kouvotsvoni
Banjottu
Arzipuppylle en antane pisteitä ensikään vuonna. Kun olen uhkaillut vuodesta toiseen, jotten samoja toiste äänestä.
Riippuu hiukan siitäkin, millaista sarjaa on syntymässä. Jos etenee 1, 2, 3, 4,... -tyylillä niin sitten menee jonkin aikaa. Voi kuitenkin yhtä hyvin mennä 1, 2, 4, 8, ... eli tuplaantuu joka vuosi, jolloin palkintopallisijaa ei tarvitse läheskään niin pitkään odottaa.
Jep, laskin myös tuolla "shakkilautakaavalla". Eihän siihen niin kauan sitten mene!
Ja möötteihin osallistumista harkitsin, mutta supervapaan puolelle ette kaverit mua ainakaan viälä oo saanut houkuteltuu keskustelemaan. Tykkään siis vain formuloista. Juoruskelu ja lätinä on nääs pahasta. Hyi hyi. Itse en ole moista koskaan harrastanut.
Jep, laskin myös tuolla "shakkilautakaavalla". Eihän siihen niin kauan sitten mene!
Ja möötteihin osallistumista harkitsin, mutta supervapaan puolelle ette kaverit mua ainakaan viälä oo saanut houkuteltuu keskustelemaan. Tykkään siis vain formuloista. Juoruskelu ja lätinä on nääs pahasta. Hyi hyi. Itse en ole moista koskaan harrastanut.
Eihän täällä mitään juoruilla.Puhdasta totuutta me kerrotaan koko ajan.
Saa modeillekin soittaa. Pistetään porukka ruotuun... Niin ja paljonka korkoa?!Mulla ei ole mitään probleemaa enää vapaan keskustelun puolelle menosta: tulen möötteen korkokengissä. Jos ei toimi, niin sitten pistän puhelua ylläpidolle.
Mulla ei ole mitään probleemaa enää vapaan keskustelun puolelle menosta: tulen möötteen korkokengissä. Jos ei toimi, niin sitten pistän puhelua ylläpidolle.
!!!!! Saadaan se Matxikin möötteen!! :ahem::ahem::ahem:
!!!!! Saadaan se Matxikin möötteen!! :ahem::ahem::ahem:
Eikun möötte oli Matxin luona..kait. En minä tiedä oliko siellä muita. Aika hatarat muistikuvat.Onhan Matxi möötetty jo aiemmin![]()
Eikun möötte oli Matxin luona..kait. En minä tiedä oliko siellä muita. Aika hatarat muistikuvat.
Keväämmällä järjestettänee ilmainen tapahtuma, jossa on tiedossa saaristopurjehdusta, ilmaista viinaa, kaunista ja avomielistä seuraa, F1-matka, seksiä ja muuta kivaa.