OoPee
Nuori ikäisekseen
vitustako minä sen tiedän?Eiks hää o alaikänen?
vitustako minä sen tiedän?Eiks hää o alaikänen?
En.. en ole nähnyt ketään foorumilaisista oikeassa elämässä.elävänä? :eek!::eek!::eek!::eek!:
Ekkai sää kuolleitten kanssa... ? :nope::thumbfh::yuck:
No siitä voi ainakin saada vihiä, onko nuori vai vanha.:idea:vitustako minä sen tiedän?
Juu mie olen alaikäinen 16-vuotta olen.vitustako minä sen tiedän?
Nyt mä en tajunnu? Oikeassa elämässä?En.. en ole nähnyt ketään foorumilaisista oikeassa elämässä.
HUOH... en jaksa.. ku ei tajuta niin ei tajuta en jaksa.Nyt mä en tajunnu? Oikeassa elämässä?
Oletko nähnyt täältä ketään kuolleena?en ole ketään täältä nähnyt elävänä.
Arvaa oliko sanavalinta tarkoituksellinen :frank:No siitä voi ainakin saada vihiä, onko nuori vai vanha.:idea:
Osaisko hei joku muu auttaa? oon täysin pihalla, mistä oikeesta elämästä tua puhuu?HUOH... en jaksa.. ku ei tajuta niin ei tajuta en jaksa.
Mööten jälkeisinä aamuina niitä kuolleennäköisiä on kuulemma liikkeellä ihan kiusaksikin saakka.Oletko nähnyt täältä ketään kuolleena?
Veijalainen, jonka tunnen erinomaisen hyvin, lensi Leville Helsingistä, Vantaalta. Ei kuitenkaan lentänyt Tursta Helsinkiin, Vantaalle, koska sillä oli Nummi-Pusulassa asioita.Ei muuten oo tolla Veijalaisellakaan hommat ihan lapasessa, meinaan ei taida suorin ja nopein reitti Turusta Leville kulkea Salon kautta :frank:
Mitäs Runski siihen?Veijalainen, jonka tunnen erinomaisen hyvin, lensi Leville Helsingistä, Vantaalta. Ei kuitenkaan lentänyt Tursta Helsinkiin, Vantaalle, koska sillä oli Nummi-Pusulassa asioita.
Jotain puhetta kuulin jostain ostetuista äänistä. Äänestäisin protestiksi, jos tietäisin ketä vastaan haluaisin protestoida.Onko muunlaisia ääniä?
Vitustako minä sen voisin tietää?:frank:Arvaa oliko sanavalinta tarkoituksellinen :frank:
Etpä niin, koska koko kysymyshän oli aivan perseestä :thumbfh:Vitustako minä sen voisin tietää?:frank:
No ne on niitä VALEääniä. Samanlaisia kuin VALEpukit jouluaattona.:thumbfh:Jotain puhetta kuulin jostain ostetuista äänistä. Äänestäisin protestiksi, jos tietäisin ketä vastaan haluaisin protestoida.
Kuva ois kiva.Etpä niin, koska koko kysymyshän oli aivan perseestä :thumbfh:
Paikallisella puhelinoperaattorilla pyöreii telkkarissa mainos (tahi kaksikin), jossa joulupukki ja christinkind vetävät toisiaan turpaan oikein kunnolla. Kansa protestoi ja teleoperaattori myöntyi leikkaamaan veke ne kohdat, joissa ns. "läski tummuu"No ne on niitä VALEääniä. Samanlaisia kuin VALEpukit jouluaattona.:thumbfh: