lyhytkestoinen banni oli ihan ansaittu
Mun mielestä Moen sammakko oli yllättävyydessään aivan huippu. En ollut aluksi uskoa lukemaani, kommentti oli niin ala-arvoinen jotta se muuttui hyväksi. Tietysti jos sen ottaa tosissaan, niin sitten...Tuossa tilanteessa Moe päästi lukemani mukaan sellaisen sammakon suusta, että lyhytkestoinen banni oli ihan ansaittu.
Sinänsä jännä, että jos Teukka olisi sanonut saman, niin kaikki olis vaan nauranut.. Olis ehkä samanlainen jäähy tullut, mutta kuitenkin muiden hahmojen reaktio olisi ollut erilainen.Mun mielestä Moen sammakko oli yllättävyydessään aivan huippu. En ollut aluksi uskoa lukemaani, kommentti oli niin ala-arvoinen jotta se muuttui hyväksi. Tietysti jos sen ottaa tosissaan, niin sitten...
Oliskohan tuossa tiivis paketti:Joo, saisko referaatin. Ihan ollaan ulalla.
Hyvä pointti. Teukka heittää pelkkää sontaa, joten yksi sonta-yksikkö hukkuu sinne muiden joukkoon, eikä kukaan jaksa kuin nauraa. Joku toinen taas saattaa puhua pelkkää hyväntahtoista asiaa, ja sitten kerran lipsauttaa sen "todella pahan", sillä seurauksella että se annetaan anteeksi poikkeuksena säännöstä. Moe on löytänyt jonkun surullisen keskitien, niin että kaikki p*ska mikä mieheltä pääsee, otetaan vakavasti ja tosissaan, ja kuitenkin niitä pääsee kertymään (joidenkin mielestä) liikaa anteeksiannettavaksi.Sinänsä jännä, että jos Teukka olisi sanonut saman, niin kaikki olis vaan nauranut.. Olis ehkä samanlainen jäähy tullut, mutta kuitenkin muiden hahmojen reaktio olisi ollut erilainen.
Omassa rivissäni (edellisellä sivulla) on vielä kolme vapaata slottia.. Toisin kuin monella muulla niin minulla on vaikeuksia keksiä kymmentä hahmoa, jotka ansaitsevat erityismaininnan. Kaveruutta en aio käyttää äänestysperusteena. Se on mielestäni aika säälittävää euroviisuihin verrattavissa olevaa meininkiä että vuodesta toiseen äänestetään samoja tyyppejä, ihan vaan sen takia että kuuluvat samaan kaveririnkiin.Ihme lässytystä ja lätinää. Enämpi kehiin perusteluja omien rivien syistä.
Teukka on hyvä vaihtoehto tähän, kun kuitenkin vaihtaa nikkiään taas ensi vuodeksi:ahem:hauskoja nää tyypit jotka aina sanoo että "hyviä tyyppejä olis ollu vaikka kuinka paljon ja oli vaikea äänestää ja diipadaapadaa".. Sitten kuitenkin listalla on vuodesta toiseen samat tyypit.
Miksei voi vaan laittaa lista ja jättää lässytykset väliin?
Ainiijuuperkelesäkinolitolemassa :frank::jaska::thumbfh::mad_old:
eiku ei mitään.
^Melissa näköjään yrittää flirtata mun kanssa. *flirttailee kömpelösti takaisin*
Ettäs tiedät, mikä sua odottaa, jos mua äänestät...