Vuoden 2010 jarnaaja

Kuka on vuoden 2010 jarnaaja?

• CARTer

Äänet: 13 22,8%
  • Jussi

Äänet: 11 19,3%
  • Haju

Äänet: 13 22,8%
  • FW08

Äänet: 10 17,5%
  • Archie

Äänet: 5 8,8%
  • ToxiCity

Äänet: 5 8,8%

• Äänestäjiä yhteensä
    57
  • Äänestys suljettu. .

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Miten on mahdollista että Archie, jps, JA tai esim. minä ei olla listalla :rolleyes:
Minä olen sen verran komee jätkä että en vois mitenkään tommosille listoille päästä. (egoni räjähtäisi muuten tuusan nuuskaksi)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ei taida tosiaan jarnaaja-äänestäjätkään tajuta mitä jarnaaminen tarkoittaa. :nope: Archie jätetty vikaksi...

Örfil

Guest
Katos, olen liki paalupaikalla :ahem: Ehtisköhän tekemään vielä loppukirin jossain toikissa?

Poll-tuloksissa lukee muuten vuoden 2011 jarnaaja!
Taitaa olla jonkun ulkosuomalaisen ateistin tekemä polli tää :nope:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Eiku tämä jarnaaja päätetään nyt tässä etukäteen, niin että voidaan sitten jarnata koko vuosi, oliko päätös oikea.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Katos, olen liki paalupaikalla :ahem: Ehtisköhän tekemään vielä loppukirin jossain toikissa?

Poll-tuloksissa lukee muuten vuoden 2011 jarnaaja!
Taitaa olla jonkun ulkosuomalaisen ateistin tekemä polli tää :nope:
Minähän myönsin tuon virheeni jo viime sivulla:
Eikun, jaskasinhan mää sen, pollin otsikossa on nimittäin väärä vuosiluku, kun sen pitäisi olla 2010 jarnaaja, ei 2011. :jaska:

Archie

Well-known member
Ei taida tosiaan jarnaaja-äänestäjätkään tajuta mitä jarnaaminen tarkoittaa. :nope: Archie jätetty vikaksi...
Olin ylipäätään hämmentynyt, että olin ko. listalle päässyt. Johan tässä on vuosikymmen jarnattu tosissaan, joskin pääasiassa yleisen puolella... jota lukee ehkä 3-4 henkilöä.

Mutta kyllä jarnaajien taso on vuosien varrella laskenut älyttömästi. Nyt ei voi nähdä märkiä päiviäunia sellaisista toikeista mitä ennen oli. Tähän lienee monta syytä. Yksi on se, että samoista asioista ei jaksa jarnata samojen henkilöiden kanssa. Toisaalta uusia jarnaajia pullomössösukupolvesta ei ole tullut. Vedenkeiton lisäksi keskustelu argumentoimalla on tuntematon taito. Eikä voi väheksyä ikääntymisen vaikutusta - yksi jos toinen jarnaajista on siirtymävaiheessa läskipäästä (hippi) -> Archieksi. Edellinen virke toimikoon tietovisana nuoremmille.. joku ehkä googlettamalla keksii, että mitä se tarkoittaa.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Haluut jarnata, mutta et käytä mitään argumentteja väitteittesi tueksi. Se, että ilmaiset, että joku ei ole oikein, ei tarkoita, että se ei ole oikeasti oikein. Et vaan osaa.
En käyttänytkään. En osaakaan...

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mutta kyllä jarnaajien taso on vuosien varrella laskenut älyttömästi. Nyt ei voi nähdä märkiä päiviäunia sellaisista toikeista mitä ennen oli. Tähän lienee monta syytä.
Tuli tosta tason laskusta mieleen, että siinä taanoisessa vittuilutoikissa muutamat kuvittelivat, että vittuilu on sitä että toistetaan sanaa vittu vitun monta kertaa. :nope: