Voisi olla markkinointikikka, nimessä "Minardi" on jonkinlaista hohtoa vaikkei menestystä olisikaan ihmeemmin tullut. Ja jos Stoddart omistaa oikeudet nimen "Minardi" käyttöön niin saa hän sennimisen tallin perustaa vaikka kaikkien työtekijöiden nimi olisi Matti Einari Virtanen.Albert Park sanoi:Sinänsä vähän kummaa, että ilmeisesti todennäköisesti Giancarlo Minardilla itsellään ei ole organisaatiossa mitään tehtävää tai edes koko ilmoittautumisen kanssa mitään tekemistä. Että onks nimi sitten vähän outo?
Tuolla sitä on kai perusteltu, jossain taisi olla myös joku turvallisuusaspekti perusteluna, mutten silti ihan hiffaa, että miksi.Toni_V sanoi:Onko tietoa miksi tellien määrä on rajattu 12.? Varikkotilojen puutteen takia?
En usko, että tuolta puolelta tulee ongelmia. Ecclestonen ja Stoddartin välit olivat käsittääkseni varsin hyvät, Berniehän jopa rahoitti Minardia 2003. Ja Minardin myynnin varmistuttua Ecclestone uskoi, että Stoddart palaa... Mosleyn mielipide on ehkä jopa merkittävämpi, mutten usko senkään nyt liian negatiivinen olevan.Finn75 sanoi:Tuskin pääsee Stoddy takaisin formuloihin vaikka mitä tekisi. Ron & kumppanit huijasi hänet räksyttämään FIAn suuntaan kaikesta mahdollisesta ja sitä tuskin muistellaan hyvällä.
Mitä tekemistä McLarenilla on tänä päivänä Bruce McLarenin kanssa, Cosworthilla Costinin tai Duckworthin kanssa..Finn75 sanoi:En kyllä itse kaipaa Minardia millään muotoa takaisin. Enkä ymmärrä mitä tekemistä tuolla hypoteetisella tallilla olisi Minardin kanssa vaikka se sellaiseksi itteään kutsuisikin.
.
No se ero nyt ainakin, että jos toiminta on kerran loppunut niin paluu tehtäisiin vanhalla nimellä johon linkki on siis kadonnut.petrolhead sanoi:Mitä tekemistä McLarenilla on tänä päivänä Bruce McLarenin kanssa, Cosworthilla Costinin tai Duckworthin kanssa..
Toivottavasti Minardi palaa F1:iin, ja hyvä että yksityisiä yrittäjiä riittää.
Totta, kyllä mä näen että tässä asiassa on helppoa vetää raja siihen missä tavoitellaan vain taloudellista hyötyä. McLaren on kuitenkin ollut sama talli vuodesta toiseen ja omistaja on vain vaihtunut. Vai pitäisikö esim. Ford-merkki siirtää historiaan koska Henry ei ole hetkeen kuluttanut kengänpohjiaan tämän maan kamaralla. Eikös BAR-tallikin väläytellyt mahdollisuutta tulla jossain vaiheessa ykkösiin Lotus-nimen alla? Mitään tekemistähän legendaarisen tallin kanssa ei barilla kuitenkaan ollut. Samaan syssyyn olisi voinutkin sitten vaihtaa Yoongin nimen Sennaksi ja vaikka Mazzacanen Gilles Villeneuveksi.Mutku sanoi:No se ero nyt ainakin, että jos toiminta on kerran loppunut niin paluu tehtäisiin vanhalla nimellä johon linkki on siis kadonnut.
Ei Brabham mihinkään kadonnut, vaikka kausi 1988 väliin talousvaikeuksien kautta jäikin. Jack Brabham möi tallin Ron Taurancille, joka möi tallin Bernie Ecclestonelle, joka möi tallin Middlebridge Racingille. Kyse oli siis koko ajan samasta tallista, eikä joku vain ottanut käyttöön legendaarista nimeä.Albert Park sanoi:Vähän samahan oli Brabhamin kanssa kun se palasi 90-luvun alkupuolella, vaikka vanhan Brabhamin kanssa sillä ei ollut muuta yhteistä kuin, niin, juuri markkinointisyistä uudelleen käyttöön otettu legendaarinen nimi. Jack Brabhamhan asiasta taisi suutahtaakin.