:thumbup: Sama periaate siis, jota sovelsin kun äänestin suo vuoden forumistiksi.Äänestin FW08:asia, koska hän on äänestyksen ainoa porilainen.
Äänestin itsäni. Pitänee mennä sheivaamaan kämmenselät...Saa ja myös pitää.
Milloin sinä olit nuori?Sillon ku minä olin nuori ni pollien tulokset päätettiin ennalta.
Se voidaan päättää pollilla ennalta.Milloin sinä olit nuori?
Saako itseään äänestää ennalta? Jos ei, äänestän kurskia.Se voidaan päättää pollilla ennalta.
CARTer on semmonen 'köyhänmiehen Archie'.Valitsepa tuolta sitten ne CARTer postit:
http://www.f1-forum.fi/vb/misc.php?do=whoposted&t=30187
Tervemenoa vaan.VASSAKUUD, banni tulossa. Nähdään reissun jälkeen - olen astraalina mukana mööttessä
Koska tyyppi tekee provo-pollin ja menee sen jälkeen sivuun sipsipussin kanssa.Miksi Ässämies on jätetty pollista pois?
Samaa tein myös minä ja olihan tästä käyty keskustelua aiemminkin. :thumbfh:*Lukee viestejä*
Mopo! Ja etenkin tulpaton!Tervemenoa vaan.
Foorumistit saivat ihan itse ehdottaa ehdokkaitaan. Jos mieleistäsi ehdokasta ei löydy, niin voivoi. Olisit ehdottanut.Melko kehnosti laadittu polli. Listalta on toki löydettävissä jokunen eliittiluokan jarnaaja kuten Archie ja haju (ääneni meni nyt Archielle joka menneenä vuonna jarnasi enemmän) - toisaalta esimerkiksi nimimerkki Jussi on inttäjä, ei jarnaaja, eikä siten kuuluisi asianmukaisesti laaditulle listalle lainkaan.
Tuolla määritelmällä olet kyllä edelleenkin inttäjä...Jarnaajassa ja inttäjässä on se ero että jarnaajalla on mielipiteensä, vakaumus takana ja vankka historian tuntemus. Inttäjät ovat vain omaan napaansa tuijottajia eivätkä aja muuta kuin omaa etuaan.