oldez
Well-known member
Komp.Vuoden foorumisti ei ollut yllätys ja ihan oikea valinta. Hänen ansiostaan kuitenkin foorumi saatiin pelittämään.
Oma äänimääränikin oli yllätys, kiitos paljon minua äänestäneille!
Komp.Vuoden foorumisti ei ollut yllätys ja ihan oikea valinta. Hänen ansiostaan kuitenkin foorumi saatiin pelittämään.
Oma äänimääränikin oli yllätys, kiitos paljon minua äänestäneille!
Done.Jos porukka on niin vajaata, niin kait muokkailen postauksia.
Seuraavaksi voisit tehdä uudet laskut vanhoilla pistelaskumenetelmillä ja tietysti Bernien ehdottamalla mitalimallilla.
Semmonen turha tieto, että 68 sai hyväksytyn rivin aikaiseksi.Seuraavaksi voisit tehdä uudet laskut vanhoilla pistelaskumenetelmillä ja tietysti Bernien ehdottamalla mitalimallilla.
Hyvä että sentään jossain voitat!:frank:Haa! Voitin Mossen! Ja burbin!
*lällällällällällää*
Kiitän kaikkia äänestäneitä ja niille, jotka ei äänestäny mua niin kosto se on, joka kourii!
Hähää, voitin Knyykkärin!Ensimmäinen turha lista. Useimmille äänestysriveille eksyneet TOP-20
Koodi:Webslave 25 Pyryf 25 Mehe Rienarsuo 23 FW08 23 copter 21 ToXiCiTy 21 markoj 20 Bobakki 19 burb 19 Puolipöhkö 18 JPP 18 Mosse 18 Knoukka 17 kouvotsvoni 17 Olga 16 Renngeist 15 Sue_me 15 Joni 15 Törni 11 Albert Oil 11
Eipä kestä, sait hajulle osoitetun äänen kun bannattua ei voinut äänestää.Aivan ensimmäiseksi haluan kiittää kaikkia äänestäneitä.. eiku.. miettikääs ny vähäsen![]()
Kattoppa pöydän alta, sinne se on tippunu lattiarajaan.(En omaa sijoituskehityskäyrää löydä tai muista)..