Jos viittaat mun kännikommenttiini, niin se oli vain mutufiilistelyä. Näytti siltä, että tasaiseksi menee..Mitä te muuten laskeskelitte, jotta Webslave ja Jacques tasoissa? Tarvitaanko tarkastusta?
Jos viittaat mun kännikommenttiini, niin se oli vain mutufiilistelyä. Näytti siltä, että tasaiseksi menee..Mitä te muuten laskeskelitte, jotta Webslave ja Jacques tasoissa? Tarvitaanko tarkastusta?
No hyvä Minusta nimittäin tuntuu, jotta viimevuotista rutkasti varmemmat tulokset.. Viime vuoden laskelmia en tarkastanut, ja mm 1 yhdeksäs sija liikaa ja 2 kymppi sijaa liian vähänJos viittaat mun kännikommenttiini, niin se oli vain mutufiilistelyä. Näytti siltä, että tasaiseksi menee..
Mitä itse katselin, niin karting-selänpesurinki oli kyllä tärkeässä osassa Jacquesin nostossa ykköseksi.Hyvä jakkues, melkoinen suoritus! Ei menneet pisteet hukkaan :ahem:
Jos tuo pitää paikkansa niin tämä kommentti äänestystoikissa on loistava.Mitä te muuten laskeskelitte, jotta Webslave ja Jacques tasoissa? Tarvitaanko tarkastusta?
No totta mooses! Kaveria ei jätetäMitä itse katselin, niin karting-selänpesurinki oli kyllä tärkeässä osassa Jacquesin nostossa ykköseksi.
Totta, eikä turhaan. Karting vaati kuluneena vuonna paljon duunia, josta Jakkeukselle oli ihan syystäkin hyvä antaa tunnustustaMitä itse katselin, niin karting-selänpesurinki oli kyllä tärkeässä osassa Jacquesin nostossa ykköseksi.
Multa Jacques sai jokaisen pinnan ihan ilmaiseksi.Mainio kaveri tietty muutenkin forumilla, mutta sen voin sanoa että ihan "ilmaiseksi" ei noita pinnoja saanut, kyllä niihin töitäkin sai tehdä :ahem:
Eikun juu, ei mitä.. Tarkastuksessa en huomioinut hylättyjä rivejä Kyllä, Jacques voitti.:thumbup:Tarkastuslaskennassa tuli kyllä niin mielenkiintoisia tuloksia, että huhheijaa.. Pitääpä tarkastella nyt uudestaan
Pikaisella silmäykseelä oli 14 puolihullua,jotka oli sulle äänensä antanut ja 11 täyskahelia, jotka oli minua ääestäneet. Ehkä joukossa oli muutama Kilpisjärven vankihomomielisairaalaan passitettavaa, jotka oli äänestäneet sekä että tai vähintään jusbania.PuoliPöhkö;1412550 / sanoi:Nappiin meni. -19 sijan syöksy koettu. :thumbup:
Kunhan vitsailin yöllä, että Aziz olisi viime hetken äänillään tarkoituksellisesti äänestänyt niin, että pisteet menevät tasan.Mitä te muuten laskeskelitte, jotta Webslave ja Jacques tasoissa? Tarvitaanko tarkastusta?
Heh.Webslave: kannattiko rutista pollista