Vuoden 2010 jarnaaja

Kuka on vuoden 2010 jarnaaja?

• CARTer

Äänet: 13 22,8%
  • Jussi

Äänet: 11 19,3%
  • Haju

Äänet: 13 22,8%
  • FW08

Äänet: 10 17,5%
  • Archie

Äänet: 5 8,8%
  • ToxiCity

Äänet: 5 8,8%

• Äänestäjiä yhteensä
    57
  • Äänestys suljettu. .

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Äänestin FW08:asia, koska hän on äänestyksen ainoa porilainen.

Sijainti
Oslo
Melko kehnosti laadittu polli. Listalta on toki löydettävissä jokunen eliittiluokan jarnaaja kuten Archie ja haju (ääneni meni nyt Archielle joka menneenä vuonna jarnasi enemmän) - toisaalta esimerkiksi nimimerkki Jussi on inttäjä, ei jarnaaja, eikä siten kuuluisi asianmukaisesti laaditulle listalle lainkaan.

Örfil

Guest
VASSAKUUD, banni tulossa. Nähdään reissun jälkeen - olen astraalina mukana mööttessä ;)

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Hassua, että tässä äänestetään vuoden 2011 jarnaajaa pollin otsikon mukaan ja äänestysaikaa on tammikuun 15. päivään asti. Pitäisi siis 15 ensimmäisen päivän perusteella tehdä vuoden kattava arvio.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Melko kehnosti laadittu polli. Listalta on toki löydettävissä jokunen eliittiluokan jarnaaja kuten Archie ja haju (ääneni meni nyt Archielle joka menneenä vuonna jarnasi enemmän) - toisaalta esimerkiksi nimimerkki Jussi on inttäjä, ei jarnaaja, eikä siten kuuluisi asianmukaisesti laaditulle listalle lainkaan.
Foorumistit saivat ihan itse ehdottaa ehdokkaitaan. Jos mieleistäsi ehdokasta ei löydy, niin voivoi. Olisit ehdottanut.

Örfil

Guest
Jarnaajassa ja inttäjässä on se ero että jarnaajalla on mielipiteensä, vakaumus takana ja vankka historian tuntemus. Inttäjät ovat vain omaan napaansa tuijottajia eivätkä aja muuta kuin omaa etuaan.

Olen hyvin iloinen jos tästä porukasta provoamiseni vuoksi edes 1% tutustuu heimosotiin, itsenäistymisen aikaan, sekä kauniin suomenkielemme historiaan.

Olen tällöin täyttänyt tehtäväni.

Viimeksi muokattu:

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Jarnaajassa ja inttäjässä on se ero että jarnaajalla on mielipiteensä, vakaumus takana ja vankka historian tuntemus. Inttäjät ovat vain omaan napaansa tuijottajia eivätkä aja muuta kuin omaa etuaan.
Tuolla määritelmällä olet kyllä edelleenkin inttäjä...