Emminä tiedä. PakkoruotsiMissio nyt tulee kyllä viimeisimpien viestien perusteella mieleen.Mikä mun missio muka on?
Mun postaukset suorastaan kaunistaa toikkia kuin toikkia!Jospa pitäisit tämän pakkoruotsiangstauksen ihan vaan siellä yhdessä toikissa, etkä ihan jokaista toikkia pilais.
Ai että pitää desinfioida kädet ennen aktia? Voi vittu, unohtui...kaks laakasin ilman kumihanskojaKukaan ei osaisi lapsia tehdä ilman terveystiedon tunteja.
Keskustelee, olen oikeasti kuullut- keskusteletko asiakkaiden kanssa kenties yhteyttämisestä?
Kato kaikki kääntyy uskontoon ja äidinkieleen!MITÄ VITTUA?
Vuoden foorumisti -topicissa jutellaan moraalista ja etiikasta?![]()
Sitten menit "juopot sinkkumoderaattorit"-yhteisön jäseniä kärkipaikoille mätkimään. Heikkoa.Saako tänne kommentoida noita vuoden forumistijuttuja?
Äänestin pitkästä aikaa! F1-osion jätin huomiotta, kun oon sitä seurannut niin vähän ja muutenkin marginaalialue forumin toiminnassa. Eli listassa on niiden osioiden hahmoja joita edes jotenkin olen seurannut. Järjestys ei ole sattumanvarainen, mutta eipä paljoa siitä eroa. Emmä osaa päättää kuka on paras ja kuka huonoin, kun kaikilla on omat juttunsa. Tärkein peruste listalle pääsyyn oli modejen nuoleminen ja toisaalta aktiivisuus ja panos forumin pitämiseen elossa (miten minä sen näen) keskustelun muodossa. Kauden mittaan vaihtelua oli, mutta loppussa pisteet lasketaan. Muitakin perusteita toki oli, mutta en jaksa enempää selittää. Naiset jätin pois kostoksi, kun en ole saanut herran aikoihin ja muutenkin voisivat parantaa otteitaan. Lumppari toki hyvä uudistus, mutta ei ihan riittänyt. Listalle oli menossa useita muitakin nimimerkkejä, mutta tommonen siitä nyt tuli. Anteeksi.
Itsehän näen asia sillä tavoin, että on kaikkien kunnon ihmisten edun mukaista, kun työttömillä alkoholisteilla on mielekästä tekemistä (moderointi) ja vieläpä sellaista, että pysyvät suuren osan ajasta kotonaan poissa julkisilta paikoilta mekkaloimasta. Vielä kun heille annetaan arvonantoa tästä niin jaksavat jatkaa tehtävissään.Sitten menit "juopot sinkkumoderaattorit"-yhteisön jäseniä kärkipaikoille mätkimään. Heikkoa.
Tietojeni mukaan mellastus julkisilla paikoilla on lisääntynyt huomattavasti. Sitä on tehty jopa Neuvostoliitossa.Itsehän näen asia sillä tavoin, että on kaikkien kunnon ihmisten edun mukaista, kun työttömillä alkoholisteilla on mielekästä tekemistä (moderointi) ja vieläpä sellaista, että pysyvät suuren osan ajasta kotonaan poissa julkisilta paikoilta mekkaloimasta. Vielä kun heille annetaan arvonantoa tästä niin jaksavat jatkaa tehtävissään.
Kapinastakin on ollut puhetta.Tietojeni mukaan mellastus julkisilla paikoilla on lisääntynyt huomattavasti. Sitä on tehty jopa Neuvostoliitossa.
Muutoin erittäin osuva tiivistys, mutta ehkä muuttaisin tuon "annetaan arvonantoa" muotoon "annetaan näennäistä valtaa ja arvostusta."Itsehän näen asia sillä tavoin, että on kaikkien kunnon ihmisten edun mukaista, kun työttömillä alkoholisteilla on mielekästä tekemistä (moderointi) ja vieläpä sellaista, että pysyvät suuren osan ajasta kotonaan poissa julkisilta paikoilta mekkaloimasta. Vielä kun heille annetaan arvonantoa tästä niin jaksavat jatkaa tehtävissään.
Tietojeni mukaan mellastus julkisilla paikoilla on lisääntynyt huomattavasti. Sitä on tehty jopa Neuvostoliitossa.
Siksipä nyt onkin tartuttava ongelmaan ja kehuttava heitä!Kapinastakin on ollut puhetta.
Juu, mutta tuo menee jo ilkeilyn puolelle.Muutoin erittäin osuva tiivistys, mutta ehkä muuttaisin tuon "annetaan arvonantoa" muotoon "annetaan näennäistä valtaa ja arvostusta."