Molisin ollut sun listalla 69.:ahem:En äänestänyt tänvuonna. Mie en halua laittaa teitä paremmuus järjestykseen kun mun mielipide muuttuu niin usein.
Tai sitten 96
Molisin ollut sun listalla 69.:ahem:En äänestänyt tänvuonna. Mie en halua laittaa teitä paremmuus järjestykseen kun mun mielipide muuttuu niin usein.
Mitäpä mieltä olet minusta?... (mää kyl tiiän ettäMie en halua laittaa teitä paremmuus järjestykseen kun mun mielipide muuttuu niin usein.
No ei ollut vaikea laskutoimitus, kun tilanne oli tasan minun ja Pyryfin kesken (tai no johdin pisteellä) SPE 04A:n jälkeen, ja Pyryf aika paljon enämpi ja korkeammalla ollut sen jälkeisissä listauksissa.Ilmeisesti aika selkee voitto tulossa, jos tietää laskemattakin. Onnee vaan Pyrylle.
Saatuani Meheltä tämän ykkössijoituksen voinkin keravalaishenkisesti todeta työni täällä foorumilla olevan päätöksessään. Kiitän ja kumarran sekä poistun takavasempaan.1. FW08 - hauska ja ajatteleva porilainen kumipää. Diggaan tavastaan jäsentää. Toisaalta päivänselvä hotapulveristi pannumyssystä tehtyine toppahousushortseineen.
Sori.Kosolti onnea kaikille, osanotot joillekin, jaskamisia sinne ja tonne sekä tängjuut eräille.
Sen siitä saa kun lopettaa kirjoittamisen.J Vanhoja perushahmoja löytyy yllättävän kaukaa, OoPeen sukeltaminen on huimin.
Pisteytys muuttui anteliaammaksi, ja silti omani laskivat.Oma piste-ennätys paukahti rikki niin että rytinä kävi.
Mä en millään käsitä, miten ihmeessä sijoitusten numerointi voi olla helpompaa notepadilla ku excelillä?Koska "en jaksanut" excelöidä noita sijoituksia tarkalleen, niin tässäpä ne ovat notepadilla naputettuna![]()
No ei se helpompaa ollut ainakaan notepadilla. Liikaa automatiikkaa elämään, niin aivot rappeutuu.Mä en millään käsitä, miten ihmeessä sijoitusten numerointi voi olla helpompaa notepadilla ku excelillä?