Vuoden 2010 forumisti-tarinoinnit

markoj

Custom User
Muutinkin hieman äänestysperusteitani. Lista on suht valmis, järjestys pitäs vielä päättää.

Örfil

Guest
Jospa pitäisit tämän pakkoruotsiangstauksen ihan vaan siellä yhdessä toikissa, etkä ihan jokaista toikkia pilais.
Mun postaukset suorastaan kaunistaa toikkia kuin toikkia!
Yhtään toikkia en ole elämässäni pilannut, korkeintaan sorhaissut mehiläispesää.

Ps. JA:han se tähän toikkiin toi, en minä. Eli haista itte.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ei meidän terveystiedon tunneilla kyllä taidettu lasten teosta mitään puhua. Hyvä niin. Eipähän ole ehkä juuri sen takia jälkikasvua vielä.

markoj

Custom User
Saako tänne kommentoida noita vuoden forumistijuttuja?

Äänestin pitkästä aikaa! F1-osion jätin huomiotta, kun oon sitä seurannut niin vähän ja muutenkin marginaalialue forumin toiminnassa. Eli listassa on niiden osioiden hahmoja joita edes jotenkin olen seurannut. Järjestys ei ole sattumanvarainen, mutta eipä paljoa siitä eroa. Emmä osaa päättää kuka on paras ja kuka huonoin, kun kaikilla on omat juttunsa. Tärkein peruste listalle pääsyyn oli modejen nuoleminen ja toisaalta aktiivisuus ja panos forumin pitämiseen elossa (miten minä sen näen) keskustelun muodossa. Kauden mittaan vaihtelua oli, mutta loppussa pisteet lasketaan. Muitakin perusteita toki oli, mutta en jaksa enempää selittää. Naiset jätin pois kostoksi, kun en ole saanut herran aikoihin ja muutenkin voisivat parantaa otteitaan. Lumppari toki hyvä uudistus, mutta ei ihan riittänyt. Listalle oli menossa useita muitakin nimimerkkejä, mutta tommonen siitä nyt tuli. Anteeksi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Saako tänne kommentoida noita vuoden forumistijuttuja?

Äänestin pitkästä aikaa! F1-osion jätin huomiotta, kun oon sitä seurannut niin vähän ja muutenkin marginaalialue forumin toiminnassa. Eli listassa on niiden osioiden hahmoja joita edes jotenkin olen seurannut. Järjestys ei ole sattumanvarainen, mutta eipä paljoa siitä eroa. Emmä osaa päättää kuka on paras ja kuka huonoin, kun kaikilla on omat juttunsa. Tärkein peruste listalle pääsyyn oli modejen nuoleminen ja toisaalta aktiivisuus ja panos forumin pitämiseen elossa (miten minä sen näen) keskustelun muodossa. Kauden mittaan vaihtelua oli, mutta loppussa pisteet lasketaan. Muitakin perusteita toki oli, mutta en jaksa enempää selittää. Naiset jätin pois kostoksi, kun en ole saanut herran aikoihin ja muutenkin voisivat parantaa otteitaan. Lumppari toki hyvä uudistus, mutta ei ihan riittänyt. Listalle oli menossa useita muitakin nimimerkkejä, mutta tommonen siitä nyt tuli. Anteeksi.
Sitten menit "juopot sinkkumoderaattorit"-yhteisön jäseniä kärkipaikoille mätkimään. Heikkoa.

markoj

Custom User
Sitten menit "juopot sinkkumoderaattorit"-yhteisön jäseniä kärkipaikoille mätkimään. Heikkoa.
Itsehän näen asia sillä tavoin, että on kaikkien kunnon ihmisten edun mukaista, kun työttömillä alkoholisteilla on mielekästä tekemistä (moderointi) ja vieläpä sellaista, että pysyvät suuren osan ajasta kotonaan poissa julkisilta paikoilta mekkaloimasta. Vielä kun heille annetaan arvonantoa tästä niin jaksavat jatkaa tehtävissään.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Itsehän näen asia sillä tavoin, että on kaikkien kunnon ihmisten edun mukaista, kun työttömillä alkoholisteilla on mielekästä tekemistä (moderointi) ja vieläpä sellaista, että pysyvät suuren osan ajasta kotonaan poissa julkisilta paikoilta mekkaloimasta. Vielä kun heille annetaan arvonantoa tästä niin jaksavat jatkaa tehtävissään.
Tietojeni mukaan mellastus julkisilla paikoilla on lisääntynyt huomattavasti. Sitä on tehty jopa Neuvostoliitossa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Muutoin erittäin osuva tiivistys, mutta ehkä muuttaisin tuon "annetaan arvonantoa" muotoon "annetaan näennäistä valtaa ja arvostusta."

markoj

Custom User
Tietojeni mukaan mellastus julkisilla paikoilla on lisääntynyt huomattavasti. Sitä on tehty jopa Neuvostoliitossa.
Kapinastakin on ollut puhetta.
Siksipä nyt onkin tartuttava ongelmaan ja kehuttava heitä!

Muutoin erittäin osuva tiivistys, mutta ehkä muuttaisin tuon "annetaan arvonantoa" muotoon "annetaan näennäistä valtaa ja arvostusta."
Juu, mutta tuo menee jo ilkeilyn puolelle.

Mangelo

Well-known member
1. Formulanomi: Jotenkin jännästi tämän hahmon koomailut on ruvenneet kiinnostamaan enempi. Ens vuonna ehkä taas vuoden forumisti?
2.Timanfaya: Toi forumille kosolti komiikkaa suorapuheisuudellaan ja erikoisilla aatteillaan. Tavallaan rasittavaa käytöstä, mutta kyllä itse ainaski niille enempi naureskelin sivustakatsojana.
3. JA: ehkä aliarvostetuin nimimerkki aktiiveista
4. Haju: En hirveästi pidä hahmon mielipiteistä, mutta on provosoinnillaan saanut ainakin jonkunlaista jarnantynkää aikaan. Tosin tapaus alkaa olla menetetty, sillä enää ei tarvii kuin heittää haju-kortti pöytään ja se oli siinä.
5. Nicole: Positiivista asennetta ja informaatiota formulapuolelle vakavahenkisen otsaanläpsimisen keskelle. Ne Turrinijutut on kyllä aika huuhaata, mutta hyvää viihdettä.
6. Jussi: Heiluu sata lasissa positiivisella otteella, aina kun kirjautuu sisään. Touhussaan ei välttämättä hirveesti tolkkua ole, mutta ainakin asioita alkaa tapahtumaan.
7. Pyryf: Lähtee naistansa karkuun ulkomaille, löytää sieltä kaasuhellan jota ei osaa käyttää, ja päätyy syömään saarioisten pitsoja. Yleensä kalja- ja kirosanajutut ei paljon naurata, mutta ton hahmon esittämänä ne on jotenkin kevyitä ja hassuja.
8. Pietari: Forumin kovin vahingoniloitsija sitten R&K:n, mutta hänellä lienee siihen oikeus. On ollut harmillisen hiljaa viime aikoina.
9. FW08: en nyt keksi mitään perusteluja, mutta oiva pyödäntäyte f1-puolella ja vapaalla. On niitä muitakin ja voisi olla vielä enemmänkin.
10. FO110K: annetaan yksi piste vaikka tälle karttihengelle joka f1-puolellekin kirjoitellut

Tulipas jotenkin karttikeijopainotteinen lista. Ei kyllä ollu tarkoitus, mutta menköön nyt. Vedin vaan jotain mitä sattui tulemaan mieleen just nyt.

Viimeksi muokattu: